SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Even opwarmen in de oven. Niemand wil koude (bitter) ballenquote:
begint pas om 12:00, de neerslag..quote:
Die ligt al lang na te druipen onder de sprei bij hem johquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens een koffie halen bij het koffiemeisje van Fles. Mocht. het vanavond echt gaan sneeuwen naar buiten met de hond, die is dan door het dolle heen.
Als @kwiwi een Frank Lloyd Wright Fallingwaterhouse kan bouwen dan hou ik me wel aanbevolen ergens in de highlands.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk moeten Dud en Cit ook een huisje en een dagbesteding hebben in Foqueville nu ze hier zijn komen wonen.
@:Kwiwi
Tering wat een mooi huis.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als @:Kwiwi een Frank Lloyd Wright Fallingwaterhouse kan bouwen dan hou ik me wel aanbevolen ergens in de highlands.
Cold drip coffee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ligt al lang na te druipen onder de sprei bij hem joh
Gewoon een kale fundering met een campingstoeltje. "Erased"quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk moeten Dud en Cit ook een huisje en een dagbesteding hebben in Foqueville nu ze hier zijn komen wonen.
@:Kwiwi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |