Vandaag ook hoor, net een potje gedaan en ik kan wel janken.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vandaag maar even tot zilver 1 spelen en dan kap ik met WL die verbinding was vrijdag en zaterdag zo kapot slecht
Dus nog geen goede mening over Ribéry?quote:Op zondag 24 januari 2021 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vandaag maar even tot zilver 1 spelen en dan kap ik met WL die verbinding was vrijdag en zaterdag zo kapot slecht
Ribery is heel heel heel ziek. Zou hem wel in de spits zetten hij is gigantisch snel en wendbaar en bijna alles is hangen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef papert het volgende:
[..]
Dus nog geen goede mening over Ribéry?
Zit nu even te puzzelen, en met Ribéry kan Duncan weer in m'n team, dat is wel een enorme pré.
Och ik hoop dat hij snel weer beter is, wat heeft hij dan?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ribery is heel heel heel ziek.
Dank je! Hopelijk komt er weer een update SBC. Player pick of iets dergelijks. Dan kan ik hem iets goedkoper doen dan 850.000.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ribery is heel heel heel ziek. Zou hem wel in de spits zetten hij is gigantisch snel en wendbaar en bijna alles is hangen.
Ik weiger dat toch, net zoals ik weiger om met Neymar/Mbappé te spelenquote:Op maandag 25 januari 2021 02:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goud 2 toch nog gehaald. 4231 dropback 1 depth gaan spelen en het werkt gewoon weer. Won er op een gegeven moment 9 achter elkaar
Die Gosens is een prima CB en Super Koulibaly is een beest. Dan ben je qua verdediging al een heel eind.quote:Op maandag 25 januari 2021 02:09 schreef Wicky15 het volgende:
Zit echt te kloten met m'n team omdat ik eigenlijk niet meer zonder Klaiber wil. Kan hem niet goed linken, vind Robben op RM niet ideaal. Misschien dan maar gewoon met Van Bergen spelen
Of ik ga een Serie A team maken met Ribery en Dybala, Deulofeu op rechts. Alleen de CB's vind ik daar niet zo denderend. Misschien met een andere competitie proberen te linken.
Lekker goud 3 gestopt vond het wel prima. Kreeg nog een bericht van een tegenstander dat ik kanker moest krijgen en mijn moeders creditcard moest terug geven 😂😂😂quote:Op maandag 25 januari 2021 02:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goud 2 toch nog gehaald. 4231 dropback 1 depth gaan spelen en het werkt gewoon weer. Won er op een gegeven moment 9 achter elkaar
Ja, true. Had andere keer Gosens op het middenveld gezet en gewisseld met (CDM) Chiellini, maar dat was niet zo prettig.quote:Op maandag 25 januari 2021 02:26 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die Gosens is een prima CB en Super Koulibaly is een beest. Dan ben je qua verdediging al een heel eind.
Love the toxic community.quote:Op maandag 25 januari 2021 02:28 schreef leeroy het volgende:
[..]
Lekker goud 3 gestopt vond het wel prima. Kreeg nog een bericht van een tegenstander dat ik kanker moest krijgen en mijn moeders creditcard moest terug geven 😂😂😂
Kun je trouwens niet 2 icons neer knallen om Klaiber te linken. Snap wel wat je bedoeld dat hij goed is maar persoonlijk vind ik hem beter in het centrum. Ik ben deze week geswitcht van Klaiber & Robben naar Tavernier & mid Best en dat bevalt toch echt wel een stukje beter. Wissel Klaiber er wel vaak in om centraal te spelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 02:34 schreef Wicky15 het volgende:
Ik verlies telkens zo veel coins. Koop soms spelers voor spelers voor 1 mln coins om ze na een paar potjes weer te verkopenMoet echt eens minder impulsief spelers kopen.
Ik kreeg gisteren ook een hele mooie, fucking cunt cocksucking loserquote:Op maandag 25 januari 2021 02:28 schreef leeroy het volgende:
[..]
Lekker goud 3 gestopt vond het wel prima. Kreeg nog een bericht van een tegenstander dat ik kanker moest krijgen en mijn moeders creditcard moest terug geven 😂😂😂
Spaar lekker door joh, deze 3 hebben het allemaal net niet imo.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:07 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil een icon kopen maar ben er nog niet uit welke
Ik heb 480k te besteden
Opties zijn:
Mid Bergkamp
Mid Baggio
Mid Keane
Wat was de aanleiding dat hij zo kwaad was? Deze gast flipte helemaal omdat ik na 82 minuten het wel best vond en de game rustig uitgespeeld heb.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren ook een hele mooie, fucking cunt cocksucking loser
Voor wie zou ik dan door moeten sparen?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
Spaar lekker door joh, deze 3 hebben het allemaal net niet imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |