dat of emigrerenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor alles is een oplossing
Google jij de antwoorden in het quiztopic of heb jij daadwerkelijk die feitenkennis van 30 jaar voor je tijd?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezeur over een ban begint een beetje zielig te worden.
quote:
Enige reden waarom ik een soort van jaloezie voel rondom jouw "werk". Als ik kon staan en gaan waar ik wilde en mijn werk kon blijven uitvoeren dan was ik allang weggeweestquote:
als ik later groot ben misschienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Enige reden waarom ik een soort van jaloezie voel rondom jouw "werk". Als ik kon staan en gaan waar ik wilde en mijn werk kon blijven uitvoeren dan was ik allang weggeweest
Ik heb best veel nutteloze kennis over voetbal, lees er vaak over en heb een redelijk geheugen. En een pa die vaak over die tijd lult.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Google jij de antwoorden in het quiztopic of heb jij daadwerkelijk die feitenkennis van 30 jaar voor je tijd?
[..]
[..]
Enige reden waarom ik een soort van jaloezie voel rondom jouw "werk". Als ik kon staan en gaan waar ik wilde en mijn werk kon blijven uitvoeren dan was ik allang weggeweest
Cheatorcompletor dat je bent.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb best veel nutteloze kennis over voetbal, lees er vaak over en heb een redelijk geheugen. En een pa die vaak over die tijd lult.
(gewoon wikipedia inderdaad)
Haring natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:37 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo vis halen op de markt
iemand tips?
https://www.facebook.com/(...)fref=nf&__tn__=kCH-Rquote:Serie heads-up!
Kun jij ook niet wachten tot Ewout Genemans op tv te zien is met zijn serie over de KMar? Wij ook niet, maar bij deze vast een voorproefje! 💪
Vandaag was hij aanwezig bij onze Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten (BSB) voor een introductie. Klimmen en klauteren zat er voor Ewout niet bij, maar de collega's hebben hem een goed beeld gegeven over hoe onze mensen getraind worden als het erop aankomt.
In zijn serie komen alle aspecten van de Marechaussee aan bod, zoals de grenspolitietaken ✅, het bewaken en beveiligen✅ en natuurlijk het internationaal en militair politieoptreden✅.
De serie zal naar verwachting in mei op televisie te zien zijn. 🎥
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor alles is een oplossing
Ik vind hem tegenwoordig niet zo vervelend meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
Tong80
Ach, pas de 3e keer in 3 weken tijd.
Hier 148. Op DE MENSUR.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn hoogste finish ooit is 90 geweest. Heb wel een keer single bull gegooid bij een 161 finish
Soms valt het mee maar dan heeft hij later weer hele rare buien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem tegenwoordig niet zo vervelend meer.
170 een keer gegooid (in een 'wedstrijd) om een uur of half 4 's nachts, hele kroeg juichen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
Rechtschreibfehler (ofzo) plaatje gezocht
Nicequote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
170 een keer gegooid (in een 'wedstrijd) om een uur of half 4 's nachts, hele kroeg juichen.
Tot zover deze anekdote.
Ik heb een keer per ongeluk een pijl door mijn teennagel gegooid . Toch wel mijn grootste prestatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
170 een keer gegooid (in een 'wedstrijd) om een uur of half 4 's nachts, hele kroeg juichen.
Tot zover deze anekdote.
NAILED IT!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk een pijl door mijn teennagel gegooid . Toch wel mijn grootste prestatie.
Ja als ik eerst twee keer tripel 20 gooi gooi ik daarna nog een keer voor de tripel 20, maakt niet uit waar ik op sta. Zo vaak gooi ik dat al nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |