Tussen biertje 4 en 8 ging ik voor mijn kunnen bizar goed en daarna werd het een dubbel 1 festijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende: [..] Heb je gisteravond nog wat geraakt?
Mijn hoogtepunt gisteravond/nacht was een 174 en een 114 finish.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen biertje 4 en 8 ging ik voor mijn kunnen bizar goed en daarna werd het een dubbel 1 festijn
@:atypisch nou dat dus.
Wtf kun jij daadwerkelijk darten of zo? Ik wist niet eens dat zo hoog finishen mogelijk is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt gisteravond/nacht was een 174 en een 114 finish.
Heb jij al een ludieke vraag voor Zjak?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt gisteravond/nacht was een 174 en een 114 finish.
Wel een beetje, ik zit ook in een dartteam. (lol)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf kun jij daadwerkelijk darten of zo? Ik wist niet eens dat zo hoog finishen mogelijk is.
Ik heb al wat vragen bedacht ja. (niet ludiek)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb jij al een ludieke vraag voor Zjak?
174 kan ook helemaal nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf kun jij daadwerkelijk darten of zo? Ik wist niet eens dat zo hoog finishen mogelijk is.
Ik daag je bij dezen uit. Gegarandeerd dat ik je uit je ritme kan krijgen en je met beide benen op de grond krijg.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik zit ook in een dartteam. (lol)
[..]
Ik heb al wat vragen bedacht ja. (niet ludiek)
Maar wel een leuk initiatief, FOK!goden.
Wel met bier erbij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik daag je bij dezen uit. Gegarandeerd dat ik je uit je ritme kan krijgen en je met beide benen op de grond krijg.
klopt jaquote:
Typisch is nogal dom.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus geeft ook '174 en een finish van 114' aan.
Sinds ik weleens dart ben ik erachter gekomen dat ik niet kan rekenenquote:
Uitgooien met een triple ruikt naar valsspel.quote:
ahquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus geeft ook '174 en een finish van 114' aan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik weleens dart ben ik erachter gekomen dat ik niet kan rekenen
Dan geeft je app een mogelijkheid tot uitgooien en als de eerste pijl (altijd dus) elders valt krijg ik een massale black out.
[..]
Uitgooien met een triple ruikt naar valsspel.
Jammer dat je lichaam bij 11 jaar wel besloot volgroeid te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah
ik zie het
sinds ik ouder ben dan 11 vind ik darts ook niet meer zo interessant, vind ik een goed excuus voor deze grote fout
Sub forum ban verdwijnt ook niet zomaar. Je moet smeken in de mailquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt ja
de mensen in BTC hebben geluisterd naar mijn feedback en hebben de SC weer terug gehaald, maar ik heb nog altijd een ban
WANBELEID
ik kan dat wel aardig door mijn glansrijke carrière als biertapperquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan geeft je app een mogelijkheid tot uitgooien en als de eerste pijl (altijd dus) elders valt krijg ik een massale black out.
[..]
Zelf tellen en niet elke keer naar die app kijken, dan leer je het vanzelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
de mods reageren ook niet op DM'squote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sub forum ban verdwijnt ook niet zomaar. Je moet smeken in de mail
kwam er laatst achter dat ik 3 cm kleiner ben dan op mijn paspoortquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je lichaam bij 11 jaar wel besloot volgroeid te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |