Eindelijk kan ik een post van jou een like gevenquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo niet, hij kan toch nog een maand winnen, maar ik ben het er wel mee eens dat er nagedacht moet worden om DTS voorgoed te sluiten. Reden: ruzie/gezeik onderling wat nooit stopt.
Nu kwamen externen er zeiken, en wij zijn de dupe.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo niet, hij kan toch nog een maand winnen, maar ik ben het er wel mee eens dat er nagedacht moet worden om DTS voorgoed te sluiten. Reden: ruzie/gezeik onderling wat nooit stopt.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is wel lastig zo idd. Hie gaat het trouwens met jou en gezin?
Nee ben niet bejaardquote:
Denk dat het hem niet veel uitmaaktquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Vooral doen. Zal @:Danny leuk vinden
Hij kan idd nog elke maand winnen als die wil, maar blijkbaar is hij er klaar mee en moet het nu ineens dicht van hemquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:18 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
Hier nog gezellig gebleven? Vast wel
Wie weetquote:
Van mij mogen de grootste ziekers ook een maandban ofzo, misschien helpt dat welquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu kwamen externen er zeiken, en wij zijn de dupe.
De sfeer is de laatste tijd juist een stuk beter in het algemeen. Ik heb zelfs 2 van de 3 users uit m'n blocklist gehaald omdat die weer gewoon tof doen.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat het hem niet veel uitmaakt
Ga het zo wel ff checkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gast is echt humor!En het begon allemaal met een filmpje voor een vriend van hem die net een kleine had gekregen!
How to hold a baby.
En een aantal jaren later deed hij dat voor de grap over met How to hold a toddler.
Die verdomde dts asielzoekers weerquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]We zijn de sfeer hier hard naar beneden aan het trekken zoals het hoort!
Nou, lees terug wat er gebeurd is en pak Thor's banhamer!quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij mogen de grootste ziekers ook een maandban ofzo, misschien helpt dat wel
Hoe bevalt die nieuwe baan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]Lief dat je dat vraagt!
Goed, alleen heeft mevrouw ToT nu een andere baan omdat veel mensen bij de vorige baan werden wegbezuinigd wegens dat heersende griepje tegenwoordig, en bij Mini-ToT moest vandaag bloed geprikt worden omdat hij best heftige allergische reacties krijgt.En hij heeft wat een groeiachterstand qua lengte en gewicht, maar niet erg. Er is wel een diėtiste ingeschakeld.
Buiten dat gaat het allemaal prima met het gezin.
Ik reageer hier wel knorrig op het gezeik in DTS omdat het met mijzelf ff wat minder gaat vanwege gezeik hier in de wijk waar mensen me bij proberen te betrekken, goedschiks en kwaadschiks.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die verdomde dts asielzoekers weer
Mee eens. Pak dan wel de echte trollen en zeikerds.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij mogen de grootste ziekers ook een maandban ofzo, misschien helpt dat wel
Helaas kan ik niet bannen en Murpie gaat het laatste topic onder de loep nemenquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, lees terug wat er gebeurd is en pak Thor's banhamer!
De nieuwe baan bevalt kut, maar het is tenminste werk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoe bevalt die nieuwe baan?
Ik heb laatst ook een allergische reactie gehad op iets, wat ik nog heb en nog niet achterhaald wat dat iets is. Krijgt hij huiduitslag ofzo?
Buurtruzie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |