SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
helaas door corona te weinig paniek mensen op de wegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:51 schreef crv het volgende:
Is het al chaos in nederland?
Begreep dat er een milimeter sneeuw valt?
Nee weet niet zeker welk concert dat was, die avond vergeet ik nooit weer. We gingen de stad in en dat werd een bizarre avond.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:48 schreef crv het volgende: [..] Je weet niet zeker dat je er geweest bent maar wel dat je na 16 minuten buiten stond
![]()
Morgenvroeg moet ik vriendin toch naar haar werk brengen, dus hoop dat het qua gladheid beetje meevaltquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas door corona te weinig paniek mensen op de weg
De NS moet dan toch ook over op de noodregeling?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas door corona te weinig paniek mensen op de weg
nu kunnen ze het wel, treinen kunnen gewoon doorglijden, geen passagiers..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:56 schreef crv het volgende:
[..]
De NS moet dan toch ook over op de noodregeling?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg moet ik vriendin toch naar haar werk brengen, dus hoop dat het qua gladheid beetje meevalt
Kan die zelf niet normaal lopen dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg moet ik vriendin toch naar haar werk brengen, dus hoop dat het qua gladheid beetje meevalt
Volgens mij rijden die nog steeds volgens een beperkte dienstregelingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:56 schreef crv het volgende:
[..]
De NS moet dan toch ook over op de noodregeling?
Hier moest ik door 30cm heen de steile oprit opquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg niet neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan die zelf niet normaal lopen dan?
quote:
Lachende smiley erin tekenenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Nog eventjes door de sneeuw gelopen maar het is geen leuke sneeuw.
hij had geel moeten zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Is die onaardig tegen je?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Nou hoop je al weken op sneeuw en daar lekker door te lopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou hoop je al weken op sneeuw en daar lekker door te lopen.
En nu is “het geen leuke sneeuw”
Yepquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar houden Brabanders ook echt van jou?
Wat is leuke sneeuw dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Dikke vlokken die blijven liggen. Dat het lekker knerst onder je schoenen. Dit zat meer tegen regen aanquote:
Met mijn karakter heb je echt geen drugs nodigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://tenor.com/biwJs.gif
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://tenor.com/biwJs.gif
beetje welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin om dit te vinden en van te schrikken bij een stortcontainer of niet?
Jij een achter het stuurquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
En voor alle ongelovigen hier ook maar meteen![]()
https://imgur.com/84Ht970
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moet je verrekt lange armen voor hebben.
daarom duurde het zo lang, je moest een huur auto regelenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
En voor alle ongelovigen hier ook maar meteen![]()
https://imgur.com/84Ht970
Kost ook watquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom duurde het zo lang, je moest een huur auto regelen
een grapje, niet alles op jezelf betrekken hè?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met mijn karakter heb je echt geen drugs nodig
Die vind ik niet boeiend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Fajah louwens in een kinderprogramma met een decolleté tot haar navel.
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrropquote:
Mooi zo. Dichthouden die tent.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
19 MINUTEN GELEDEN
Basisscholen en kinderopvangcentra gaan niet op 25 januari weer open
Basisscholen en kinderopvang blijven ook na 25 januari dicht. Het Outbreak Management Team (OMT) vindt het niet verstandig om ze die dag weer open te laten gaan vanwege de "zorgelijke ontwikkelingen" rond de Britse variant van het coronavirus. Het kabinet zal besluiten om het OMT-advies over te nemen, zeggen ingewijden tegen de NOS.
Het kabinet hoopte dat basisscholen en kinderopvangcentra op 25 januari weer open konden om leerachterstanden bij kwetsbare leerlingen tegen te gaan. Het voortgezet onderwijs blijft sowieso tot 9 februari gesloten.
De Britse variant van het coronavirus is mogelijk besmettelijker dan de in Nederland meest voorkomende variant. Hij kan in de tweede of derde week van maart al het dominante virustype zijn, zei Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg gisteren
Nee lust wel watquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrop
of heb je al bergen voer op
Had de schaar al vastquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat me niet denk ik, of juist wel heeel erg sexy, kom ik nog op terug.
Ik heb dus geen lief gezicht?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een te lief gezicht voor jouw haar.
Alsof jij je kunt voortplantenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi zo. Dichthouden die tent.
Oke. nou maar goed dat de schaar er niet al in zatquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel extreem soms zelfs maar toch, ik kom van een andere appelboom.
Je bent een mooi meisje hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. nou maar goed dat de schaar er niet al in zat
Melkchocoladequote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als melkchocolade in de aanbieding omdat het te lang in het schap gelegen heeft.
Zou niet weten waarom niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij je kunt voortplanten
Nee ben ik niet zo gevoelig voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door die dikke Porsche zeker?
Probeer het eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet.
*gaat op zoek naar een opblaasbare plastic palmboom met ledverlichting.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben ik niet zo gevoelig voor
Oehquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gaat op zoek naar een opblaasbare plastic palmboom met ledverlichting.
Dat mooie meisje wat altijd in je bed mooi ligt te slapen kun je ook wat indrukken. En dan poef 9 maand later mini Etto’s.quote:
indrukken...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat mooie meisje wat altijd in je bed mooi ligt te slapen kun je ook wat indrukken. En dan poef 9 maand later mini Etto’s.
nee, totaal niet eigenlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel geil als ze diep ligt te slapen
Is wat platonisch omschreven maar dat is feitelijk wel hoe het gaat ja.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Pfff alles moet je hier uitleggen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Neus erin vind ik eigenlijk ook wel iets hebben
Neus in de anus en de kut likken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Neus erin vind ik eigenlijk ook wel iets hebben
Jullie kunnen dit ook via dm bespreken hequote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neus in de anus en de kut likken?
Even visualiseren hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neus in de anus en de kut likken?
Tot nu toe staat vuilbekkerij nog niet echt op haar lijstje geloof ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Die vrouw van Etto moet ook wat tekort komen denk ik af en toe
Om 12u alquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
De eerste vlokken zijn gespot in Zeeland [ afbeelding ]
Zie je ze al @:franticdj?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tot nu toe staat vuilbekkerij nog niet echt op haar lijstje geloof ik.
Mw Etto mag ik uwen heuvel beklimmen met de toorts van God en uwen zoenen tot den ochtendgloren?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tot nu toe staat vuilbekkerij nog niet echt op haar lijstje geloof ik.
Ja neus in de anus en zoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch geen seks vrouwke
Wat?quote:
ik kom er aanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Had sushi afgehaald. En ook nog carpacio en steak bij een andere. De kinderen en vriendin zijn gek op sushi.
Verder pizza brood, kipsate, meloen met parmaham, kaasjes, eigengemaakte brood en knoflook boter, olijven, tapas, tiramisu en ijs na.
We hebben nogal wat over
Beetje vreemd dit ...quote:
Beetje de ketting inkorten mijn waarde LTVDK want ze was weer allemaal vreemde dingen aan het zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de ketting inkorten mijn waarde LTVDK want ze was weer allemaal vreemde dingen aan het zeggen.
Dat is toch niet anders dan andersquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de ketting inkorten mijn waarde LTVDK want ze was weer allemaal vreemde dingen aan het zeggen.
Had zo een tekst van Blof kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten want mijn meisje zit 100 km verderop
Look who's talkingquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'het hem fles'quote:
Je hebt een meisje?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten want mijn meisje zit 100 km verderop
Sjonge daar heb je het gewoon zelf naar gemaakt maar nee US is raar en oversekst en gek dus we geven hem gewoon weer de schuld, lekker makkelijk dit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik begon niet over neuzen en geslachtsdelen
Altijd wachten tot het lampje uit is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Seks met bitterbal is ook eenmaal per maand de frituur aanzetten en dan maar hopen dat de zon schijnt die dag
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge daar heb je het gewoon zelf naar gemaakt maar nee US is raar en oversekst en gek dus we geven hem gewoon weer de schuld, lekker makkelijk dit.
Op zich wel makkelijk ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge daar heb je het gewoon zelf naar gemaakt maar nee US is raar en oversekst en gek dus we geven hem gewoon weer de schuld, lekker makkelijk dit.
Laat lekker gaan die koekwaus johquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Had sushi afgehaald. En ook nog carpacio en steak bij een andere. De kinderen en vriendin zijn gek op sushi.
Verder pizza brood, kipsate, meloen met parmaham, kaasjes, eigengemaakte brood en knoflook boter, olijven, tapas, tiramisu en ijs na.
We hebben nogal wat over
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat lekker gaan die koekwaus joh
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:59 schreef M.Ritcher het volgende:
Hier ook genoeg sneeuw:
[ afbeelding ]
Een anus is geen geslachtsdeel.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Wat maakt haar speciaal? En zeg niet dat het uitjes zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regelmatig maar dit is wel een speciaaltje
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een anus is geen geslachtsdeel.
Nou leg dat Frantic DJ maar uit dan eens een keer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een anus is geen geslachtsdeel.
Jij ja, ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat klopt
wist je dat we allemaal als anus beginnen de baarmoeder
Lekker hè weer een. Beetje ritme en het weekend is dan echt HET GROTE GENIETEN.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Afgelopen week erg druk geweest in bankzaken
Ja dat zal wel zo zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker hè weer een. Beetje ritme en het weekend is dan echt HET GROTE GENIETEN.
ja jij ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus ooit was ik een kont wil je beweren?
Sommige mensen blijven in dat stadium hangen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat klopt
wist je dat we allemaal als anus beginnen de baarmoeder
Nee lekker nuttig en dan lekker avondgenotquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je bent gewoon 5 dagen vrijwel helemaal kwijt
Los?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven in dat stadium hangen.
Mja ik moet mijn nuttigheid nog vvinden in mijn werkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee lekker nuttig en dan lekker avondgenot
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik moet mijn nuttigheid nog vvinden in mijn werk
Gohquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik moet mijn nuttigheid nog vvinden in mijn werk
Vertel vertelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regelmatig maar dit is wel een speciaaltje
Was een ideale gelegenheid geweest voor mijn nieuwe ehbo kofferquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net in m'n duim gesneden en het bloedt best wel. Telefoon bedienen is ook een uitdaging nu.
als et zo bloed is 1 keukenpapiertje niet genoeg nee..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er even keukenpapier omheen gewikkeld met een elastiekje maar dat papier is helemaal doordrenkt
Nee daarvan heb ik er al eentje in huis liggenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en hem olaf genoemd en hem een warme knuffel gegeven?
Budambulance afgebeld.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Oké twee pleisters houden het wel tegen. Beetje strak geplakt.
gewoon afknellenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Anders maar gewoon afhakken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
In de oksel beginnen met afknellenquote:
Snailtrail.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Straks nog even een bloedspoor achterlaten in de sneeuw.
Doe het zelf amputatie uitgeprobeerd ?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Straks nog even een bloedspoor achterlaten in de sneeuw.
Is de noodtoestand al afgekondigd?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandeling gemaakt door de sneeuw. Hooguit een centimeter gevallen
Afknagen en in de airfryer ermee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
Doe het zelf amputatie uitgeprobeerd ?
Muckiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Muckie![]()
![]()
Zo‘n 30 meter hier
Hier 3 of 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe issie nou?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier 3 of 4
Pootjes gaan redelijk goed. Dus vond ik het tijd voor wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe issie nou?
Oudejaarsdag wegens extreme rugklachten op de SEH doorgebracht
Verder ben ik het thuiszitten zat enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:36 schreef crv het volgende:
[..]
Pootjes gaan redelijk goed. Dus vond ik het tijd voor wat anders
Verder ben ik het thuiszitten zat enWaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er al duidelijk wat er aan de hand is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wie heeft er nou een hekel aan sneeuw?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
fijn dat die sneeuw morgen weer weg is
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Waaaat![]()
Is er al duidelijk wat er aan de hand is?Mri toonde niets bijzonders, mogelijk doordat ik weer enigzins „normaal/recht“ loop dat mijn lichaam reageertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ouderdom/zijn kwalen werden een lijden dus dan moet je de onmogelijke beslissing nemen. Net voor de kerst
Doet nog steeds enorm „pijn“There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Hier duurt dat nog wel ffquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
fijn dat die sneeuw morgen weer weg is
Potverdorie manquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
Mri toonde niets bijzonders, mogelijk doordat ik weer enigzins „normaal/recht“ loop dat mijn lichaam reageert
Dat zijn onmogelijke beslissingen jaquote:En ouderdom/zijn kwalen werden een lijden dus dan moet je de onmogelijke beslissing nemen. Net voor de kerst
Doet nog steeds enorm „pijn“
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:36 schreef crv het volgende:
[..]
Pootjes gaan redelijk goed. Dus vond ik het tijd voor wat anders
Verder ben ik het thuiszitten zat enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie allemaal een sneeuwpop aan het maken?
nee ben aan het facturerenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik gedaan jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Goedzo, andere auto zoeken met normale wielen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
Die Amarok was wel dikmaar opgelaste scheuren in het chassis. dus gaan we niet doen.
Waren zogenaamde 'lassen van fabrieksbouwproces' ja. midden in een recht stuk staal een onverklaarbare rups. En de paus is maagd.
Geloof je 't zelf.
Nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Met regen zekerquote:
Zo'n ingebouwde?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 maar doelde meer op de zwemband
Jammer weerquote:
Verdrink je in ieder geval nietquote:
nope, gambit ding te kijken op netflix..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
gewoon aan het werken hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
Typische zaterdagavond op Fok : stil. Je zou bijna gaan denken dat Fokkers een leven hebben, maar Corona veegt die gedachte van tafel, immers niemand heeft nu een leven
Veel mensen hebben kaartjes voor de online versie van Vrienden van Amstelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
Typische zaterdagavond op Fok : stil. Je zou bijna gaan denken dat Fokkers een leven hebben, maar Corona veegt die gedachte van tafel, immers niemand heeft nu een leven
Geloof er niks vanquote:
Wel dan?quote:
achjoh valt wel meequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja met zon zwemband begeef ik mij niet zo in zwemkleding
Ook een mogelijkheid om niet te verdrinkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja met zon zwemband begeef ik mij niet zo in zwemkleding
Dat kloptquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid om niet te verdrinken
Lang genoeg onder water houden tot er speklapjes boven komen drijven.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid om niet te verdrinken
Nou ja ik zit een beetje op eBay te schuimen. Van die ene strontlul nooit meer wat gehoord natuurlijk dus ik hoop dat ik snel (rond 22:30) een mailtje van eBay krijg dat zijn tijd om is en ik die Porsche aan de tweede hoogste bieder kan gaan aanbieden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang genoeg onder water houden tot er speklapjes boven komen drijven.
Meeste vrouwen overdrijven als het over zoiets gaat dus misschien weet hij het daardoorquote:
Verkeerde topicquote:
Nou wl wat speklapjes te veel gegetenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meeste vrouwen overdrijven als het over zoiets gaat dus misschien weet hij het daardoor
Oke.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterbal opteert ltvdk kledingloos
Volgens mij verbastering van blok, gebruikt in DTS als iemand post zonder de voorganger een punt te gunnenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij verbastering van blok, gebruikt in DTS als iemand post zonder de voorganger een punt te gunnen
Het leven is geen spel, het leven is geen wedden dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Das raar wat modushoudt helemaal niet van spelletjes
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leven is geen spel, het leven is geen wedden dat.
Wel lekker speklapjesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou wl wat speklapjes te veel gegeten
Je kent het TV programma Wedden Dat niet??quote:
Dat nummer ken je echt wel hoor.quote:
Komt mij vaag bekend voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kent het TV programma Wedden Dat niet??
Programma met Jos Brink, later Rolf X Wouters. Waar onbekende Nederlanders allerlei (ludieke) weddenschappen dedenquote:
Nee zegt mij zo snel niks ;Pquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Programma met Jos Brink, later Rolf X Wouters. Waar onbekende Nederlanders allerlei (ludieke) weddenschappen deden
Dat weet jij heul nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Das raar wat modushoudt helemaal niet van spelletjes
Rolf is toch terug met dat programma? onder de naam ik wed dat ik het kan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Programma met Jos Brink, later Rolf X Wouters. Waar onbekende Nederlanders allerlei (ludieke) weddenschappen deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |