Odin By Farstad DQquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Wie staat er nog meer niet in het klassement?
Klopt wel, maar het lijkt er niet beter op te worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Herbert niet zo blij is met de Duitse bond en het daarmee gepaard gaande vertrek van de NEDERLANDSE staf. Terwijl Erik Bouwman daar jaren zat en ook geen progressie boekte.
Moet ie ook maar op zoek naar een nieuw neukertje, die ook schaatst.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:45 schreef showtimer het volgende:
Je zult maar de nieuwe Kjeld Nuis genoemd worden.
Tjerk de Boer moet uitkijken danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ie ook maar op zoek naar een nieuw neukertje, die ook schaatst.
Femke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop