Goed gezegd moosjequote:Op zondag 17 januari 2021 18:36 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Mijn koosnaam is iets tussen mijn partner en mij. Ik ga jou hier op heb forum ook niet eens Scruppie noemen, debiel.
Barbie is een G-ster en lagere categorieën sterren mogen niet in SHO.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:27 schreef Modus het volgende:
Wel raar, dat je op Fok dan wel weer hele Barbie-reeksen mag hebben onder het mom van lekker tokkies kijken. Maar die andere B dan weer niet.
Lieverd mag ookquote:Op zondag 17 januari 2021 18:36 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Mijn koosnaam is iets tussen mijn partner en mij. Ik ga jou hier op heb forum ook niet eens Scruppie noemen, debiel.
Maar de insteek blijft hetzelfde.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Barbie is een G-ster en lagere categorieën sterren mogen niet in SHO.
Andere B heeft ook nog nooit in de Privé of Story gestaan bij mijn weten
Krijgt die vrouw wel genoeg te etenquote:
Mooi figuur toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijgt die vrouw wel genoeg te eten
Van mij nietquote:Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een grens getrokken worden
Puntige knieënquote:Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijgt die vrouw wel genoeg te eten
Ja ben laatste 2 weken wat minder actief geweest hiero door drukte. Heb soon weer wat meer tijd om actiever te fokkenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:17 schreef Modus het volgende:
Degene die er om vroeg post er vervolgens vrijwel niet
FB / Aanvraag anime forum
Het subforum bestaat alweer ruim een maand hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:04 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ja ben laatste 2 weken wat minder actief geweest hiero door drukte. Heb soon weer wat meer tijd om actiever te fokken
Doe vooral niet wat je wil maat.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:04 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ja ben laatste 2 weken wat minder actief geweest hiero door drukte. Heb soon weer wat meer tijd om actiever te fokken
Dat jij je verantwoordt?quote:Op zondag 17 januari 2021 23:04 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Wie is datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |