Dat meen je niet? Dat mens lult alles doorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
In de tv-uitzending stond er bij haar naam een keer bij “medewerkster bron- en contactonderzoek”.
Je zal haar daarvoor aan de lijn krijgen.
Ja, je hebt corona, snap jequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
In de tv-uitzending stond er bij haar naam een keer bij “medewerkster bron- en contactonderzoek”.
Zou ze wel een flinke carriere in hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
`klopt bij de GGDquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Ja weet u ik kan u prima helpen snapt u? Even wat checken hier snapt u?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Iets over een WC.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:00 schreef JACM het volgende:
Ik ben echt het spoor bijster wat Jowi allemaal vertelt nu
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:00 schreef JACM het volgende:
Ik ben echt het spoor bijster wat Jowi allemaal vertelt nu
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dat mens lult alles door
Er is dus echt niks anders gaande...wat een gelulquote:
Niemand geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:02 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik kon niet echt m'n aandacht erbij houden
ik lies,jillquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
mijn favorietjes:
Gebaseerd op punten op 100
1. Jill 85/100
2. Liese 84/100
3. Naomi 79/100
4. Thomas 66/100
5. Nick 65/100
6. Jowi 60/100
7. Zoey 55/100
8. Daniëlle 50/100
9. Rene 40/100
10. Els 35/100
11. Nathalie 24/100
De bewoners vertellen elkaars levensverhaal op de stream.quote:
Nee live. Maar ze is zo liefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar jankt zij nu? of in de show?
Het geeft tenminste veel voer voor wat steken onderwaterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:09 schreef JACM het volgende:
Eens kijken hoe Nathalie nu weer over de rest gaat roddelen...
Naobiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere als die ijsklont Bi Noomie nu geen "actie" onderneemt kan dat Lesbo-gedeeltje er wel af bij die zg Bi-Kut
Thomas, Els, Jowi, Liese zijn geweest en nu is Nick aan de beurt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:15 schreef Bottebb het volgende:
Net ingeschakeld, welke verhalen komen na Nick nog?
Yup, ook Nathalie en Sjakiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék ligt en nu bij elke vent een vrouw in bed?
Naomi, Daan en Nathalie zijn nog niet geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:15 schreef Bottebb het volgende:
Net ingeschakeld, welke verhalen komen na Nick nog?
Rene en Jill.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Thomas, Els, Jowi, Liese zijn geweest en nu is Nick aan de beurt.
Jah, maar ParaNoom is Bi hé, dat is tenminste haar casting actquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef JACM het volgende:
[..]
Yup, ook Nathalie en Sjakie
Maar gelukkig hebben we nog Naomi en Lieze van de vrouwen die bij elkaar liggen
Allemaal kutoudersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:18 schreef JACM het volgende:
Veel mensen die daar door hun grootouders zijn grootgebracht.
Jill door haar opa en oma, René idem. Nick door zijn oma
En Els heeft nu ook al Nathalie geadopteerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:18 schreef JACM het volgende:
Veel mensen die daar door hun grootouders zijn grootgebracht.
Jill door haar opa en oma, René idem. Nick door zijn oma
Ik ben wel benieuwd naar wat die labiele kut allemaal verteltquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Natte Alie aan het praten is, doe ik mute
Uhm nee? Pansexueel toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, maar ParaNoom is Bi hé, dat is tenminste haar casting act
Ik gok dat we hier nog wel even zitten zo danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat die labiele kut allemaal vertelt
Pan Para Bestial Necro sexueel whatever Noomie is, dat ze niet spoort maakt ook niets uit eigenlijkquote:
Moeder was ziek had burnout, had dan een ziekte ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef markuytterhoeven het volgende:
Kan iemand kort het levensverhaal van Liese samenvatten heb dit gemist helaas.
Ben het filmpje nu aan het monteren ...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef markuytterhoeven het volgende:
Kan iemand kort het levensverhaal van Liese samenvatten heb dit gemist helaas.
Topper ben je! Stuur even een bericht als het klaar is aubquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het filmpje nu aan het monteren ...
Zeker. Maar ook wel mooi dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:24 schreef JACM het volgende:
Wat een contrast met het plezier van gisteravond
Haar ogen waren daarnet dicht bij het verrhaal van jowi zag ikquote:
Gold voor meerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar ogen waren daarnet dicht bij het verrhaal van jowi zag ik
Ik vind het totaal geen kneuzen verhalen. Zo krijg je een beetje inkijk in de bewoners. Ik vindt het moedig van ze.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom al die kneuzenverhalen is me een raadsel
Dat blijkt dat casting geweldig werk heeft gedaan is duidelijk.... ze hebben allemaal dus "een verleden"
Toppie gedaan
Oh dat was ook precies niet wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:25 schreef JACM het volgende:
[..]
Allemaal afzonderlijke kut verhalen. Kan je niet echt rangschikken
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat was ook precies niet wat ik bedoelde
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
Daniii is wel de ergste . ze is nog nét niet dood geweest
Zij mag blijven.... wee diegene die haar gaat nomineren
Wie niet kerel. Ik heb er misschien wel twee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had ik me ingeschreven voor BB Zat ik nu in dat huis (heb ook een redelijke rugzak)
Allleen maar dramatische kneuzenverhalen... een beetje raar vind je niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen kneuzen verhalen. Zo krijg je een beetje inkijk in de bewoners. Ik vindt het moedig van ze.
Klinkt als Phuket.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Halfbloed. Nederlandse vader, Thaise moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |