Ja, gezond was misschien niet de juiste term. Ik ben normaal van het veel beperktere eten als ik goed aan het afvallen ben. Dit is allemaal nog steeds lekker en royaal. Niet nadenken over dat er wat suiker bij de gestoofde appels zit, geen alternatief zoeken voor brie en ook bij het avondeten ga ik nog even niet nadenken over hoe ik misschien het brood weg kan laten, minder olie kan gebruiken of whatever.quote:
Succes en ook hier heel herkenbaar. Stom hoe soms ineens die knop weer de verkeerde kant om is en hoe lastig het is om het weer op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:10 schreef Myraela het volgende:
Pff, het lukt mij echt helemaal niet om controle te houden. Ik blijf maar eten, constant eten. Ik ga nu eerst maar eens proberen het constant eten te doorbreken. Dus weer terug naar 3 maaltijden en geen tussendoortjes. Misschien is dat een goede eerste stap, want ik weet het even niet meer.
Dit zou m'n planning vandaag dan zijn. Niet de gezondste/slankste opties, maar eerst dus maar die focus op geen tussendoortjes meer.
O: Havermout met rozijnen, kaneel en appeltjes die ik gisteren heb gestoofd met wat kaneel, steranijs en kardemom.
L: Twee volkoren boterhammen, eentje met sla, tomaat, sinaasappel/kaneel prutje en brie en eentje met hummus, komkommer en wat olijven/paprika jam.
D: Even wat dingen uit m'n nieuwe kookboek proberen: Iraanse kruidenbeignets, zoete aardappelpuree met limoensalsa, geroosterde tomaten en geplette courgette met wat Libanees brood
Ik begrijp deze zin niet helemaal. Lukt het je nu niet om aan de/rond de 1500 kcal te komen, of zit je daar gewoon altijd overheen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:42 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben erg aan het worstelen met koolhydraatarm, het lukt mij maar moeilijk om aan voldoende kcal te komen (als in <1500).
Zit er meestal juist onder.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begrijp deze zin niet helemaal. Lukt het je nu niet om aan de/rond de 1500 kcal te komen, of zit je daar gewoon altijd overheen?
Dan is het een >quote:
Het is maar net hoe je het leest, ik vond < wel goed passen daarquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:15 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier een pre-weekend feestje![]()
L: Kwark met jam, verse blauwe bessen en banaan + 2 wraps kaas/houmous
T: 2 zelfgebakken muffins
D: Zelfgemaakte broodjes hamburger met sla, komkommer, cheddar en hamburgersaus
(Lang leve de Amerikaanse weken bij de Lidl!)
B: Hometrainer en misschien wandelen mits droog
Oh en -300gr tov afgelopen weken, it's a start
Hier ook de hele dag regenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:57 schreef LPFAN het volgende:
L: maiswafels met eiersalade en snackpaprika
T: Appel met cottage cheese pindakaas dip
D: rijstloempias met paprika, komkommer, wortel, sesamzaadjes, pindas en een mayo sojasaus dip
B: ik wou een rondje fietsen vandaag maar denk niet dat dat hem gaat worden als ik naar buiten kijk. Dus dan stoelfiets.
Goed bezig ondanks de regen! Hopelijk wordt het nog even een uurtje droog vandaag dat ik gauw even kan. Bevalt me prima even een rondje fietsen. Zie zo ook eens weer wat meer van mijn omgevingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag regenGa straks wel een stukje alleen wandelen, maak kind er niet blij mee.
Dit weekend weer droog en koud
Mijn kind vindt dat heerlijk, laarzen en paraplu en stampen door de plassen. Gisteren kwam hij thuis met 2 cm water ín zijn laarzenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag regenGa straks wel een stukje alleen wandelen, maak kind er niet blij mee.
Dit weekend weer droog en koud
Oh nee die van mij houdt enkel van sneeuw en ijsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:02 schreef Hupje het volgende:
[..]
Mijn kind vindt dat heerlijk, laarzen en paraplu en stampen door de plassen. Gisteren kwam hij thuis met 2 cm water ín zijn laarzen
Hahaha wou je het uitproberen? ;pquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:54 schreef Declan-Harp het volgende:
Alsof we massaal die kg's er aanvreten in dure restaurants Pinuts![]()
O: Plak rozijnenkruidkoek
B: 5km wandelen
L: Kwark/fruit/lijnzaad en slawraps met augurk en kaas (daar issie weer @:LPFAN !)
T: 2 overgebleven muffins
B: Hometrainer
D: Volkoren rijst met wokgroente en vega saté
Ik had nog een halve krop sla over van gisteren, dus het is meer een soort kliekjesdagquote:
Haha okequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:21 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik had nog een halve krop sla over van gisteren, dus het is meer een soort kliekjesdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |