Anders was het 'niet je hoofd'. Niet echt de scherpste messen daar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Wie doet dat nou zo om, met de straal in je gezicht.
Gemiste kans om te zeggen "Nathalie heeft een persoonlijkheid"quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:55 schreef Denemarken het volgende:
"Maak de groep aan het lachen"
Die gozer heeft geen eens een karakter.
Hoezo dat dan niet?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:55 schreef Denemarken het volgende:
"Maak de groep aan het lachen"
Die gozer heeft geen eens een karakter.
Ja beste streamdag zo!quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:56 schreef greysbones het volgende:
Vind dit wel leuk, tenminste weer een beetje lol
Ze zullen wel wat beeldmateriaal tekort komen voor de uitzendingquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:56 schreef Benny het volgende:
Theo die zeurde dat ze te weinig deden. Vervolgens worden ze de hele dag bezig gehouden
Jawel, maar vraag me geen quotes!quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:57 schreef Denemarken het volgende:
[..]
Heeft die Thomas ooit iets leuks gezegd? Ik vind hem misschien wel de saaiste in het huis.
tijd tikt door voor koude douchequote:Op donderdag 14 januari 2021 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
20 rondjes... je kunt ook 3 zeggen...
En de tijd loopt gewoon doorquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
20 rondjes... je kunt ook 3 zeggen...
hadden ze het zelf al in de eerste dagen een keer over. maar is nooit meer op terug gekomen dat ik weetquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:57 schreef BB-King het volgende:
Dit is typisch zo'n spel die ze zelf hadden kunnen verzinnen.
Maar daar zijn ze natuurlijk niet creatief genoeg voor.
Da's niet waar. Thomas is heel intelligent, en eigenlijk best wel grappig.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:57 schreef Denemarken het volgende:
[..]
Heeft die Thomas ooit iets leuks gezegd? Ik vind hem misschien wel de saaiste in het huis.
Nee joh de camera’s 😂quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:00 schreef Ebinas het volgende:
hele huis trilt
edit: of alleen de camera natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |