Haha nee daar was ik op aan het mikkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jouw nominatie? Niet verkeerd![]()
Ruikt niet eens naar schimmel.
Was dit jouwe?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee daar was ik op aan het mikken
Schimmel is voor Jopen
Jammer, volgende keer beterquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:39 schreef shiitake het volgende:
Goedenavond.Ik lurk eventjes mee, want het eerste biertje heb ik niet. En de tweede ga ik een andere keer proeven. Het komt nu eventjes niet zo goed uit.
Geniet ervan.
Daar krijgen we nog één vanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Schimmel is voor Jopen
Tot volgende keerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:39 schreef shiitake het volgende:
Goedenavond.Ik lurk eventjes mee, want het eerste biertje heb ik niet. En de tweede ga ik een andere keer proeven. Het komt nu eventjes niet zo goed uit.
Geniet ervan.
volgende week schimmelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Schimmel is voor Jopen
die is aant BBenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:D, kom er eens in Maatje , we missen je !
echtquote:
quote:
De moeite waard om hem toch nog een keer te kopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helaas niet kunnen proeven, maar de hele bar klinkt positief , ik onthoud hem
Ik kan hem waarschijnlijk maandag ophalenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De moeite waard om hem toch nog een keer te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |