Nick heeft ook gelopen, iets meer dan uurtje geleden.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga het bijhouden vandaag.
Gelopen:
Jowi
Lol je was me net voor, ik zag je reactie niet!quote:
Hij was de eerste; uit bed, kleding aan (korte broek) en naar buiten. Goed bezig!quote:Op zondag 17 januari 2021 09:58 schreef engine het volgende:
Ah dat heb ik gemist. Bedankt![]()
Vandaag gelopen:
Jowi
Daan
Zoey
Nick
Wie is jou favoriet?quote:Op zondag 17 januari 2021 09:58 schreef engine het volgende:
Ah dat heb ik gemist. Bedankt![]()
Vandaag gelopen:
Jowi
Daan
Zoey
Nick
Naomiquote:
O echt. Ik kijk niet genoeg om al een favoriet te hebben. Ken ze nog niet eens allemaal bij naam.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi![]()
Vind eigenlijk vooral de Belgen leuk
Die albino smurf is wel leuk idd.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi![]()
Vind eigenlijk vooral de Belgen leuk
Ik heb ze nog geen pizza zien eten.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:08 schreef mario390 het volgende:
hoe jomt dat dat ze bijna elke
ochtend pizza hebben?
Jill en Liese zijn ook leukquote:Op zondag 17 januari 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik kijk niet genoeg om al een favoriet te hebben. Ken ze nog niet eens allemaal bij naam.
Inderdaad, stuk beter als dat breien, beetje spanning!quote:Op zondag 17 januari 2021 10:15 schreef engine het volgende:
De ballon moet 24 uur vastgehouden worden en mag niet de grond of het plafond raken.
Leuke opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |