vertaaladvies mag je altijd aan mij vragen. Ik ben een beetje een expert in Vlaamse dialecten en ik kan ook heel goed de Nederlandse versie van het Nederlands. Ik begrijp alle bewoners zonder problemenquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee. De saaie zijige klank.
Ik heb wel moeite met zijn belgisch accent. Maar na 50 keer terugspoelen kom ik er wel uit.
True thatquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
BB kennende doen ze hier een romantisch muziekje onder want ze hopen op een romance.
Vandaag in big brother: de liefde bloeit op tussen de aardappels... schillenquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
BB kennende doen ze hier een romantisch muziekje onder want ze hopen op een romance.
Hoe laat is ie vertrokken dan ?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Theo komt misschien vanavond terug
Er gaan geruchten dat hij nu met Els en René in de gameroom aan het chillen is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:
Iemand al beelden van Theo buiten het huis?
Anno 2021 zou dat al lang op het internet moeten staanquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:
Iemand al beelden van Theo buiten het huis?
Als er vandaag geen beelden te zien zijn van een vrije Theo weet je genoegquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij nu met Els en René in de gameroom aan het chillen is.
preciesquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Anno 2021 zou dat al lang op het internet moeten staan
De boodschappen kwamen daar vandaan toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:05 schreef engine het volgende:
Jumbo mag niet genoemd worden maar Albert Heijn wel.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
En Els geeft hem een lapdance op zijn hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Ik vermoed wel zoietsquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
[..]
De boodschappen kwamen daar vandaan toch?
3e zou Theo zijn. Maar ja, he..........quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:02 schreef Clasientje het volgende:
Thomas en Jowi zijn 2 favorieten bewoners bij het publiek die blijven sowieso tot het einde de derde is nog een vraagteken.
Op 2 hoor je dat holle geluid bedoel je?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:06 schreef mootie het volgende:
Geluid werkt niet op 1 stream, bij mij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |