abonnement Unibet Coolblue
pi_197437961
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:28 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Heeft denk ik vooral te maken met de paniek. Hier deden we dat ook om de zoveel gevallen daarom heeft Jaap van Dissel ook een keer gezegd dat de pcr testen nodig blijven voor dit soort onderzoeken. Maar in de UK staan gewoon veel bekende universiteiten waar veel van dit soort onderzoek al jaren gebeurt.
Dat zal schelen ja.
En ik denk dat ze ook niet meer voor verrassingen willen te staan nu... :X
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 01:37:38 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197437972
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:34 schreef capricia het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit in Zwitserland af gaat lopen:
[..]

https://amp.ft.com/conten(...)tter_impression=true
Ja, dat is wel een aparte situatie, inderdaad, een kanton maakt al zijn eigen regels voor buitenlandse bezoekers, Graubunden vind dat als een buitenlander gevaccineerd is die persoon niet meer in de verplichte quarantaine hoeft.
Je snapt het al, Graubunden is een ski gebied wat het van winters toerisme moet hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197437992
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat zal schelen ja.
En ik denk dat ze ook niet meer voor verrassingen willen te staan nu... :X
Klopt maar toen het nieuws uit Engeland bekent werd van die mutatie en de EU landen massaal de grens sloten werd vrij snel daarna al bekent dat die mutatie door heel Europa al zat. 1 van de oprichters van nextstrain.org zei ook op twitter dat na dat weekend in bijna alle landen die mutatie gevonden werd. Dus waarschijnlijk begon toen iedereen als een gek een onderzoek.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 01:42:24 #154
236264 crew  capricia
pi_197437997
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een aparte situatie, inderdaad, een kanton maakt al zijn eigen regels voor buitenlandse bezoekers, Graubunden vind dat als een buitenlander gevaccineerd is die persoon niet meer in de verplichte quarantaine hoeft.
Je snapt het al, Graubunden is een ski gebied wat het van winters toerisme moet hebben.
Als je bevolking de mogelijkheid tot een lockdown wegstemt, dan ben ik benieuwd welke gevolgen dat gaat hebben.
Maar goed. Het referendum staat voor juni. Wellicht is een lockdown daarna ook nooit meer nodig qua besmettingsaantallen.
Definitely not CIA
pi_197438006
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Als je bevolking de mogelijkheid tot een lockdown wegstemt, dan ben ik benieuwd welke gevolgen dat gaat hebben.
Maar goed. Het referendum staat voor juni. Wellicht is een lockdown daarna ook nooit meer nodig qua besmettingsaantallen.
Ik ben voor allerlei dingen voor een referendum, maar dit is er niet één van, geloof ik. Denk niet dat de gemiddelde burger in staat is om te overzien waar hij/zij voor kiest.
pi_197438023
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Als je bevolking de mogelijkheid tot een lockdown wegstemt, dan ben ik benieuwd welke gevolgen dat gaat hebben.
Maar goed. Het referendum staat voor juni. Wellicht is een lockdown daarna ook nooit meer nodig qua besmettingsaantallen.
Daar gaat hij wel van uit.
twitter

Ik quote hem vaak maar tot nu toe zijn zowat al zijn voorspellingen uit gekomen. Dus ik hoop dat hij in deze helemaal gelijk gaat krijgen.
pi_197438382
quote:
Enkele tienduizenden restauranthouders in heel Italië zijn ondanks de coronamaatregelen heel de avond open gebleven. Onder het motto IoApro1501 (Ik open 15 01) protesteren de horecaondernemers tegen de gedwongen sluiting van hun bedrijf, in heel Italië mag de horeca maximaal tot zes uur ’s avonds openblijven. De politie heeft in verschillende steden boetes uitgedeeld.

Instanews image
© AP
Volgens de organisatie is het protest tegen de volgens hun rigide coronamaatregelen van de Italiaanse regering een succes. Zo rond de 50.000 restaurants en bars in het hele land hebben, ondanks het verbod, vandaag gasten ontvangen voor lunch én diner.
https://www.ad.nl/binnenl(...)olf-leiden~ae5e5166/
_O_ _O_
pi_197438696
Diederik Gommers zegt gewoon even tussen neus en lippen door gisteren bij Op1, dat de lockdown in Nederland weleens tot de zomer kan duren ... .....
  Miss 200.000.000! zaterdag 16 januari 2021 @ 05:44:00 #159
367000 roos94
pi_197438761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 05:22 schreef Oliver23 het volgende:
Diederik Gommers zegt gewoon even tussen neus en lippen door gisteren bij Op1, dat de lockdown in Nederland weleens tot de zomer kan duren ... .....
Dat gaat echt niet gebeuren
pi_197438919
Is Ernst Kuipers niet beschikbaar als minister president?
- verwijderd door admin -
pi_197438979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 06:29 schreef groenen het volgende:
Is Ernst Kuipers niet beschikbaar als minister president?
Gelukkig niet, zeg.
pi_197438990
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 05:44 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dat gaat echt niet gebeuren
Die vent is, zoals Kieft dat mooi zegt, "ook te veel in zichzelf gaan geloven".
  Miss 200.000.000! zaterdag 16 januari 2021 @ 06:47:37 #163
367000 roos94
pi_197438997
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 06:46 schreef Socios het volgende:

[..]

Die vent is, zoals Kieft dat mooi zegt, "ook te veel in zichzelf gaan geloven".
Hij krijgt wel een stijve leuter van al die aandacht
pi_197439115
Pfff weer een dag in lockdown, ben het echt spuugzat.

Alle *positieve energie" is er echt uit en merk ondertussen aan mezelf dat ik alleen maar kwaad/gefrustreerd wakker wordt en eigenlijk super snel geďrriteerd ben over van alles.

Waar ik eerst best genuanceerd was over zaken merk ik gewoon dat ik zin heb om de eerst volgende viroloog die weer voor meer maatregelen pleit het liefste van de hoogte berg zou gooien bij wijze van spreken.

Ook thuis totaal geen zin meer om maar klusjes of iets op te pakken.
pi_197439193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 06:29 schreef groenen het volgende:
Is Ernst Kuipers niet beschikbaar als minister president?
:D
Go hard or go home
pi_197439196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 05:22 schreef Oliver23 het volgende:
Diederik Gommers zegt gewoon even tussen neus en lippen door gisteren bij Op1, dat de lockdown in Nederland weleens tot de zomer kan duren ... .....
Ik stuur hem tussen neus en lippen door de factuur wel.
Go hard or go home
  zaterdag 16 januari 2021 @ 07:33:04 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 05:22 schreef Oliver23 het volgende:
Diederik Gommers zegt gewoon even tussen neus en lippen door gisteren bij Op1, dat de lockdown in Nederland weleens tot de zomer kan duren ... .....
Diederik moet zich eens bij zijn expertise gaan houden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 16 januari 2021 @ 07:33:50 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439265
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 07:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Pfff weer een dag in lockdown, ben het echt spuugzat.

Alle *positieve energie" is er echt uit en merk ondertussen aan mezelf dat ik alleen maar kwaad/gefrustreerd wakker wordt en eigenlijk super snel geďrriteerd ben over van alles.

Waar ik eerst best genuanceerd was over zaken merk ik gewoon dat ik zin heb om de eerst volgende viroloog die weer voor meer maatregelen pleit het liefste van de hoogte berg zou gooien bij wijze van spreken.

Ook thuis totaal geen zin meer om maar klusjes of iets op te pakken.
Boek een weekend weg, even uit je huis en omgeving weg doet een mens goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197439414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 07:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Pfff weer een dag in lockdown, ben het echt spuugzat.

Alle *positieve energie" is er echt uit en merk ondertussen aan mezelf dat ik alleen maar kwaad/gefrustreerd wakker wordt en eigenlijk super snel geďrriteerd ben over van alles.

Waar ik eerst best genuanceerd was over zaken merk ik gewoon dat ik zin heb om de eerst volgende viroloog die weer voor meer maatregelen pleit het liefste van de hoogte berg zou gooien bij wijze van spreken.

Ook thuis totaal geen zin meer om maar klusjes of iets op te pakken.
Bij mij is ook alle energie er wel uit. Zit ook een burn out achter dus niet helemaal corona-gerelateerd, maar wat een moedeloze situatie als alle winkels dicht zijn, alle restaurants, niet naar werk kunnen, geen grote vriendengroep, straks nog een avondklok - en vooral: totaal geen perspectief. Zelfde geld gaat dit nog tot ver in 2021 verder, want wanneer stop je dit nu je er zover inzit? Ja, met het wondervaccin..... Nou ja, we zullen zien. Ik heb er geen vertrouwen meer in in ieder geval.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 08:14:10 #170
236264 crew  capricia
pi_197439429
Ja. Het leven is wel beperkt zo. Zeker als je alleen woont.
Moedeloos kun je er van worden.

Tot de zomer... Hoe dan?
Definitely not CIA
pi_197439447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 07:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Pfff weer een dag in lockdown, ben het echt spuugzat.

Alle *positieve energie" is er echt uit en merk ondertussen aan mezelf dat ik alleen maar kwaad/gefrustreerd wakker wordt en eigenlijk super snel geďrriteerd ben over van alles.

Waar ik eerst best genuanceerd was over zaken merk ik gewoon dat ik zin heb om de eerst volgende viroloog die weer voor meer maatregelen pleit het liefste van de hoogte berg zou gooien bij wijze van spreken.

Ook thuis totaal geen zin meer om maar klusjes of iets op te pakken.
Hier nog een. Ik wissel af tussen woeste agressie en hysterisch janken als ik weer iemand hoor tetteren over hoe het allemaal nog strenger moet, even volhouden, met zijn allen, nu doorpakken etc. Ook steeds meer moeite om nog iets positiefs te ontdekken. Gistermiddag dacht ik oh shit het is pas 3 uur, heb het gevoel dat de dag al voorbij is, wil naar bed.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 08:19:41 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197439450
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 07:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Pfff weer een dag in lockdown, ben het echt spuugzat.

Alle *positieve energie" is er echt uit en merk ondertussen aan mezelf dat ik alleen maar kwaad/gefrustreerd wakker wordt en eigenlijk super snel geďrriteerd ben over van alles.

Waar ik eerst best genuanceerd was over zaken merk ik gewoon dat ik zin heb om de eerst volgende viroloog die weer voor meer maatregelen pleit het liefste van de hoogte berg zou gooien bij wijze van spreken.

Ook thuis totaal geen zin meer om maar klusjes of iets op te pakken.
Zoals gezegd is even weg gaan als dat kan. Laatst een weekend in Zandvoort gezeten. Super veel apartementen die je voor een paar dagen kan huren, gewoon via booking.com. Vaak hoef je ook geen contact te hebben met iemand. Sleutel zit in een kluisje waar je de code van krijgt bijvoorbeeld. (als je bang bent om besmet te raken).

Een paar dagen aan zee of in het bos doet een mens goed.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 08:21:35 #173
236264 crew  capricia
pi_197439458
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zoals gezegd is even weg gaan als dat kan. Laatst een weekend in Zandvoort gezeten. Super veel apartementen die je voor een paar dagen kan huren, gewoon via booking.com. Vaak hoef je ook geen contact te hebben met iemand. Sleutel zit in een kluisje waar je de code van krijgt bijvoorbeeld. (als je bang bent om besmet te raken).

Een paar dagen aan zee of in het bos doet een mens goed.
Dat is helemaal geen slecht idee. En gewoon prima mogelijk.
Definitely not CIA
pi_197439498
quote:
Beetje dubbel: wat als dit een verticale stijging van het aantal besmettingen oplevert, zoals in VK en Ierland nu gaande is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_197439507
Lokaal nieuws. De teststraat in Raamsdonksveer en Etten-Leur (West-Brabant) gaat de weekenden dicht. Reden: te rustig :D
pi_197439520
Gooi gewoon die scholen open, wat een fucking gezeik is dit zeg
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 08:38:35 #177
236264 crew  capricia
pi_197439531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:37 schreef byah het volgende:
Gooi gewoon die scholen open, wat een fucking gezeik is dit zeg
En dan is het na een paar weken weer dicht?
Definitely not CIA
pi_197439558
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 07:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Pfff weer een dag in lockdown, ben het echt spuugzat.

Alle *positieve energie" is er echt uit en merk ondertussen aan mezelf dat ik alleen maar kwaad/gefrustreerd wakker wordt en eigenlijk super snel geďrriteerd ben over van alles.

Waar ik eerst best genuanceerd was over zaken merk ik gewoon dat ik zin heb om de eerst volgende viroloog die weer voor meer maatregelen pleit het liefste van de hoogte berg zou gooien bij wijze van spreken.

Ook thuis totaal geen zin meer om maar klusjes of iets op te pakken.
Ben je aan het thuiswerken? Want dat kan bijvoorbeeld ook op een vakantiepark aan zee
pi_197439601
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:38 schreef capricia het volgende:

[..]

En dan is het na een paar weken weer dicht?
Want? De uitspraken van Rutte over de "Britse variant". tijdens de persco neigen wat mij betreft naar fakenieuws. Er wordt zo stellig gedreigd met een mutatie. Er is nog steeds geen concrete bewijs dat de stijging in de UK en Ierland niet gewoon te relateren is aan de versoepelingen rond Kerst.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 08:53:33 #180
236264 crew  capricia
pi_197439619
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:51 schreef byah het volgende:

[..]

Want? De uitspraken van Rutte over de "Britse variant". tijdens de persco neigen wat mij betreft naar fakenieuws. Er wordt zo stellig gedreigd met een mutatie. Er is nog steeds geen concrete bewijs dat de stijging in de UK en Ierland niet gewoon te relateren is aan de versoepelingen rond Kerst.
Londen zat in Lockdown met kerst. Dat is al weken geleden. En de hoeveelheid besmettingen zijn nog steeds gigantisch.
Die mutant is geen fakenieuws.
Definitely not CIA
pi_197439623
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 05:22 schreef Oliver23 het volgende:
Diederik Gommers zegt gewoon even tussen neus en lippen door gisteren bij Op1, dat de lockdown in Nederland weleens tot de zomer kan duren ... .....
Ik heb geen zin om hem weer naar hem te verwijzen op twitter van hem. Maar kijk is wat francois balloux tweet. Hij heeft meerdere pandemieën bestudeert en verwacht dat we in de lente/zomer terug naar normaal kunnen. Hij is daar echt niet de enige in, ik ken ook verschillende oud hoog leraren ook in de epidemiologie die ook zo denkenden alleen zijn die wat minder uit gesproken omdat ze sociale media amper kennen.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 08:59:20 #182
236264 crew  capricia
pi_197439668
Kunnen we als EU landen het recept van dat vaccin niet kopen en het en masse zelf produceren?
Definitely not CIA
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:00:30 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439681
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:53 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om hem weer naar hem te verwijzen op twitter van hem. Maar kijk is wat francois balloux tweet. Hij heeft meerdere pandemieën bestudeert en verwacht dat we in de lente/zomer terug naar normaal kunnen. Hij is daar echt niet de enige in, ik ken ook verschillende oud hoog leraren ook in de epidemiologie die ook zo denkenden alleen zijn die wat minder uit gesproken omdat ze sociale media amper kennen.
Ik zou ook niet weten waarom dat hier en nu anders zou zijn

Echter of maatregelen dan ook opgeheven worden is niet zeker, dat zijn namelijk politieke keuzes, dat kent geen voorspelbare of natuurlijke belopen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197439685
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:59 schreef capricia het volgende:
Kunnen we als EU landen het recept van dat vaccin niet kopen en het en masse zelf produceren?
Dat willen de fabrikanten toch niet?
Het is toch handel en de een zijn dood is de ander zijn brood.

Ik hoorde gister ergens dat in Duitsland men het reizen wil gaan beperken tot 15 km van huis?
Iemand die daar meer over weet?
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:01:19 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439686
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:59 schreef capricia het volgende:
Kunnen we als EU landen het recept van dat vaccin niet kopen en het en masse zelf produceren?
Dat eerste kan natuurlijk zeker wel
Dat tweede ook, alleen heel duur en vooral tergend traag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197439714
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:59 schreef capricia het volgende:
Kunnen we als EU landen het recept van dat vaccin niet kopen en het en masse zelf produceren?
Waarom? Pfizer is ontwikkelt in Duitsland en voor ons wordt het geproduceerd in België. Modena durf ik niet te zeggen maar Astana is al aan het zoeken naar een productie capaciteit in Nederland. Janssen of (J&J) zit al in Leiden. Dus er wordt al behoorlijk wat geproduceerd in Europa alleen moet het meer worden.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 09:04:47 #187
236264 crew  capricia
pi_197439719
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:01 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Dat willen de fabrikanten toch niet?
Het is toch handel en de een zijn dood is de ander zijn brood.

Ik hoorde gister ergens dat in Duitsland men het reizen wil gaan beperken tot 15 km van huis?
Iemand die daar meer over weet?
DL:
quote:
Residents in areas with a seven-day incidence of more than 200 cases per 100,000 people can be restricted from traveling more than 15 kilometers (9.3 miles) from their home without a valid reason — although some states will enforce this rule on a discretionary basis, or merely advise people to abide by it.
https://www.google.com/am(...)ationwide/a-56190080
Definitely not CIA
pi_197439723
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou ook niet weten waarom dat hier en nu anders zou zijn

Echter of maatregelen dan ook opgeheven worden is niet zeker, dat zijn namelijk politieke keuzes, dat kent geen voorspelbare of natuurlijke belopen
Over die politieke keuze heb je helemaal gelijk.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 09:06:35 #189
236264 crew  capricia
pi_197439731
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:04 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Waarom? Pfizer is ontwikkelt in Duitsland en voor ons wordt het geproduceerd in België. Modena durf ik niet te zeggen maar Astana is al aan het zoeken naar een productie capaciteit in Nederland. Janssen of (J&J) zit al in Leiden. Dus er wordt al behoorlijk wat geproduceerd in Europa alleen moet het meer worden.
Omdat ik het tergend langzaam vind gaan.
Maar het kan dus niet sneller?
Definitely not CIA
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:08:49 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439744
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat ik het tergend langzaam vind gaan.
Maar het kan dus niet sneller?
Hoe kom je erbij dat het langzaam gaat?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197439747
quote:
Dankjewel. Ik lees daar wel dat die restrictie van 15 km geldt bij 200 op 100.000 (besmettingen).
Is het hier wel eens zo hoog geweest?
De andere maatregelen zijn ook niet mals.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 09:10:19 #192
236264 crew  capricia
pi_197439756
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het langzaam gaat?
Alleen het VK gaat snel. Is mijn gevoel. Hier duurt het zo lang allemaal.
Definitely not CIA
pi_197439760
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat ik het tergend langzaam vind gaan.
Maar het kan dus niet sneller?
Nu we 1 goedgekeurd werkend vaccin hebben zouden we ook kunnen vorderen dat de andere bedrijven hun productie capaciteit daarvoor inzetten ipv wachten totdat ze zelf iets werkends hebben bedacht
pi_197439769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:09 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Dankjewel. Ik lees daar wel dat die restrictie van 15 km geldt bij 200 op 100.000 (besmettingen).
Is het hier wel eens zo hoog geweest?
De andere maatregelen zijn ook niet mals.
Momenteel heeft de helft van onze gemeentes (172) dergelijke waardes van 250> besmettingen per 100.000 inwoners / 7 dagen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197439786
quote:
Het ziet er slecht uit voor de basisscholen. Voor heropening eind januari lijkt het te vroeg nu het aantal infecties hoog blijft en er onzekerheid is over de Britse variant. Extra maatregelen als een avondklok of reisbeperking zijn inmiddels doorgerekend en volgens sommige OMT’ers hard nodig. ,,We hebben echt een extra zet nodig.”
Ad.nl
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:15:41 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197439804
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Alleen het VK gaat snel. Is mijn gevoel. Hier duurt het zo lang allemaal.
die hebben gewoon wat sprongetjes gemaakt in het goedkeuringsproces, dat zal wel goed aflopen waarschijnlijk maar toch beter dat ze hier op z'n minst de procedure wel volgen alleen wat sneller.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 09:15:51 #197
236264 crew  capricia
pi_197439806
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:09 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Dankjewel. Ik lees daar wel dat die restrictie van 15 km geldt bij 200 op 100.000 (besmettingen).
Is het hier wel eens zo hoog geweest?
De andere maatregelen zijn ook niet mals.
Wij zitten nu op 525 cases per 100.000 en volgens mij sinds oktober boven deze drempel.
En DL op ongeveer 250, voor het hele land.
Definitely not CIA
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:15:54 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439807
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Alleen het VK gaat snel. Is mijn gevoel. Hier duurt het zo lang allemaal.
Mwah, als je naar de data kijkt ondersteunt dat het niet helemaal

Probleem ligt iig zeker niet bij de vaccinontwikkelaars/producenten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:16:56 #199
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197439812
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:38 schreef capricia het volgende:

[..]

En dan is het na een paar weken weer dicht?
Even lucht... ik zie meer in open en weer dicht afwisselen. Zo als het nu gaat zonder belofte/garantie van weer open is het echt niet meer te harden. Ik begin ook moordneigingen te krijgen als iemand zegt nog maanden dicht houden. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:17:14 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:10 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Nu we 1 goedgekeurd werkend vaccin hebben zouden we ook kunnen vorderen dat de andere bedrijven hun productie capaciteit daarvoor inzetten ipv wachten totdat ze zelf iets werkends hebben bedacht
Hoogcomplexe producten ineens elders (waar dan?) extra laten maken. Dat zie je echt als serieuze optie tot versnelling? Hoe?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')