abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197832946
Krankzinnig beleid. Maar wel goed voor mijn crypto bags.
pi_197834470
zoek de veilige haven van bitcoin op :)

dan profiteer je alleen maar van deze absolute gekte
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:03:29 #203
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197834480
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:44 schreef Gehrman het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-aan-cryptomunt-uit

wanneer gaat het publiek de nationale valuta vallen laten en gaat voor de wereld munt?
Is het wachten op de rekenkracht van de Quatum computers ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:08:07 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197834592
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zet eerst eens uiteen hoeveel van de staatsschuld die Obama heeft opgebouwd veroorzaakt is door

- crisis
- erfenis bush
- beleid

Nu vergelijk je appels met peren.

En Trump heeft natuurlijk een erfenis van Obama.
Gelukkig hebben ánderen al enkele jaren Obama om de schuld te geven.

Blijft lastig he, toegeven dat Trump een ramp was.

https://www.thebalance.com/national-debt-under-obama-3306293
https://www.thebalance.co(...)-and-percent-3306296
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197834666
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:44 schreef Gehrman het volgende:
Ik had al 2 jaar niet naar mijn cryptopotefeuille gekeken. Kijk ik er van de week weer op. Kan ik ineens een leuke auto kopen van mijn cryptobags. Doge/ETH gaan super!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:15:06 #206
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197834729

Middelkoop doet er nog even een schepje bovenop
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_197834789
Je kunt als het om de toestand gaat van de financiële wereld dit nauwelijks een president aanrekenen. Het loopt als sinds de jaren 80-90 compleet uit de hand.

Zoals gezegd. Bitcoin of andere crypto, goud, zilver, aandelen, onroerend goed zijn de vluchthaven voor de elite. En dat is nu volop aan de gang.
pi_197834815
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:15 schreef michaelmoore het volgende:

Middelkoop doet er nog even een schepje bovenop
Dat is heel toevallig om gelijktijdig hetzelfde filmpje te plaatsen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:19 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197834816
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef Cherni het volgende:
Je kunt als het om de toestand gaat van de financiële wereld dit nauwelijks een president aanrekenen. Het loopt als sinds de jaren 80-90 compleet uit de hand.

Zoals gezegd. Bitcoin of andere crypto, goud, zilver, aandelen, onroerend goed zijn de vluchthaven voor de elite. En dat is nu volop aan de gang.
Precies; die kloof wordt alleen maar groter.

En dan nog vreemd opkijken dat er actie wordt ondernomen om mensen niet te laten creperen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197834967
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ánderen al enkele jaren Obama om de schuld te geven.

Blijft lastig he, toegeven dat Trump een ramp was.

https://www.thebalance.com/national-debt-under-obama-3306293
https://www.thebalance.co(...)-and-percent-3306296
Zucht.....

Uit je eigen bron:

quote:
The Top Five Debt Contributors by Percentage

Franklin D. Roosevelt (1933-1945): President Roosevelt had the largest percentage increase to the debt. Although he only added $236 billion, this was a nearly 1,050% increase from the $22.5 billion debt level left by President Herbert Hoover. The Great Depression and the New Deal contributed to FDR's yearly deficits, but the biggest cost was World War II: It added $186.3 billion to the debt between 1942 and 1945.4

Woodrow Wilson (1913-1921): President Wilson was the second-largest contributor to the debt, percentage-wise. He added $21 billion, which was a 724% increase over the $2.9 billion debt of his predecessor. World War I contributed to the deficits that raised the national debt.5

Ronald Reagan (1981-1989): President Reagan increased the debt by $1.85 trillion, or by 186%. Reagan's brand of supply-side economics didn't grow the economy enough to offset the lost revenue from its tax cuts. Reagan also increased the defense budget by 35%.6

George W. Bush (2001-2009): President Bush added $6.1 trillion, or a 101% increase, putting him in fourth. Bush launched the War on Terror in response to the 9/11 attacks, which led to multi-trillion-dollar spending on the War in Afghanistan and the Iraq War.Bush also dealt with the 2001 recession and the 2008 financial crisis.7

Barack Obama (2009-2017): Under President Obama, the national debt grew the most dollar-wise ($8.6 trillion) but was fifth in terms of percentage: 74%. Obama fought the Great Recession with an $831 billion economic stimulus package and added $858 billion through tax cuts.7

Uit je eigen bron:

quote:
Obama's largest contribution to the debt was the Obama tax cuts, an extension of the Bush tax cuts. They added $858 billion to the debt in 2011 and 2012
quote:
As a result, Obama’s policy of increased defense spending added $1.3 trillion to the debt over the baseline established by Bush.
quote:
When all of this is added up, Obama and his policies increased the national debt by $2.8 trillion.
Maar geen zorgen, met een Biden aan het roer wordt de oorlogsmachine weer opgestart, die gaat Obama uit de top 5 drukken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:28:08 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197834984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht.....

Uit je eigen bron:
[..]

Uit je eigen bron:
[..]

[..]

[..]

Zucht...

Lees even hoe dat wordt berekend, en op welke drie manieren men naar de staatsschuld dient te kijken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197835029
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zucht...

Lees even hoe dat wordt berekend, en op welke drie manieren men naar de staatsschuld dient te kijken.
Heb ik gelezen. Welk punt wil je maken?

Men dient overigens niks, men kan er op 3 manieren naar kijken.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:33:03 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197835060
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb ik gelezen. Welk punt wil je maken?

Men dient overigens niks, men kan er op 3 manieren naar kijken.
Dat je idee dat Obama een dramatische president was op economisch gebied en voornamelijk verantwoordelijk is geweest voor een haast mythologische staatsschuld en Trump de zaak heeft hersteld en pas met Covid in de problemen kwam nergens op is gebaseerd.

https://www.thebalance.co(...)ational-debt-4114401

Wel knap dat je beide pagina's in pak 'm beet 10 minuten hebt gelezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:33:50 #214
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197835073
https://www.telegraaf.nl/(...)zien-dat-het-nep-was

quote:
Man betaalde prostituees met zelf geprint geld:

'Zelfs een blinde kon zien dat het nep was'
3 uur geleden in BUITENLAND

BASEL - Een 50-jarige man in Zwitserland is veroordeeld nadat hij omgerekend ruim 11.000 euro aan prostituees had uitgegeven.
Hij betaalde zijn bezoekjes met nepgeld dat hij zelf had geprint.

De rechter in Basel was niet over de drukkunsten van de man te spreken.
Het zag er zo beroerd uit ,,een blinde kon nog zien dat het geld niet echt was", was zijn oordeel over de biljetten.
pi_197835104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat je idee dat Obama een dramatische president was op economisch gebied en voornamelijk verantwoordelijk is geweest voor een haast mythologische staatsschuld en Trump de zaak heeft hersteld en pas met Covid in de problemen kwam nergens op is gebaseerd.

Cijfers. Kom met cijfers. Je blablabla is totaal oninteressant. Jij komt met bronnen waar iets uit zou moeten blijken. Citeer dan maar waar dat uit blijkt.
quote:
Wel knap dat je beide pagina's in pak 'm beet 10 minuten hebt gelezen.
Ik had het al gelezen voor jij het postte slimmerik. Ik heb ook Google.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:36:37 #216
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197835113
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht.....

Uit je eigen bron:
[..]

Uit je eigen bron:
[..]

[..]

[..]

Maar geen zorgen, met een Biden aan het roer wordt de oorlogsmachine weer opgestart, die gaat Obama uit de top 5 drukken.
Ik geef Biden hooguit twee jaar en dan is Harris president
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:38:32 #217
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197835141
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Cijfers. Kom met cijfers. Je blablabla is totaal oninteressant. Jij komt met bronnen waar iets uit zou moeten blijken. Citeer dan maar waar dat uit blijkt.
[..]

Ik had het al gelezen voor jij het postte slimmerik. Ik heb ook Google.
Je blijft er dus bij dat Obama de 'kampioen' was?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197835182
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je blijft er dus bij dat Obama de 'kampioen' was?
Wil jij even de stukjes uit je bron citeren waarmee jij je beweringen onderbouwt voordat je snel over iets anders begint?
pi_197835189
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:18 schreef Cherni het volgende:

Dat zei hij in 2009 ook, maar toen vooral goud.. waarvoor hij zelf toen een markt ging opzetten voor mensen in te beleggen.

De enig die er tientallen miljoenen aan heeft overgehouden is hijzelf.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:47:23 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197835283
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wil jij even de stukjes uit je bron citeren waarmee jij je beweringen onderbouwt voordat je snel over iets anders begint?
Welk 'anders'? Ik heb het hier de hele tijd over het 'feit' dat Obama volgens jou de 'kampioen' is qua staatsschuld. Nu hebben andere users je al gewezen op het gegeven dat het roepen van cijfers zonder enige context nogal mager is, de 'bewering' die gedaan wordt, is dat Trump kennelijk de door Obama veroorzaakte ellende heeft hersteld, totdat Covid toesloeg.

En verder dat men thans een 'stok' zoekt om Trump mee te slaan.

Dat zijn de enige beweringen die zijn gedaan.

Wat zou precies míjn bewering zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197835315
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat zei hij in 2009 ook, maar toen vooral goud.. waarvoor hij zelf toen een markt ging opzetten voor mensen in te beleggen.

De enig die er tientallen miljoenen aan heeft overgehouden is hijzelf.
Uiteraard. Maar als Musk nu bitcoin koopt en daarna een tweet plaats hoe geweldig bitcoin is ontploft de bitcoin ook waarmee ook een Musk er een enorm voordeel mee heeft. Overigens heb ik een Middelkoop en economische kennis niet nodig dat goud een prima middel is tegen inflatie etc. Dat is het namelijk al zo'n 2000 jaar.

Maar ik kijk daar niet naar. Ik merk gewoon dat de elite vlucht naar alles wat koopkracht op z'n minst gaat behouden. En dat is de boodschap. Maw het gaat mij om de boodschap.
pi_197835388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welk 'anders'? Ik heb het hier de hele tijd over het 'feit' dat Obama volgens jou de 'kampioen' is qua staatsschuld. Nu hebben andere users je al gewezen op het gegeven dat het roepen van cijfers zonder enige context nogal mager is, de 'bewering' die gedaan wordt, is dat Trump kennelijk de door Obama veroorzaakte ellende heeft hersteld, totdat Covid toesloeg.

En verder dat men thans een 'stok' zoekt om Trump mee te slaan.

Dat zijn de enige beweringen die zijn gedaan.

Wat zou precies míjn bewering zijn?
Ik stel dat onder Obama de staatsschuld meer gestegen is dan onder Trump en dat wordt door de bronnen die jij post bevestigd.

En je kunt nu nogmaals een verhaal posten, maar dat is niet interessant. Als je mijn stelling wilt weerleggen, wat niet lukt want je eigen bronnen bevestigen wat ik zeg, dan moet je dat maar goed onderbouwen met cijfers ed.

Dat Trump voor jou de grote boeman is die het altijd heeft gedaan dat weten we wel,dat is verder niet zo interessant.

Jouw bewering is dat Trump een ramp is en dat probeer je te onderbouwen met een artikel waaruit blijkt dat onder Obama de staatsschuld meer is toegenomen.....tja....
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:57:25 #223
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197835436
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik stel dat onder Obama de staatsschuld meer gestegen is dan onder Trump en dat wordt door de bronnen die jij post bevestigd.

En je kunt nu nogmaals een verhaal posten, maar dat is niet interessant. Als je mijn stelling wilt weerleggen, wat niet lukt want je eigen bronnen bevestigen wat ik zeg, dan moet je dat maar goed onderbouwen met cijfers ed.

Dat Trump voor jou de grote boeman is die het altijd heeft gedaan dat weten we wel,dat is verder niet zo interessant.

Jouw bewering is dat Trump een ramp is en dat probeer je te onderbouwen met een artikel waaruit blijkt dat onder Obama de staatsschuld meer is toegenomen.....tja....
Dat zegt verder alleen jij
http://jimcgreevy.com/gvdc/Natl_Debt_Chart.jpg

pi_197835478
quote:
We hebben het over de staatsschuld onder Obama en Trump en jij post een grafiekje dat stopt nog voordat Obama president was.

Wat wil je hier mee zeggen?
pi_197835493
quote:
Dat grafiekje gaat over de staatsschuld in het Verenigd Koninkrijk, wat heeft dat met de VS te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')