Dat is zo, maar de tijden zijn wel veranderd. Onze spanningsboog is iets minder strak gespannen wat dat betreft en we zijn al gauw verveeld geraakt. Dat was toen heel boeiend maar in deze tijd, met verschillende varianten op BB waar veel meer te zien was en zich steeds meer ontwikkelde, kun je daar niet meer mee aan komen. Zeker als je De Gouden Kooi en later Utopia gewend bent. Ook na de eerste BB ontwikkelde het programma zich door met de arm en rijk kant, The Battle etc. Je moet het wel een beetje naar nu vertalen en dat mag nog wel wat meer gaan gebeuren anders wordt het bloed saai. Ik bedoel, breiende mensen kun je echt geen dagen achter elkaar kijken.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:36 schreef Maartel het volgende:
Ik herinner me van de 1e Big Brother ook gewoon leuke mensen die een hele week niets beters te doen hadden dan een kerstboom bouwen van wasknijpers om boodschappen te mogen doen en voor mij is dat juist de charme?
Nick was er eerder uitquote:Op zondag 17 januari 2021 08:29 schreef Hunter het volgende:
Els en Daan zijn de eersten die opstaan
Daan inspecteert wat breiwerkjes.
Zou dat haar man zijn op haar pols?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |