Ben ik op zich wel met je eens, dat hij zeker goede momenten had. Zeker het veel sneller dichtdraaien van de gaskraan dan mogelijk leek is ook bijna volledig aan hem te danken. Maar hij heeft heel weinig politiek gevoel en lijkt ook moeite te hebben met het aansturen van een ministerie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Jammer, was op zich best competent alleen een hele slechte communicator
Nee, je kunt nu alleen nog ministers naar huis sturen, niet meer het kabinet en daardoor in feite ook de minister-president niet (al zou het theoretisch mogelijk zijn, dan zou een vice-premier denk ik ook MP worden).quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zou Wilders nog een motie van wantrouwen indienen tegen Rutte? Of kan dat niet omdat hij al demissionair is?
Ik vind Wiebes iemand van de lange termijn. Maar hij mist een bepaalde politieke handigheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Jammer, was op zich best competent alleen een hele slechte communicator
Ja dat dacht ik dus al, op zich zie ik nog wel gebeuren dat Wilders hem als minister naar huis wil sturen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, je kunt nu alleen nog ministers naar huis sturen, niet meer het kabinet en daardoor in feite ook de minister-president niet (al zou het theoretisch mogelijk zijn, dan zou een vice-premier denk ik ook MP worden).
Van de regen in de drup. Maar Carla en media zijn twee handen op 1 buik, dat wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wiebes wordt blijkbaar vervangen door Cora, daar hoeven we ook niet veel van te verwachten
Ze zal zondag wel weer bij WNL zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef skrn het volgende:
[..]
Van de regen in de drup. Maar Carla en media zijn twee handen op 1 buik, dat wel.
Die lijken inderdaad inmiddels een prima band te hebben met elkaar, net als Rutte met Samson had.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die een-tweetjes tussen Klaver en Rutte zijn wel opvallend.
Ik hou van de VVDquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je houdt van mensen die grove fouten maken, maar het wel lekker weg kunnen lachen?
Ja, dat dus.quote:
Ben benieuwd wat er dan allemaal nog boven tafel gaat komen met de WOB.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In ieder geval een positief gevolg als, en ik zeg als, de WOB daadwerkelijk voor transparantie gaat zorgen. Ideaal getimed door Rutte natuurlijk, Rutte-IV wordt toch zijn laatste kunstje.
Is alleen maar cosmetisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In ieder geval een positief gevolg als, en ik zeg als, de WOB daadwerkelijk voor transparantie gaat zorgen. Ideaal getimed door Rutte natuurlijk, Rutte-IV wordt toch zijn laatste kunstje.
klm heeft geen geld meer.....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat Rutte plaats maakt voor iemand anders. Laat die man lekker geld gaan binnenharken bij unilever of klm ofzo.
alle plannen van de pvv en fvd zal de overheid doen exploderen in grote, zie de uitbreiding van de overrheid in het land links van de kustquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lekker links met een grote, sterke overheid
mijn vrouw stemt altijd links sociaal/ of christelijk conservatief. maar zegt nu voor Rutte te stemmen. De corona crisis en hoe dit wordt gedaan, krijgt van hoop mensen ook waardering¤quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Knipoogje het volgende:
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"
Hij weet ook dondersgoed dat het geen fuck uitmaakt wie er aan het roer staat bij de VVD. VVDers stemmen VVD, klaar. Hij heeft uiteindelijk dus geen enkele verantwoordelijkheid te dragen. Puur symboliek.
Ach ja, iedereen om me heen treedt af en/of stopt als lijsttrekker, maar gezien ik teflon-schoudertjes heb ben ik gewoon weer minister-president na de formatie.
Grote overheid is niet perse links. Zie de Republikeinen van de laatste 30 jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lekker links met een grote, sterke overheid
Doe dan direct Henk Blekerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wiebes wordt blijkbaar vervangen door Cora, daar hoeven we ook niet veel van te verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |