Ijshockey is vast nummer 1 inderdaad op dat gebiedquote:Op zondag 17 januari 2021 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja oke, maar qua aantallen sporters bedoel ik
Bij IJshockey kan je op de OS maar 1 medaille per editie halen
Die rijdt zn eerste wedstrijden in 2,5 jaar. Dat wordt pijnlijk voor de concurrentie als hij nog wat kan oefenen met indelen komende weken richting het WK.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Als je ziet hoe Van der Poel erbij staat had ie nog wel wat harder gekund
Dung Kristoff uit Vietnam kan goed sprinten en is ook een talent voor het Vlaamse werk heb ik mij laten vertellen.quote:
Je moet ze ook helemaal niet vergelijken met de Norenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je ze vergelijkt met Noren kunnen zijn het matige wintersporters, ondanks dat ze twee keer meer inwoners hebben. En in de zomerspelen presteren ze ook niet bijzonder.
Dat is na Söderling echter wel helemaal weg, die hebben geen enkele speler in de huidige top100, denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 14:19 schreef -XOR- het volgende:
Borg, Edberg en Wilander konden een leuk stukje tennissen.
De broertjes Ymerquote:Op zondag 17 januari 2021 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is na Söderling echter wel helemaal weg, die hebben geen enkele speler in de huidige top100, denk ik
Oh, het ene broertje staat net top-100, zie ik, andere broertje buiten de top-200quote:
Dit was gewoon niet vol. Dat is Nederlanders hun eer te naquote:Op zondag 17 januari 2021 14:23 schreef VoMy het volgende:
In tegenstelling tot de eenheidsworstschaatsers uit de Nederlandse academie hebben de Russen wel altijd mooi afwijkende ritopbouwen.
Zo hebben de Amerikanen ook elk jaar een nieuw juniorentalent.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, het ene broertje staat net top-100, zie ik, andere broertje buiten de top-200
Daar werd ook iets meer van verwacht
Vast wel, volgens mij doet Somalië altijd mee aan dat WK en bestaat dat team uit in Zweden wonende Somaliërsquote:
Sven Kramer zegt hallo.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was gewoon niet vol. Dat is Nederlanders hun eer te na
Dit was gewoon vrij lafjes gereden.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:23 schreef VoMy het volgende:
In tegenstelling tot de eenheidsworstschaatsers uit de Nederlandse academie hebben de Russen wel altijd mooi afwijkende ritopbouwen.
Hier liggen mogelijkheden voor een Surinaams korfbalteam.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij doet Somalië altijd mee aan dat WK en bestaat dat team uit in Zweden wonende Somaliërs
Sven Kramer is een uitzondering.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sven Kramer zegt hallo.
En ik ben het er niet mee eens dat het niet vol is. Hij is in mindere doen dan vorig jaar op het WK Allround en de eindtijd scheelt niet eens zo gek veel. Trofimov rijdt wel vaker negatieve split, maar het leuke is ook dat hij het niet altijd doet.
Ik ga een eindje fietsen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
Wat we dachten van Joep Schreuder? Nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |