abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 januari 2021 @ 15:13:52 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197632348
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:40 schreef Brybry het volgende:

[..]

Not really O-)
[..]

_O-
Goed zo, zo hoort het ook >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 25 januari 2021 @ 18:21:05 #177
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_197635648
Pfff, ik weet niet of m'n foto's nou zoveel beter zijn dan vorig jaar of dat de vrouwen door corona ook een stuk eenzamer en wanhopiger zijn (nee oke tis vooral dat laatste), maar ik krijg echt veel meer matches dan eerder en heb inmiddels ook al wat leuke avondjes gehad. Ik gebruik Happn, Bumble en Tinder met eigenlijk m'n meeste succes nog via Bumble. Maar hoe doen jullie dat met mensen hun info en ook gewoon gesprekken onthouden, als in, tijdens een gesprek met meid #2 twijfel ik of zij degene was die het op whatsapp had over topic X of dat dat meid #3 was.... Ik ben echt geen Casanova dus heb geen ervaring met zoveel ballen tegelijkertijd hooghouden :')
Ik heb nu zonder grappen een korte notitie per vrouw gemaakt zodat ik de basics weer kan koppelen, maar ik wil het ook niet te klinisch aanpakken. Als player zou je denken om na de eerste keer seks direct door te gaan naar de volgende zodat je überhaupt niet veel hoeft te onthouden, maar dan begin je weer van voren af aan en is het moeilijker om alles te onthouden.

Ik twijfel trouwens ook of ik voor een vaste fwb wil gaan of daarnaast blijven proberen nieuwe vrouwen te regelen. Hoe staan jullie daar tegenover?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_197635746
Geen idee. Ik vind het al knap dat je een gesprek aan de gang houdt.
  maandag 25 januari 2021 @ 18:48:05 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197636141
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfff, ik weet niet of m'n foto's nou zoveel beter zijn dan vorig jaar of dat de vrouwen door corona ook een stuk eenzamer en wanhopiger zijn (nee oke tis vooral dat laatste), maar ik krijg echt veel meer matches dan eerder en heb inmiddels ook al wat leuke avondjes gehad. Ik gebruik Happn, Bumble en Tinder met eigenlijk m'n meeste succes nog via Bumble. Maar hoe doen jullie dat met mensen hun info en ook gewoon gesprekken onthouden, als in, tijdens een gesprek met meid #2 twijfel ik of zij degene was die het op whatsapp had over topic X of dat dat meid #3 was.... Ik ben echt geen Casanova dus heb geen ervaring met zoveel ballen tegelijkertijd hooghouden :')
Ik heb nu zonder grappen een korte notitie per vrouw gemaakt zodat ik de basics weer kan koppelen, maar ik wil het ook niet te klinisch aanpakken. Als player zou je denken om na de eerste keer seks direct door te gaan naar de volgende zodat je überhaupt niet veel hoeft te onthouden, maar dan begin je weer van voren af aan en is het moeilijker om alles te onthouden.

Ik twijfel trouwens ook of ik voor een vaste fwb wil gaan of daarnaast blijven proberen nieuwe vrouwen te regelen. Hoe staan jullie daar tegenover?
Saskia van 43 uit Ede die ik op Tinder leerde kennen, heet in mijn foon Saskia Ede 43 T. of L voor Lexa.. en als je veel chats wilt managen, moet je veel onthouden, daarom doe ik er maar lekker relaxed eentje tegelijk.. sowieso per site of app, en max 2 tegelijk in mijn wazzap.. op een gegeven moment scroll je je het zuur om dingen terug te halen en lezen.. beste tip die ik je kan geven is: gewoon niet teveel tegelijk doen.. je kunt ze ook niet allemaal tegelijk daten en wippen.. have a KitKat.

Het is net als een kind in de candyshop met 1 minuut gratis in de bakken graaien.. geinig, maar het ziet er van een afstandje altijd dom uit, en het eindigt met kramp in je kaken, buikpijn en schijterij.

Lope, nie renne.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 25 januari 2021 @ 19:16:15 #180
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_197636683
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:27 schreef Faxie het volgende:
Geen idee. Ik vind het al knap dat je een gesprek aan de gang houdt.
Ik ook. Veel matches reageren ook helemaal niet hoor, maar sommige wel en ik ben redelijk duidelijk met m'n intenties dus de vrouwen die dan nog interesse hebben haken ook niet zo snel meer af. Ik ga ook gewoon uit van dat die directheid vooraf ons beide tijd bespaart als zij toch niet een simpele hookup wil maar wat serieuzers. M'n gesprekken zelf zijn niet zo heel boeiend hoor, allemaal variaties op stom lullen over dat de lockdown saai is en dat het veel gezelliger is om samen een wijntje te drinken. Rinse, repeat. En ik ben ook maar een 6,5/10 ofzo met de average fok!pener van 28cm dus dat is het ook niet.

quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Saskia van 43 uit Ede die ik op Tinder leerde kennen, heet in mijn foon Saskia Ede 43 T. of L voor Lexa.. en als je veel chats wilt managen, moet je veel onthouden, daarom doe ik er maar lekker relaxed eentje tegelijk.. sowieso per site of app, en max 2 tegelijk in mijn wazzap.. op een gegeven moment scroll je je het zuur om dingen terug te halen en lezen.. beste tip die ik je kan geven is: gewoon niet teveel tegelijk doen.. je kunt ze ook niet allemaal tegelijk daten en wippen.. have a KitKat.

Het is net als een kind in de candyshop met 1 minuut gratis in de bakken graaien.. geinig, maar het ziet er van een afstandje altijd dom uit, en het eindigt met kramp in je kaken, buikpijn en schijterij.

Lope, nie renne.
Ja, helemaal gelijk. Ik denk dat ik het ook maar op die manier moet doen, heb nu met maar een paar vrouwen contact maar alsnog heb ik de drang naar méér, naar andere vrouwen, blijven swipen en kijken of ik die nieuwe match op Happn kan polsen voor seks, etc. Vooral omdat ik normaal meer moeite had met matches en 'losse' vrouwen te krijgen is het nu idd een soort "pakken wat ik pakken kan" maar het kost tijd en uiteindelijk kan je idd toch niet met ze allemaal tegelijk het bed in.... Of nou ja...
Ik heb nu ook wel een duidelijke favoriet waar ik liever iets vast mee heb, maar m'n idee was juist om niks vast te zoeken, dus daar twijfel ik wat over. Misschien wat meer go with the flow en kijken hoe het loopt.
Thanks :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 25 januari 2021 @ 21:04:40 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197639503
Focus jezelf op wat goed voelt... voornemens, ideeën, plannen en liefde gaan sowieso niet samen, want bij 3 vlinders gaan alle principes zó de teil in meestal _O-.

Ga voor die leuke, en houd de één na leukste achter hand.. ofzo. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197641767
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

En ik ben ook maar een 6,5/10 ofzo met de average fok!pener van 28cm dus dat is het ook niet.
[..]

_O-

Ja ik denk dat je er teveel over nadenkt. Wat je zelf al zegt, go with the flow. :)
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:48:12 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197648976
Ik installeerde ergens in December Skype op de PC, maar had het spul alleen aangemeld op mijn bestaande account en er verder nog niks mee gedaan.. gisteravond opende ik de app om de boel te setuppen, zag ik een serieuze shitlist (als in: honderden) aan missed calls en berichtjes van heeeel veel onbekende (naamloze) accounts, maar ook een hoop vrouwvolk; voor de lol de laatste met naam en profielpic een berichtje terug gestuurd, en meteen beet; een chick in Canada _O-

Alwéér een app die misbruikt wordt om te daten :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197649027
Ik zie vaak dames profielen op Tinder bijkomen en dan staat er in hun bio of op een foto

"Mand!"

:? :? :?

Is dat een nieuw soort trend van de tv of YouTube/Instagram :?

Ik kan het ze zelf niet vragen, want ben te oud en te lelijk om ze te matchen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:54:31 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197649073
Mand?

Nog nooit tegen gekomen..

Man-D? Dominante man gezocht?

ofzo?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197649214
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:51 schreef Godshand het volgende:
Ik zie vaak dames profielen op Tinder bijkomen en dan staat er in hun bio of op een foto

"Mand!"

:? :? :?

Is dat een nieuw soort trend van de tv of YouTube/Instagram :?

Ik kan het ze zelf niet vragen, want ben te oud en te lelijk om ze te matchen...
Ja dumpert en hier ook wel.

Gewoon mad met een n ertussen dacht ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 13:04:39 ]
pi_197649268
Maar dan met speels vleugje.

Hahaha dat is mand!
Idioot/hilarisch etcetc.
pi_197649316
Nee, het komt van dit.


Dus gewoon kort en bondige bio :D

Trending onder de jongeren :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 13:13:36 ]
pi_197649363
Dat is ook wel idioot en hilarisch!

Toch wel fijn dat ik authentiek blijf. :o :)

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 13:22:24 ]
pi_197650472
:')
pi_197650507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:21 schreef Faxie het volgende:
:')
Een mening is altijd aantrekkelijk
pi_197650545
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:23 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Een mening is altijd aantrekkelijk
nou.. het is wel een beetje afhankelijk van de mening.. lijnrecht tegengestelde meningen.. vallen vaak toch een beetje tegen :)
pi_197650580
Genoeg meningen op Facebook die de betreffende persoon op slag onaantrekkelijk maken
Het is wat.......
pi_197650630
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:13 schreef Amee het volgende:
Nee, het komt van dit.


Dus gewoon kort en bondige bio :D

Trending onder de jongeren :P
Grappig filmpje...

Maar in je bio zo plots zonder die associatie geeft een beetje apart effect...

Thnx for de info! Ouwe lul heb je weer op de hoogte gebracht ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197650643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou.. het is wel een beetje afhankelijk van de mening.. lijnrecht tegengestelde meningen.. vallen vaak toch een beetje tegen :)
O nee joh dan moet je elkaar de hand schudden.

De orde lijkt mij meer te liggen in uitgesproken daden dan in een teleurstellend compromis.
pi_197650658
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Grappig filmpje...

Maar in je bio zo plots zonder die associatie geeft een beetje apart effect...

Thnx for de info! Ouwe lul heb je weer op de hoogte gebracht ^O^
Wat moet je met zulke hipsters?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:04:28 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197651203
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:13 schreef Amee het volgende:
Nee, het komt van dit.


Dus gewoon kort en bondige bio :D

Trending onder de jongeren :P
Djeez, rlly? :D _O-

Doe met denken aan die stomme LED-boer reklame.. die zal daar ook wel naar hinten. :P

quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Grappig filmpje...

Maar in je bio zo plots zonder die associatie geeft een beetje apart effect...

Thnx for de info! Ouwe lul heb je weer op de hoogte gebracht ^O^
+ 1.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197651572
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Grappig filmpje...

Maar in je bio zo plots zonder die associatie geeft een beetje apart effect...

Thnx for de info! Ouwe lul heb je weer op de hoogte gebracht ^O^
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Djeez, rlly? :D _O-

Doe met denken aan die stomme LED-boer reklame.. die zal daar ook wel naar hinten. :P
[..]

+ 1.
Gaat ook om de eerste zin.
"Genoeg over seks. En nu kort en bondig: mand!"
pi_197651786
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:32 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

O nee joh dan moet je elkaar de hand schudden.

De orde lijkt mij meer te liggen in uitgesproken daden dan in een teleurstellend compromis.
Mwah het is meer dat meeste mensen er niet zo goed mee overweg kunnen als iemand een andere mening heeft.. en dan al snel vervalt in een hoop gegrom :)
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:33:50 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197651936
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:20 schreef Amee het volgende:

[..]

[..]

Gaat ook om de eerste zin.
"Genoeg over seks. En nu kort en bondig: mand!"
Tegen Bry: IN je mand! ~O>
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')