Nee een overlijden in de familiequote:Op zondag 17 januari 2021 15:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
minder in bed ben & jerry's kunnen eten?
Dat is natuurlijk wel wat de mensen willenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:14 schreef scrupuleus het volgende:
Maakt dit de weg weer vrij voor @:Solotovski
De baas @GGMM ook nu denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 15:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat de mensen willen
De beste KLB mod van 2019, bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:29 schreef InstortendeSter het volgende:
Best knap dat sommige users hier nog kunnen posten terwijl ze een TIA hebben.
@:solotovski
@TARDIS weet er alles vanquote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Nou lekker gewerkt @:fugue
Terug naar dat forum met drie posts per dag
Niet gelezen.quote:
Het niveau ligt ook niet echt hoog natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:29 schreef InstortendeSter het volgende:
Best knap dat sommige users hier nog kunnen posten terwijl ze een TIA hebben.
@:solotovski
Voor de gemiddelde palletsorteerder gaat het hier allemaal heel vlot hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het niveau ligt ook niet echt hoog natuurlijk.
Nou nou nou je hoeft niet te dreigen.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een succes weet te maken van dat animeforum
Ik denk dat wij het antwoord daarop allemaal wetenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een succes weet te maken van dat animeforum
Heb je nog een boekentip.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het antwoord daarop allemaal weten
Als je Rozevla maar met rust laatquote:Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Als ik KLB mod was zou ik mijn macht gebruiken om minimaal 2 users te dwingen om in ASN te gaan posten.
Niet als je niet inlogt.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
Klb is toch veel te lastig voor tardis
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:06 schreef TARDIS het volgende:
Als iets vier keer gebeurt, is er sprake van een patroon.
Klapjostiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:02 schreef Modus het volgende:
Haaha dat DTS lide dus hè als jiulle nog idetjs hebbnne ik heb nu,1 copluet refijn is ook bijn af was gewon krasje iedredn dot als ik ldderzat in mjin bus zat . maar ok als jliuee nog wat weten dan kna ik weer ff verder en dan dan t@HBdrage nog ff mueizek bijmaakt hehehe
Hij heeft ook van Twitter uitgelogd.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Elke keer in- en uitloggen doet toch alleen Braddie?
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:17 schreef Modus het volgende:
Degene die er om vroeg post er vervolgens vrijwel niet
FB / Aanvraag anime forum
Mijn koosnaam is iets tussen mijn partner en mij. Ik ga jou hier op heb forum ook niet eens Scruppie noemen, debiel.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:17 schreef scrupuleus het volgende:
Sterretje krijgt weinig bijval, gelukkig is chia er nog om hem te ondersteunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |