Natuurlijk maakt dat uit, verschillende coins op verschillende exchanges. We zijn niet helderziendquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:56 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Nee hoor, want het gaat mij om de praktische mogelijkheid, dan maakt de token toch niet uit?
ok ok, het gaat om Telcoin
Ja, dat had ik niet verwacht. Wat ik nog aardiger vind is dat LINK lekker omhoog kart. Nog even en stukje meer en die gaat Cardano en XRP voorbij. Ik vond donderdag nog een oude verloren gewaande XRB seed terug en heb de Nano's die daar nog op stonden in Chainlink gestopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:09 schreef Gehrman het volgende:
BTC.D is hard naar beneden aan het gaan
Er zijn geruchten dat Grayscale een Chainlink trust gaat toevoegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet verwacht. Wat ik nog aardiger vind is dat LINK lekker omhoog kart. Nog even en stukje meer en die gaat Cardano en XRP voorbij. Ik vond donderdag nog een oude verloren gewaande XRB seed terug en heb de Nano's die daar nog op stonden in Chainlink gestopt.
Bij NANO is de rek eruit, of verwacht je op korte termijn meer van LINK?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet verwacht. Wat ik nog aardiger vind is dat LINK lekker omhoog kart. Nog even en stukje meer en die gaat Cardano en XRP voorbij. Ik vond donderdag nog een oude verloren gewaande XRB seed terug en heb de Nano's die daar nog op stonden in Chainlink gestopt.
Oh zo een overweging heb ik helemaal niet gemaakt. Ik wist dat ik nog een seed van een NANO-wallet moest hebben, maar die had ik een tijdje terug al afgeschreven omdat ik 'm nergens kon vinden.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bij NANO is de rek eruit, of verwacht je op korte termijn meer van LINK?
Duidelijkquote:Op zondag 24 januari 2021 20:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Oh zo een overweging heb ik helemaal niet gemaakt. Ik wist dat ik nog een seed van een NANO-wallet moest hebben, maar die had ik een tijdje terug al afgeschreven omdat ik 'm nergens kon vinden.
Afgelopen week las ik iets over Raiblocks en toen besefte ik dat ik waarschijnlijk naar een XRB-seed moest zoeken en niet naar een NANO-seed, en toen had ik 'm snel weer boven tafel. En eerder vorige week had ik al bedacht dat ik meer LINK wilde dus toen was het sommetje snel gemaakt. Los daarvan word ik een beetje nerveus van de knullige wallets die er voor NANO zijn.
Adoptiequote:
Zet die meuk ergens waar je er niet bij kan voorlopig en laat het gewoon staan ipv rekt te gaan in een poging een paar tientjes te verdienen door proberen de markt te timen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben weer all-in
Ook maar eens eindelijk naar Ethereum omzetten zodra die koers is gecorrigeerd. Uitstelgedrag
Ik heb een paar honderd winst gemaakt, soms is het wel makkelijk om meteen toe te kunnen slaanquote:Op maandag 25 januari 2021 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet die meuk ergens waar je er niet bij kan voorlopig en laat het gewoon staan ipv rekt te gaan in een poging een paar tientjes te verdienen door proberen de markt te timen.
Als je vanaf het moment dat je hier post ¤500 in BTC en ¤500 in ETH had gestopt en vanaf dat moment niets meer had gedaan, was je al aan je 3e Lambo bezig geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een paar honderd winst gemaakt, soms is het wel makkelijk om meteen toe te kunnen slaan
Plan is nu ook gewoon om all-in ETH te gaan, dus nu even maximaliseren en daarna weer hodlen.
Ik had op het hoogtepunt 0,6BTC. Daar koop je nu nog geen Lambo voorquote:Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je vanaf het moment dat je hier post ¤500 in BTC en ¤500 in ETH had gestopt en vanaf dat moment niets meer had gedaan, was je al aan je 3e Lambo bezig geweest.
En wat heb je nu? Ter waarde van een zak katjesdrop?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had op het hoogtepunt 0,6BTC. Daar koop je nu nog geen Lambo voor
Die 20ETH ten tijde van dat debacle ook niet.
0,06BTCquote:Op maandag 25 januari 2021 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En wat heb je nu? Ter waarde van een zak katjesdrop?
Gewoon niet naar de koersen kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:09 schreef n__n het volgende:
Nu een maand aan de crypto en...
Ik kan dit niet aan![]()
Mijn gemoedstoestand beweegt met de koers mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |