Van Dijk moet echt wat anders gaan doenquote:
Dat klopt, ik drukte me verkeerd uit, bedoelde niet de techniek.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vind Ter Mors juist de meest technische schaatsster van allemaal.
Ik houd er rekening mede dat Slobeend een beetje melig was.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is sowieso gek dat er 1 presentator, 3 commentatoren en 4 analytici zitten...dat mag allemaal wel wat soberder.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Dijk moet echt wat anders gaan doen
ze is de Arjen Robben van het schaatsen. Als ze fit is dan is ze echt de bestequote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Plus dan nog eens 5 man op de radioquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is sowieso gek dat er 1 presentator, 3 commentatoren en 4 analytici zitten...dat mag allemaal wel wat soberder.
Ach als zo'n beetje de enige journalisten daar kan het welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is sowieso gek dat er 1 presentator, 3 commentatoren en 4 analytici zitten...dat mag allemaal wel wat soberder.
Zit Erben daar ook overal doorheen te hakkelen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Plus dan nog eens 5 man op de radio
Ja... toch is die superioriteit van de eerste jaren dat ze acteerde op seniorenniveau langebaan wel voorbij. Ze is fysiek teveel tegengekomen, en heeft te weinig gas teruggenomen op bepaalde momenten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze is de Arjen Robben van het schaatsen. Als ze fit is dan is ze echt de beste
Erben mag dat, als nationale heldquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zit Erben daar ook overal doorheen te hakkelen?
Komt er nog een Elfstedentocht?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:54 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Erben mag dat, als nationale held
Van mijn belastingcente!!1!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:54 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Erben mag dat, als nationale held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |