Ik zag ze ook niet aankomenquote:
Hiermee krijg ik dat beeld van die wormen van van mijn netvliesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze heeft er ook iets te knabbelen bij gemaakt:
[ afbeelding ]
Liever twee glazen in de hand, dan één in de lucht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tweede glas ook al in de andere hand
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Liever twee glazen in de hand, dan één in de lucht.
Of zoiets
Het was eerst net alsof die banaan opgegeten werd door de aarde.......quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag ze ook niet aankomen
Mooie spreuk, bedanktquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Liever twee glazen in de hand, dan één in de lucht.
Of zoiets
Ja he, hier bij de tomaat is het nog duidelijker.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was eerst net alsof die banaan opgegeten werd door de aarde.......
moest datquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie chocolade in huis voor bij het Kasteel bier?
Waar stond dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Oh was dat de bedoeling?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Hebben ze jou ook niet gefaxed?quote:
Nee, wel een banaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik las gisteren dit, en heb chocolade in huisquote:
quote:Kasteel Rouge is een fruitbier. Je proeft de volle smaak van zongerijpte kersen. Maak niet de fout dit kersenbier te verwarren met een Kriek Lambiek. Deze Kasteel Rouge is van een totaal andere orde. Het is een blend van Kasteel Donker en een kersenlikeur. Wat is dit een genot, zeker in combinatie met een stuk pure chocolade.
neequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook niet gefaxed?
Ik lees die omschrijvingen nooit. Wil het zelf ontdekkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las gisteren dit, en heb chocolade in huis
[..]
Je las dit gisteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las gisteren dit, en heb chocolade in huis
[..]
Raaaarrrr!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, wel een banaan.
Maar daar heb ik even geen trek meer in...
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik lees die omschrijvingen nooit. Wil het zelf ontdekken![]()
Ik heb alleen chocopastaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |