quote:
Op woensdag 29 januari 2003 07:12 schreef Partygurl het volgende:
In Bodrum is nog vast wel plaatsMaar jij bent 4aug toch al weer pleituh
Achjah lets party
Ik ga denk ik 4 augustus net weg.. Dan zal jij dus net aankomen.. Dus met een beetje mazzel
hehe
Ik ga er zo ff voor bellen.. En als het allemaal een beetje mee zit, zit wij straks in dit appartement:
http://www.turkije.nl/tosunoglu.htm
Als ze tenminste daar airco hebben dan... Anders ist echt niet te doen in turkije..
quote:Ik ben d'r ook geweest en het was ENORM relext en je kan er zeker goed op stap !!
Op vrijdag 24 januari 2003 08:02 schreef Partygurl het volgende:
Wij gaan in de grote vakantie naar Bodrum voor 2 weken in plaats van naar Kreta. Kan je in Bodrum goed stappen enzow,..ik heb daar namelijk mijn twijfels over al zeggen mijn vrienden dat het daar net zoiets moet zijn als in Salou en dergelijkeReacties graag!
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:37 schreef tRiZzZ het volgende:[..]
Ik ben d'r ook geweest en het was ENORM relext en je kan er zeker goed op stap !!
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 13:38 schreef Partygurl het volgende:
Mooi tummekeEn wah vin je van mijn hotel
www.hotelmavi-bodrum.com ik vin het niks! 1keer boe roepen en je wordt er uit gegooid volgens mij maarjah
quote:met zn 6-uh. 12 dagen 800euro MAAR wij hebben 3keer per dag eten en je mag tot 11uur savonds zoveel drinken als je wil
Op woensdag 29 januari 2003 13:44 schreef tummeke het volgende:[..]
Niet echt een jongerenhotel volgens mij nee.. Die van ons ook niet echt denk ik trouwens..
Maarre.. Kost da?
Wij gaan met zn 7en, 15 dagen voor 560 euro pp, alles erbij.. (geen eten dan)
600m van centrum gumbet, 2km van centrum bodrum..
Busje stopt voor de deur..
quote:hmm doe mij es toevoegen op msn zo..
Op woensdag 29 januari 2003 14:15 schreef Partygurl het volgende:[..]
met zn 6-uh. 12 dagen 800euro MAAR wij hebben 3keer per dag eten en je mag tot 11uur savonds zoveel drinken als je wil
lekker indrinken dus
[Dit bericht is gewijzigd door tummeke op 29-01-2003 15:27]
Btw zijn er nog mensen die naar dezelfde appartementen gaan??of ook naar Gumbet?
quote:Jah daar ben ik ook heel erg benieuwd naar....
Op maandag 10 februari 2003 13:35 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben benieuwd of t doorgaatKut oorlog
Maar da denk ik wel, Bodrum/Gumbet ligt in zuid-west turkije, Irak ligt helemaal tegen het zuid-oosten van turkije, dus we zitten ver genoeg van irak af
quote:Owwh dan
Op maandag 10 februari 2003 18:05 schreef Poogie het volgende:[..]
Jah daar ben ik ook heel erg benieuwd naar....
Maar da denk ik wel, Bodrum/Gumbet ligt in zuid-west turkije, Irak ligt helemaal tegen het zuid-oosten van turkije, dus we zitten ver genoeg van irak af
quote:Nee sorry dit jaar niet, dit jaar zit ik in Marbella
Op donderdag 3 april 2003 11:17 schreef Partygurl het volgende:
Gaat dr nog iemand
quote:Ikke
Op donderdag 3 april 2003 11:17 schreef Partygurl het volgende:
Gaat dr nog iemand
quote:Over 3 weken gaan we
Op donderdag 3 april 2003 16:35 schreef Dezz het volgende:[..]
Nee sorry dit jaar niet, dit jaar zit ik in Marbella
quote:/me ook
Op donderdag 3 april 2003 23:58 schreef delapoko het volgende:[..]
Ikke
Eind juli begin augustus ben ik in Bodrum.
quote:Jeepsafari is zeker aan te raden! Zeker als je zelf rijdt.
Op zondag 26 januari 2003 19:36 schreef Partygurl het volgende:
Nou bluebellyfluff dat klinkt goedJeepsafari enzow lijkt mij ook allemaal erg leuk om te doen ipv heel de dag op t strand te bakken!
Heb alleen de achteras gebroken van de suzuki waar we mee reden, "no problem", volgens de turk die mee was, "happens all the time."
quote:Oi..
Op donderdag 15 mei 2003 07:17 schreef Partygurl het volgende:
nog 2.5 maand
Ik ben afgelopen zomervakantie in Bodrum geweest en het is daar super leuk! Maar toch niet net als Salou.
Er zijn wel leuke kroegen en een redelijk strand, maar Salou en Loret zijn toch net iets hipper!
Je moet wel een keer naar de grootste openlucht disco van Europa. En dan vooral de schuimparty! http://www.halikarnas.com.tr/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |