abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 14 januari 2021 @ 13:00:18 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_197403104
In de gemeente Lansingerland wordt grootschalig getest op het coronavirus. Aanleiding is de uitbraak van de ’Britse variant’ van het virus bij een school in Bergschenhoek. Topmodel Doutzen Kroes (35) is ontstemd over het feit dat ook jonge kinderen worden getest.



„Diep triest dit!”, schrijft Doutzen in een reactie op een Instagram-bericht van NU.nl waarin staat dat kinderen na afloop van een coronatest een dapperheidsdiploma krijgen. „Propaganda! Blijf van onze kinderen af!!!!”, gaat ze verder.

Ook haar man Sunnery James uit zijn onvrede op het platform. „Wow... tenenkrommend!”, schrijft hij.

Het is niet de eerste keer dat Doutzen zich uitspreekt over de coronacrisis. Afgelopen zomer stelde het model een aantal vragen na ’urenlang onderzoek’. „Ik ben een tijdje stil geweest, omdat ik heb geprobeerd om alles te begrijpen, maar ik begrijp het niet’, schreef ze op Instagram. „Mijn vragen zijn: willen ze dat wij gezond zijn? Waarom is het boosten van ons immuunsysteem met vitamines en voedsel dat rijk is aan voedingsstoffen geen onderdeel om corona te bestrijden? Willen ze dat we verenigd of verdeeld zijn?”

Doutzen Kroes stelt na 'uren onderzoek' veel vragen over corona
Ze suggereerde zelfs dat media, de farmaceutische industrie, regeringen en grote bedrijven verkeerde motieven zouden nastreven in deze donkere tijden. „Is het gemakkelijker om een door angst gedreven samenleving te beheersen? Willen ze het beste voor ons? En met ’zij’ heb ik het over de media, de farmaceutische industrie, onze regeringen en alle grote bedrijven die heel andere belangen hebben dan de onze, zo lijkt het.”

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 januari 2021 @ 13:03:21 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197403153
Bekende mensen moeten hun plaats kennen
  donderdag 14 januari 2021 @ 13:10:50 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_197403306
Zou raken
pi_197403451
Leuk man, een artikel dump! Ooit is jouw toevoeging aan de discussie erg duidelijk.

Nee dus.

Next.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')