Mijn tenen krommen altijd zo pijnlijk bij de reacties van dit soort ventjes waarvan je gewoon weet dat ze met de broek op de enkels op dergelijke tieners zitten te geilen, waarbij ze dan van die 'lekker originele' en 'grappige' maar eigenlijk gewoon enorm creepy comments plaatsen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Hier krijg ik het wel warm van.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ja, dit opportunisme van onze commentatoren is lachwekkend.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Loopt al behoorlijk achter. Moet nog uitkijken voor Voronina zo.
In de boeien ermee en een inwendig onderzoek! Zodat ze het hopelijk niet meer doet.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn tenen krommen altijd zo pijnlijk bij de reacties van dit soort ventjes waarvan je gewoon weet dat ze met de broek op de enkels op dergelijke tieners zitten te geilen, waarbij ze dan van die 'lekker originele' en 'grappige' maar eigenlijk gewoon enorm creepy comments plaatsen.
[ afbeelding ]
Manfred gaat wel even in haar DM's slidenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn tenen krommen altijd zo pijnlijk bij de reacties van dit soort ventjes waarvan je gewoon weet dat ze met de broek op de enkels op dergelijke tieners zitten te geilen, waarbij ze dan van die 'lekker originele' en 'grappige' maar eigenlijk gewoon enorm creepy comments plaatsen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:27 schreef franklop het volgende:
Hoorde gisteren juf Annouk als analyticus bij de radio.
Benieuwd hoe die daar beland isNatuurlijk niet, zo gaan dat soort dingen nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rikvah is zo bij de NOS beland, door haar (toenmalige?) vriendin Jolanda Keizer.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zo gaan dat soort dingen nooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |