SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ordinair.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hee hee, zo praat je maar tegen je horigen.
Verkapte kijk-mij-eens-twee-telefoons-hebben-postquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
KPN heeft eindelijk E-Sim zodat ik nu nog maar 1 telefoon hoef mee te slepen.
Das geen luxe hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-twee-telefoons-hebben-post
kom we gaan hem slaan met vissenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-twee-telefoons-hebben-post
Gooit blokje kaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom we gaan hem slaan met vissen
Voor mij wel. Betekent dat ik in het weekend geen geleuter van collega’s in whatsapp hoef te volgen.quote:
ik heb al 10+ jaar gewoon een dual sim telefoon zonder problemen..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
KPN heeft eindelijk E-Sim zodat ik nu nog maar 1 telefoon hoef mee te slepen.
Je kunt toch groepen muten?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij wel. Betekent dat ik in het weekend geen geleuter van collega’s in whatsapp hoef te volgen.
Nou die werktelefoon moet dus (soms) aan en moet ik ook nog opnemen in het weekendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij wel. Betekent dat ik in het weekend geen geleuter van collega’s in whatsapp hoef te volgen.
Ja, maar dan zie het nog als je whatsapp privé opent. Vond ik vooral irritant als ik op vakantie was.quote:
Dual Sim is zo Android black coffee 2001quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al 10+ jaar gewoon een dual sim telefoon zonder problemen..
met 2 telefoons lopen is zo 1999
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dual Sim is zo Android black coffee 2001
Nee vandaag was ik in den haag. Hele dag bezig geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent moe van beetje meeroken en koffie leuten?
banken testen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vandaag was ik in den haag. Hele dag bezig geweest
Zou ik extra rondje lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen nu dat nog mag
Je kan je ook in de kunst van vermommingen verdiepen. Dat je bv een vuilniszak op straat bentquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar routes waar ik geen politie tegenkom
ik zie geen avondklok binnenkort verschijnen eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen nu dat nog mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |