Die kan hij dan mooi aan Jill geven als ze het koud heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie Thomas nooit zijn badjas dragenVolgens mij kan hij er niet in
Ja beetje raarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook. Maar heel random om alleen een foto te tonen
De Gossip Bitchquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe meer ik naar de livestream kijk hoe meer ik Natte Alie begin te haten
Nog niet zoveel ervaring met GIFSquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:42 schreef JACM het volgende:
[..]
Grappig hoe je muis ineens in beeld komt
Dat schijnt echt stress verlagend te werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi slaapt met een knuffelbeer
Dus je moet gewoon meer gifs makenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nog niet zoveel ervaring met GIFS
Het was ouderwetsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
Damn net gemist.
Waarom roept niemand mij?
Heer Goa.quote:
Werd gisteren al een paar keer geopperd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb een idee voor een geheim opdracht:
Beste bewoner "X" Zorg er voor dat Natte Alie geen "snap juuh" meer zegt. Per keer dat Natte Alie "snapje zegt. Verdwijnt er ¤ 200 van het pot.
Het was top! hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Els heeft zich echt uitgesloofd gisteravond. De heren van de Cos hebben wel genoten van haar twerk act.
Nick vind ik een schoothondje loopt te veel met anderen mee en aan.quote:
Ik heb het gemist,DGK heeft vast filmpjes.quote:
Mario vroeg nog waar je wasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het gemist,DGK heeft vast filmpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |