Tja het was natuurlijk al een zekerheidje, ze zullen nog even de communicatiestrategie besproken hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef Hanca het volgende:
Toch eerder dan verwacht, de titel kan worden aangepast.
Ik denk dat het tijd wordt dat Rutte plaats maakt voor iemand anders. Laat die man lekker geld gaan binnenharken bij unilever of klm ofzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe Rutte hier toch nog mee gaat scoren. Hij heeft het zichzelf erg lastig gemaakt door tien jaar lang alles verkeerd te doen wat mogelijk was, maar als iemand de beeldvorming nog kan redden is hij het.
Dat wordt een lastig verhaal, hij kan eventueel na de verkiezingen opzij stappen maar ik acht dat erg onwaarschijnlijk en de VVD gaat hem niet vervangen als lijsttrekker nu, verwacht ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat Rutte plaats maakt voor iemand anders. Laat die man lekker geld gaan binnenharken bij unilever of klm ofzo.
Ok dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef bianconeri het volgende:
Nederland moet zich doodschamen dat een kabinet, dat niet eens te maken heeft met dit, al kan vallen om zoiets kleins.
Alleen om een politiek verantwoordelijkheid ervoor.
Echt belachelijk dat zoiets in dit landje kan gebeuren![]()
![]()
En dat ook in deze periode. Lekker bezig hoor Nederland.....
Omdat dit gewoon 1 grote achterlijke show is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe Rutte hier toch nog mee gaat scoren. Hij heeft het zichzelf erg lastig gemaakt door tien jaar lang alles verkeerd te doen wat mogelijk was, maar als iemand de beeldvorming nog kan redden is hij het.
Een steeds terugkerend aspect van al deze ellende die eraan vooraf ging was de "Rutte doctrine", die nogal schimmige werkwijze waar niks of zo weinig mogelijk genoteerd werd zodat achteraf alles wat niet welgevallig is makkelijker ontkend kon worden. Als zoiets je naam draagt, dan ben je dermate bezoedeld dat je niet meer geloofwaardig kan zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat wordt een lastig verhaal, hij kan eventueel na de verkiezingen opzij stappen maar ik acht dat erg onwaarschijnlijk en de VVD gaat hem niet vervangen als lijsttrekker nu, verwacht ik.
Zoals de peilingen nu ervoor staan kan geen enkele werkbare coalitie gevormd worden zonder de VVD.
Het wordt tijd dat we met Nederland een COMPLEET andere weg inslaan. Stem EXTREEMRECHTS.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef bianconeri het volgende:
Nederland moet zich doodschamen dat een kabinet, dat niet eens te maken heeft met dit, al kan vallen om zoiets kleins.
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon 1 grote achterlijke show is.
Er is geen kip die dit iets kan schelen. Dit kabinet heeft er geen reet mee te maken en er is geen mens die het Rutte ook maar iets zal aanrekenen op wat ziele pieten na.
Ja, dat ben ik met je eens maar dit is gewoon hoe de VVD rolt en dat doet het al geruime tijd. Dit is ook een uitvloeisel van het vissen in het PVV water, natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een steeds terugkerend aspect van al deze ellende die eraan vooraf ging was de "Rutte doctrine", die nogal schimmige werkwijze waar niks of zo weinig mogelijk genoteerd werd zodat achteraf alles wat niet welgevallig is makkelijker ontkend kon worden. Als zoiets je naam draagt, dan ben je dermate bezoedeld dat je niet meer geloofwaardig kan zijn.
Lekker tegen de stroming ingaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Je houdt van mensen die grove fouten maken, maar het wel lekker weg kunnen lachen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef onlogisch het volgende:
Kan niet wachten om in maart weer op Rutte te stemmen.Ruttegod
Ah, hij heeft de rest van de coalitie zo ver gekregen het hoofddoel van de communicatiestrategie te laten zijn dat men niet meer gelooft in de Rutte-doctrine. Hij stelt niet teleur.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer, was op zich best competent alleen een hele slechte communicatorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef Hanca het volgende:
Wiebes ook weg, dat vind ik wel onverwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |