Inderdaad jammerquote:Op zondag 17 januari 2021 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Schouten bezwijkt onder de druk; jammer.
Luchtdruk was toen wel 30 mbar lagerquote:Op zondag 17 januari 2021 12:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schouten 1,3 sec langzamer dan drie weken geleden.
Ja, maar dit is wel veel vergeleken met andere schaatssters, helemaal gezien haar 3.000 van gisteren die op hetzelfde niveau zat.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Luchtdruk was toen wel 30 mbar lager
Voronina een paar keer over de lijn op het rechte stuk voor de hoofdtribune (2 rondjes zelfs, geloof ik, door technisch gestuntel vooral).quote:Op zondag 17 januari 2021 12:06 schreef VoMy het volgende:
Ik zie scheidsrechters op het middenterrein. Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop