Ik werd wel ff enorm enthousiast toen het rkoontj (of de tiara) op haar hoofd verscheen

Scarlet Witch (en 1 van haar zonen) zijn 2 van mijn fav characters in de comics, dus was hier heel blij mee.
De serie is leuk gedaan, heel goed de tijdsbeelden bestudeerd (incl de trailers, de lengte van de afleveringen, de gimmicks, de aftercredits ja/nee), dat paste allemaal perfect, Je kan zien dat hij met zorg en liefde was gemaakt. Erg leuk dat ze zoiets gewaagds aandurfden.
Eenmaal buiten die hex vond ik de verhaallijntjes wel weer wat standaard MCU, maar niet slecht. Leuke introductie voor wat characters richting aankomende films ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat voornamelijk gaat zijn waar de series om gaan draaien, kleine achtergrond verhaallijnen en introducties. In principe moet je de films nog kunnen kijken zonder de series denk ik, dus echt schokkende zaken zullen er niet gebeuren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
Al met al een hele vermakelijke serie. Had ook niet echt verwacht alsof er hele schokkende dingen zouden veranderen; dat verwacht ik inderdaad eerder bij de films. Dat moment dat ze de Scarlet Witch werd vond ik wel echt super tof. Enorm mooi gemaakt ook

Erg benieuwd naar Dr Strange 2 nu. En ik hoop dat we Kathryn Hahn nog terug gaan zien in de toekomst. Fijn dat ze Wanda en Vision wat meer te doen gaven nu. Had wel wat meer Darcy willen zien in de finale, vind het wel een grappig karakter
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.