SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Awwwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
/kill
/moe
/slapen
/kus voor cherrylips
Lekker danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor de zekerheid toch maar even gaan kijken of er niemand onder ligt. Ik dacht als dat zo is hoor ik wel iemand roepen, maar als je zo'n enorme takken op je hoofd krijgt kan dat misschien niet meer.
Nu natuurlijk klaarwakker, godver wat was het koudWarme douche here I come
Morgenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:18 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh! @:kwiwi @:haags hij is er weer eens hoor (:
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 14-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 160 UitStraling
02 136 Dr_Flash
03 109 FranticDJ
04 104 Budapestenaar
05 092 gianni61
06 091 bitterbal
07 083 IJsdraakje
08 063 Citizen.Erased
09 059 LTVDK
10 056 Lospedrosa
11 053 Amarantha
12 049 dud0r
13 043 Karzai
14 039 CherryLips
15 037 EttovanBelgie
16 030 Koen66
17 017 kwiwi
18 015 Bomenverzameling
19 010 mschol
20 009 crv
21 008 DerRabbit
22 005 Haags
22 005 Solotovski
24 004 DaMart
25 002 Modus
25 002 van_Lamehuizen
27 001 liesje1979
klik hier voor meer stats
Hoezo bijna?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbal
Hweld kwiwiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor de zekerheid toch maar even gaan kijken of er niemand onder ligt. Ik dacht als dat zo is hoor ik wel iemand roepen, maar als je zo'n enorme takken op je hoofd krijgt kan dat misschien niet meer.
Nu natuurlijk klaarwakker, godver wat was het koudWarme douche here I come
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbal
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch koudquote:
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
22:13
Gisteren
De Duitse bondskanselier Angela Merkel overweegt om de coronahandrem volledig aan te trekken. Het opmerkelijkste voorstel dat op tafel ligt, is een FFP2-masker verplicht te maken op het openbaar vervoer en in winkels. Die regel geldt vanaf maandag al in de Duitse deelstaat Beieren.
Ook is er ook sprake van een avondklok en een tijdelijke stop van het langeafstandsverkeer. De krant Bild spreekt van een 'mega-lockdown'. Volgende week zullen er knopen doorgehakt worden. De maatregelen zouden zeker tot eind februari gelden.
FFP2-maskers worden normaal gezien enkel gebruikt door medisch personeel. Ze bieden een betere bescherming, maar zijn wel een stuk duurder. De prijzen variėren van drie tot acht euro per stuk.
Ze laten ons nu de hele week berichten zien met het woord avondklok zodat we al aan het idee kunnen wennen en het niet zo hard binnen komt als Markie het maandag verteld.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
22:13
Gisteren
De Duitse bondskanselier Angela Merkel overweegt om de coronahandrem volledig aan te trekken. Het opmerkelijkste voorstel dat op tafel ligt, is een FFP2-masker verplicht te maken op het openbaar vervoer en in winkels. Die regel geldt vanaf maandag al in de Duitse deelstaat Beieren.
Ook is er ook sprake van een avondklok en een tijdelijke stop van het langeafstandsverkeer. De krant Bild spreekt van een 'mega-lockdown'. Volgende week zullen er knopen doorgehakt worden. De maatregelen zouden zeker tot eind februari gelden.
FFP2-maskers worden normaal gezien enkel gebruikt door medisch personeel. Ze bieden een betere bescherming, maar zijn wel een stuk duurder. De prijzen variėren van drie tot acht euro per stuk.
En dan krijg je straks weer het gezeur dat er weer overal tekorten zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.
Overigens vind ik dat je als overheid die maskers dan ook maar gratis aan mensen moet geven, want dat is me nogal een kostenpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |