SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Kak, z'n rug deed krakquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
Kak. Stoffeerder is door zn rug gegaan. Dus ze zijn nu wel de vloer de trap op aan het slepen. Maar morgen gaan ze ‘m leggen met een andere ploeg.
Nespresso doet dat beterquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
Mijn koffiebestelling is weer bijgesteld.
van: "ergens de komende 3 dagen" naar "ooit"
geeft veel vertrouwen om nog meer op internet te bestellen
Het probleem ligt niet bij mijn leuke koffiemeisje, maar bij postnlquote:
Limbabwe is misschien te ver weg voor ze.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
Mijn koffiebestelling is weer bijgesteld.
van: "ergens de komende 3 dagen" naar "ooit"
geeft veel vertrouwen om nog meer op internet te bestellen
zit wat in, het pakketje moet vanuit Heerenveen komen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Limbabwe is misschien te ver weg voor ze.
wow da's bijkans een wereldreisquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit wat in, het pakketje moet vanuit Heerenveen komen.
wat voor speciale koffie maken ze daar danquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit wat in, het pakketje moet vanuit Heerenveen komen.
Gelukkig heb ik voor komend weekend nog genoeg, maar het weekend daarna wordt een probleemquote:
1 persoons filtertjes die je op je mok kunt klikkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor speciale koffie maken ze daar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Het is om te compenseren dat ik doordeweeks senseo drinkquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:45 schreef dud0r het volgende:
jezus dat is wel hipster tot de macht 3 zeg
Kan ja,quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het probleem ligt niet bij mijn leuke koffiemeisje, maar bij postnl
nespresso kun je toch ook gewoon in de supermarkt kopen?
Tot mijn vrouw in het ziekenhuis is. Zoonlief mag niet eten, dus om de kwelling voor hem niet groter te maken dan hij al is, eet ik ook even nietquote:
dag starten zonder een behoorlijk ontbijt en koffie is inderdaad matigquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot mijn vrouw in het ziekenhuis is. Zoonlief mag niet eten, dus om de kwelling voor hem niet groter te maken dan hij al is, eet ik ook even niet.
Maar ze is er, dus ik kan nu stiekem toch ontbijten. Ik ben niet gemaakt om de dag te starten met een lege maag.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ben toch gezwicht voor dat politiebureau. Stelletje enablers
Met koffie is voor mij nog ergerquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag starten zonder een behoorlijk ontbijt en koffie is inderdaad matig
klopt, maar smorgens vroeg duurt dat te lang en op het werk hebben we gewoon een goed koffie apparaat staanquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:47 schreef dud0r het volgende:
maar die dingen kan je toch ook doordeweeks drinken. Je kan ze makkelijk meenemen naar werk.
dat is inderdaad niet echt lief nee.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met koffie is voor mij nog erger.
Maar ik kan moeilijk een paar boterhammen naar binnen werken tetwijl ik tussen de happen door tegen mijn huilende zoontje moet zeggen dat hij geen eten krijgt.
eerder opstaan danquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar smorgens vroeg duurt dat te lang en op het werk hebben we gewoon een goed koffie apparaat staan
Ah op die manier.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan ja,
Maar
Dan krijg je geen spaarpunten en gratis dingen enzo
nope.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is inderdaad niet echt lief nee.
[..]
eerder opstaan dan
quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ben toch gezwicht voor dat politiebureau. Stelletje enablers
gratis spullen altijd goed.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging mijn bestelling bekijken, ik had even gemist dat je die ijsbaan erbij krijgt.
Mj die cremalasg van 2 vingers dik lijkt me niksquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Ik vind dat nieuwe nespresso apparaat wel interessant, Alleen jammer dat je dan de komende 10 jaar aan hun cupjes vast zit en er nog geen namaak is.
JOIN USquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
Ik zou bijna ook lego gaan bestellen
ik hou sowieso niet van crema laagjes, daarom vind ik die brew22 filtertje ook geweldig.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mj die cremalasg van 2 vingers dik lijkt me niks
kunnen we die 2 minuten aan de voorkant van de dag er bij krijgen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenOp deze mooie, alweer 2:22 langere dag dan gisteren
![]()
Op IJsland komen geen steekmuggen voor.
Ja, nee. Nog niet. Aan die kant duurt het allemaal wat langer. Laatste zonop was 8:44 op 30 december. Vroegste zononder was 16:22 op 12 december dus aan de achterkant wordt al veel langer winst gemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen we die 2 minuten aan de voorkant van de dag er bij krijgen?
12 december?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nee. Nog niet. Aan die kant duurt het allemaal wat langer. Laatste zonop was 8:44 op 30 december. Vroegste zononder was 16:22 op 12 december dus aan de achterkant wordt al veel langer winst gemaakt.
Vandaag kwam de zon op om 8:38 (dus pas 6 minuten eerder dan op 30 december), terwijl hij ondergaat om 16:51, alweer bijna een half uur later dan op 12 december
Dit ja, in het donker fietsen is stom.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
ik wil ook meer licht aan de voorkant van de dag
in het donker beginnen met werken ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, in het donker fietsen is stom.
Ja, dat combineert hier.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
in het donker beginnen met werken ook
Ja. Door allerlei factoren is het zo dat de dag met de vroegste zonsondergang, de dag met de laatste zonsopkomst en de kortste dag, weken uit elkaar kunnen liggen. Denk aan de net niet cirkelvormige baan van de aarde om de zon. En ook de breking van het licht door de atmosfeer heeft er wel wat mee te maken (al zal dat niet veel zijn).quote:
En waar is de link met armoede en verminderde intelligentie?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Langzaamaan begint Covid-19 toch een ziekte te worden van armoede en van wat minder intelligente mensen.
Bij 25 Drentse verzorghuizen en woonzorgcentra zijn uitbraken van het coronavirus. De nood is inmiddels zo hoog dat vanaf donderdag Defensie helpt bij woonzorgcentrum Weidesteyn in Hoogeveen, maakte veiligheidsregio Drenthe bekend.
,,De druk op de zorg in Drenthe heeft een kritiek niveau bereikt. We zien in veel verpleeg- en verzorgingstehuizen en woonzorgcentra het aantal besmettingen onder zowel bewoners als personeel nog steeds snel oplopen", zegt Hans Kox van de GGD in de provincie.
Hij wijst erop dat het aantal besmettingen in Drenthe sinds de uitbraak van het coronavirus nog niet zo hoog is geweest.
Alleen arme, domme mensen komen in een bejaardenhuisquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar is de link met armoede en verminderde intelligentie?
hoewel ik jaren gehad heb dat het elke dag zo was. Maar dat krijg je als je tussen 0400 en 0430 moet beginnen met werken.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen arme, domme mensen komen in een bejaardenhuis
Of in Drenthe?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen arme, domme mensen komen in een bejaardenhuis
Je weet dat dat nu opvalt omdat die regio nog relatief gespaard gebleven was?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Drenthe is nu niet echt een kennisregio en relatief veel armoede dus de oudjes zitten daar opgesloten als hoestende haringen in een ton.
Ja, dan ontkom je er niet aan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoewel ik jaren gehad heb dat het elke dag zo was. Maar dat krijg je als je tussen 0400 en 0430 moet beginnen met werken.
Aaah de kenner.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat dat nu opvalt omdat die regio nog relatief gespaard gebleven was?
Alle oudjes elders zijn allang besmet en/of dood.
Op je eigen boerderij met 60 hectare is het natuurlijk ook makkelijker om de social distance te bewaren dan in een flatje in de bijlmerquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
jij verwacht dat door deze zaak Rutte zich ook terugtrekt als kandidaat?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort de rest ook, komt goed uit met een pandemie
dat is waar ik was wel altijd rond 1300 weer klaar. Dan heb je de rest van de middag nog om dingen te doen en van het zonnetje te genieten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan ontkom je er niet aan.Maar dan heb je je middag in ieder geval nog.
verkeerde account marioquote:
Is die Mario nu echt of een trol? Ik ben altijd geneigd tot dat laatstequote:
Zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op je eigen boerderij met 60 hectare is het natuurlijk ook makkelijker om de social distance te bewaren dan in een flatje in de bijlmer
De regio's in het zuiden en westen zijn nu eenmaal eerder hard getroffen? Is gewoon terug te vinden hoor.quote:
Ik zie 'm hier.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is waar ik was wel altijd rond 1300 weer klaar. Dan heb je de rest van de middag nog om dingen te doen en van het zonnetje te genieten.
Over zon gesproken, die wolken mogen wel oprotten en de zon doorbreken.
Rutte niet, dat is de spreekwoordelijke paling in de emmer, die verkoopt zijn zusje nog wel aan een horde bonobo's als hem dat politiek gezien goed uitkomt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij verwacht dat door deze zaak Rutte zich ook terugtrekt als kandidaat?
echt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is die Mario nu echt of een trol? Ik ben altijd geneigd tot dat laatste
ik zie vooral wolken hier.quote:
Mijn oma zou zeggen: kind, heb je op de trek gelegen?quote:
Mijn oma is over 6 dagen 101 en alive and kickingquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
overal hetzelfde hoorquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Drenthe is nu niet echt een kennisregio en relatief veel armoede dus de oudjes zitten daar opgesloten als hoestende haringen in een ton.
en ook geen enkele act? Het is dus een Duitser met een spraakgebrek?quote:
ik wil je wel even komen masseren 😘😉quote:
Bazin.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is over 6 dagen 101 en alive and kicking
oostenrijker met een beperkingquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ook geen enkele act? Het is dus een Duitser met een spraakgebrek?
zal ik hem eens mentionen hierquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker zo houden.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze is zelfs weer begonnen met lopen
doe maar niet. het is wel fijn om in een topic te zitten waar iemand niet gelijk begint te schelden als die binnen komtquote:
😒😒quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil je wel even komen masseren 😘😉
Ik was vroeger dan jij vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaar dat ik het een autistische trol vindquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe maar niet. het is wel fijn om in een topic te zitten waar iemand niet gelijk begint te schelden als die binnen komt
quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was vroeger dan jij vandaagSlapen is zo 2019SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
PICS VAN JE ZUSJE MARKquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rutte niet, dat is de spreekwoordelijke paling in de emmer, die verkoopt zijn zusje nog wel aan een horde bonobo's als hem dat politiek gezien goed uitkomt.
Hier moet je ook een VOG kunnen overleggen en een bewijsje dat je IQ boven de 101 ligt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaar dat ik het een autistische trol vind"Leuk" voor een topic als DTS maar liever niet hier
had je kunnen verwachtenquote:
gewoon door je spierpijn heen trainenquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, ik zou vanavond trainen, maar verdorie nog steeds last van spierpijn. Ik ga wel een extra rondje fietsen vanmiddag.
Nee, dan sloop ik mezelf. Uit ervaring geleerd.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je kunnen verwachten
[..]
gewoon door je spierpijn heen trainen
Niet relevant.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Wat is eenieder zijn IQ eigenlijk hier?
Hoog zat. Hoog zat om te bedenken dat het niet verstandig is om daar hiermee te gaan patsen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Mijn IQ zal redelijk gemiddeld zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
verschilt per test.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
69quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
lekker tochquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan sloop ik mezelf. Uit ervaring geleerd.
10quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Plus normale verdeling, dus afhankelijk van hoe hoog en laag de rest van de testgroep zou scoren.quote:
Nee, als in blessures.quote:
230quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Teken van Buda z'n gemiddelde IQquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teken van Buda z'n gemiddelde IQ
Echte kenners hierquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben de downie van de groep.
Is dit een carrièretip?quote:
Die met Trump vond ik lolliger.quote:
oh ja dat is niet de bedoeling.quote:
Is dit een dingetje momenteel?quote:
Of gewoon zoals wij allemaal de Ievan Polkka hebben leren kennenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die met Trump vond ik lolliger.
Lekker leventje toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een carrièretip?
* Checkt bol.com voor trommels
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon zoals wij allemaal de Ievan Polkka hebben leren kennen
was dat destijds niet ook iets met ringtones etc:quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens aan te klikken en het zit al in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan lapdansende vrouwen met vochtige lippen in een zomerflapperjurkje en een Karpatenblik in de ogen maar ja dat heb ik dan weerquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was dat destijds niet ook iets met ringtones etc:
Hipsterquote:
Het hele liedje speelt af in m'n hoofd nu.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens aan te klikken en het zit al in mijn hoofd![]()
Waren wij niet bijna even oud?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HipsterOf jij bent te jong om al die telefoonreclames te hebben meegekregen
Bohemien en zorgeloos passen niet erg bij mijquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker leventje toch?
Neefje (ik had zooo graag nichtje gezegd) is beroepsmuzikant en die leeft vrij bohemien en zorgeloos.
Ohja, dat was dat knijn wat zo jong was, haal jullie nog steeds door elkaarquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waren wij niet bijna even oud?
Dat is nog best moeilijk, vooral als je één van die andere drie bent zeg maarquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hele liedje speelt af in m'n hoofd nu.
Ja er is meer:
Met slechts een trompet en een artistieke dame aan je zijde welquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bohemien en zorgeloos passen niet erg bij mij
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog best moeilijk, vooral als je één van die andere drie bent zeg maar
Ik ben gewoon jong van geest.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat was dat knijn wat zo jong was, haal jullie nog steeds door elkaar
Beter dan meatspin?quote:
Hier kun je meezingen:quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog best moeilijk, vooral als je één van die andere drie bent zeg maar
Ik kan hier de hele dag naar luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hele liedje speelt af in m'n hoofd nu.
Ja er is meer:
quote:
Live werkt het voor geen kut, dan is het of pagina refreshen of de link in een nieuw tabblad openen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:21 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer gaat YT weer eens lekker werken op Fok
Fins.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik vroeg me al af in welke taal het was. Estisch denk ik?
ja ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan hier de hele dag naar luisteren
Je ruikt gewoon dat deze allemaal moeder, neefje, nichtje, tante en weer neefje van elkaar zijnquote:
Dacht dat het gewoon een Fins dialect was.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik vroeg me al af in welke taal het was. Estisch denk ik?
het is wel eens genoemd in BUG maar opgelost is het nooitquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Live werkt het voor geen kut, dan is het of pagina refreshen of de link in een nieuw tabblad openen.
Ja ik ook, net als Rasputin van Boney M.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dat nummer dus sinds een jaar of 15 met vlagen in m'n hoofd en het is een oorwurm.
Niet perse dialect, gewoon een oud volksliedje met een scat-sausje.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat het gewoon een Fins dialect was.
dat is Ests toch ook als het ware?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat het gewoon een Fins dialect was.
Ik denk ook niet dat dit nog voor de lunch uit mijn hoofd gaat..quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dat nummer dus sinds een jaar of 15 met vlagen in m'n hoofd en het is een oorwurm.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse dialect, gewoon een oud volksliedje met een scat-sausje.
Eh, wat een dialect is en wat een taal is, is vooral bureaucratisch.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is Ests toch ook als het ware?
Wij noemen dat hier gewoon beschaafd gerriederrie jaquote:
Moet je maar niet van dat vunzige taalgebruik bezigenquote:
ja, dat voel je als de achterdeur begint te rammelenquote:
yip, Fries een taal noemen en Limburgs een dialect..... Verstaan doe ik het beide nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, wat een dialect is en wat een taal is, is vooral bureaucratisch.
Hurken schijnt beter te zijnquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, net als Rasputin van Boney M.
En wat krijg ik als aanbeveling bij YT ...
Is de koffie zo goed of gaat het echt om die godin?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een bakkiehalen bij die blonde godin aan de overkant
Die lekt spontaan dat hele benzinestation naar de godverdomme met voorvocht denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een bakkiehalen bij die blonde godin aan de overkant
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lekt spontaan dat hele benzinestation naar de godverdomme met voorvocht denk ik
Dan liever zo hoorquote:
Vink visueel toch net wat minderquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan liever zo hoorhttps://vocaroo.com/13UeAnnRfGSJ
Allebei. En het is weer een paar stapjes voor de teller. En even een frisse neus.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de koffie zo goed of gaat het echt om die godin?
Mijn auto lenen om een keer te tanken daar?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei. En het is weer een paar stapjes voor de teller. En even een frisse neus.
Maar ze is wel erg lekker ja
Dit is NOG beter gewoonquote:
Nee tanken moet je zelf doen. Dat winkeltje heeft eigenlijk niks met de pomp te maken. En met dit weer komt ze zelfs voor jouw Corvette Convertible niet naar buitenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn auto lenen om een keer te tanken daar?
Zal toch minimaal een rolls moeten zijn, jou kennendequote:Op donderdag 14 januari 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn auto lenen om een keer te tanken daar?
Dat is wel een auto voor een ander type mannetje dan dat ik ben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal toch minimaal een rolls moeten zijn, jou kennende
Maserati danquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel een auto voor een ander type mannetje dan dat ik ben.
Even ter vermaak: vanaf 0:58 is het dus onzin/vocaliseren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is NOG beter gewoonAls je zit mee te lezen is het eigenlijk een godsmirakel dat ze toevallig gewoon leesbare letters gebruiken en niet Arabisch, Sanskriet of Chinees.
dat kan je nog net uit elkaar houden ja. Ik ben vooral erg gecharmeerd van de zin "Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen" Dat klinkt als 2 locomotieven met 5 wagonnetjes ertussen die allemaal net een andere kleur hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even ter vermaak: vanaf 0:58 is het dus onzin/vocaliseren.1:51 begint de daadwerkelijke tekst weer.
Alfa Romeo vind k je wel een type voorquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat kan je nog net uit elkaar houden ja. Ik ben vooral erg gecharmeerd van de zin "Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen" Dat klinkt als 2 locomotieven met 5 wagonnetjes ertussen die allemaal net een andere kleur hebben
Correctie, US zou eigenlijk ZES Aston Martins moeten rijden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
US zou eigenlijk een Aston Martin moeten rijden.
Tegelijkertijd?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Correctie, US zou eigenlijk ZES Aston Martins moeten rijden.
Vraag of ze ook thuisbezorgt huehue.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh dat is lekkere koffie zeg. Ik lust nog wel een bakje
Erg mooie bak ja, wel in een bescheiden timide kleur dan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
British racing greenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg mooie bak ja, wel in een bescheiden timide kleur dan.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg mooie bak ja, wel in een bescheiden timide kleur dan.
Heb ik een keer in mogen rijden op Zandvoortquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mja, Lagonda's heb ik altijd een beetje raar gevonden. De eerste modellen zijn trouwens ontworpen door meneer Bentleyquote:
Er zijn zeker mooie Aston Martins.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Lagonda's heb ik altijd een beetje raar gevonden. De eerste modellen zijn trouwens ontworpen door meneer Bentley
De Lagonda jaquote:
Ik beken dat ik gewoon gezocht het op "ugly Aston Martin", gewoon omdat er altijd wel een aarslelijk ding gemaakt is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Lagonda ja1985 of zo. Afschuwelijk ding. Overigens is deze stationwagon een custom built ding. Af fabriek zijn ze alleen als 4 deurs sedan geleverd. Met een benzinetank die groter was dan de kofferbak van een mini of zo. En een cilinderinhoud die groter was dan de benzinetank van een Mini, zoiets. Ik leerde al die autofoldertjes uit mijn hoofd vroegah
Bijzondere auto wel maar lijkt me wel erg onpraktisch, lijkt wel of een kleuter met een lui oog die getekend heeft ook.quote:
Zekerquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn zeker mooie Aston Martins.
Vette bak maar niet echt geschikt om in Nederland mee te pronken, zondagsauto's noem ik dat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker![]()
https://www.carpixel.net/(...)llpaper-hd-39858.jpg
Klik maar op de link. Weer zo'n kansloze schurftsite![]()
Dat is het wel een beetje ja. Hij ziet er ook helemaal niet zo pronkig uit eigenlijk. Lijkt een beetje op een oude Datsun 200Z in mijn hoofd. Maar ow wat een brute kar is datquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vette bak maar niet echt geschikt om in Nederland mee te pronken, zondagsauto's noem ik dat.
wij kunnen momenteel niet opschalen in zendingen omdat postnl onbetrouwbaar is.. dus staan we bijna duimen te draaien hier..quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het probleem ligt niet bij mijn leuke koffiemeisje, maar bij postnl
nespresso kun je toch ook gewoon in de supermarkt kopen?
Ik wil het zien.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje ja. Hij ziet er ook helemaal niet zo pronkig uit eigenlijk. Lijkt een beetje op een oude Datsun 200Z in mijn hoofd. Maar ow wat een brute kar is dat![]()
Waar zou je in NL mee gaan pronken dan? Een roze Hummer met pluchen bumpers?
Bijna geen enkele opvallende prijzige auto is echt done in Nederland, met uitzondering van de reclamewereld wellicht, toen mijn zwager zijn eerste grote geld binnen aan het harken was kocht hij speciaal een wat oudere Toyota hatchback om bij klanten voor de deur te parkerenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje ja. Hij ziet er ook helemaal niet zo pronkig uit eigenlijk. Lijkt een beetje op een oude Datsun 200Z in mijn hoofd. Maar ow wat een brute kar is dat![]()
Waar zou je in NL mee gaan pronken dan? Een roze Hummer met pluchen bumpers?
Je zou zeggen dat er genoeg werkelozen nu zijn om met een busje met pakketjes rond te rijden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wij kunnen momenteel niet opschalen in zendingen omdat postnl onbetrouwbaar is.. dus staan we bijna duimen te draaien hier..
Het gaat echt voor geen meter nee.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wij kunnen momenteel niet opschalen in zendingen omdat postnl onbetrouwbaar is.. dus staan we bijna duimen te draaien hier..
Nooit een leuke Bentley overwogen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna geen enkele opvallende prijzige auto is echt done in Nederland, met uitzondering van de reclamewereld wellicht, toen mijn zwager zijn eerste grote geld binnen aan het harken was kocht hij speciaal een wat oudere Toyota hatchback om bij klanten voor de deur te parkeren
Be careful what you wish for. You just might get itquote:
Mijn ogenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Be careful what you wish for. You just might get it![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What has been seen, cannot be un-seen
Gedrochtjes.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat interieur wil je ook niet met een blacklight inspecterenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel van de klodders piemelpap aan elkaar hangen jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat interieur wil je ook niet met een blacklight inspecteren
Mja, pluche bumpers is ook geen doen, een meter rijden en het is goor.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen pluchen bumpers helaasch![]()
Maar ik wed dat als je er 0k voor neertelt, er best wat mogelijk is
Praktisch nut staat niet heel erg hoog op het priolijstje denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, pluche bumpers is ook geen doen, een meter rijden en het is goor.
Nog goorder dan een vindicat party bus.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel van de klodders piemelpap aan elkaar hangen ja
Met dikke cremalaag jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou sowieso niet van crema laagjes, daarom vind ik die brew22 filtertje ook geweldig.
Maar dat je met die nieuwe nespresso ook mokken van bijna een halve liter kan zetten sprak me wel aan
Over 40 jaar welquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit een leuke Bentley overwogen?
Mwah, je moet er wel roze mee voor de dag komen natuurlijk. Goor pluche is een stijlbreuk dan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praktisch nut staat niet heel erg hoog op het priolijstje denk ik.
Sta je wel om de 23,7 kilometer stil langs de snelweg.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doe mij maar een Citroen SM
[ afbeelding ]
Kan prima, kom je zelfs nog wel in beeld ook.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel nou trouwens he. Dat de Dakar rally eens in een streng Islamitisch land verreden zou worden. Ik noem maar wat, Saoedi-Arabië. Wat ook echt zo is trouwensEn je verschijnt met dit aan de start.
![]()
[ afbeelding ]
Is ook geen flikker aan eigenlijk. Elke dag valt er een leider bij de motoren uit, er zijn qua NL nog 1 auto en 2 motoren in competitie. Bij de trucks wat meer maar daar is de top van het klassement allemaal oostblok-staatsdoping.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan prima, kom je zelfs nog wel in beeld ook.
Hele Dakar niet gevolgd dit jaar, ook voor het eerst.
Dit is leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel nou trouwens he. Dat de Dakar rally eens in een streng Islamitisch land verreden zou worden. Ik noem maar wat, Saoedi-Arabië. Wat ook echt zo is trouwensEn je verschijnt met dit aan de start.
![]()
[ afbeelding ]
Vloer ligt eronder :p dat gaan ze morgen installeren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het plafond heeft iig licht. Wanneer komt de rest?
Oh grappig!quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja! Die armen kan je ook nog van richting veranderen enzo.
Mja, weer een verplaatsing had voor mij gewoon niet zo gehoeven eigenlijk. Die naar Zuid-Amerika vond ik al minder, maar daar hadden ze tenminste nog lama's in beeld.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook geen flikker aan eigenlijk. Elke dag valt er een leider bij de motoren uit, er zijn qua NL nog 1 auto en 2 motoren in competitie. Bij de trucks wat meer maar daar is de top van het klassement allemaal oostblok-staatsdoping.
Aaah, zo. Nog steeds grappig.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja alleen ten opzichte van die schijf hoor. Niet de feitelijke bochten in de dunne pijp.
Ja ik weet eigenlijk niet waarom ze nu weer arabierenland opgezocht hebben. Dan had je net zo goed terug naar west-Afrika gekund natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, weer een verplaatsing had voor mij gewoon niet zo gehoeven eigenlijk. Die naar Zuid-Amerika vond ik al minder, maar daar hadden ze tenminste nog lama's in beeld.
ik vond het wel leuk dat ze dit jaar van die oldtimers er bij hadden, voor de rest heb ik het niet echt gevolgt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook geen flikker aan eigenlijk. Elke dag valt er een leider bij de motoren uit, er zijn qua NL nog 1 auto en 2 motoren in competitie. Bij de trucks wat meer maar daar is de top van het klassement allemaal oostblok-staatsdoping.
rijke olieboeren willen meedoen, maar niet te ver van huisquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet eigenlijk niet waarom ze nu weer arabierenland opgezocht hebben. Dan had je net zo goed terug naar west-Afrika gekund natuurlijk
Ik vind dit een mooie understated autoquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh toch wel eigenlijk hè?
Valt ook wat minder op dan die ik nu heb
Ik wacht nog steeds op foto's.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zeker! Alleen daar hoor je dan weer vrijwel niks van. Je ziet nooit een klassement in beeld, geen idee wie er meedoen. Ik begreep gisteren pas dat het klassement daar op basis van strafpunten gaat en niet op tijd. Waar je hoeveel strafpunten voor krijgt is dan weer volkomen onbekend. Erg jammer.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk dat ze dit jaar van die oldtimers er bij hadden, voor de rest heb ik het niet echt gevolgt.
Oohja eens kijken of ik dat een beetje anoniem kan doenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op foto's.
Mensen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Man man man een collega heeft corona maar is hier deze week nog gewoon geweest. Ging ook op het werk bellen voor een coronatest.
Als ik het geld heb om dat ding te kopen maak ik me daar vast niet druk om.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je wel om de 23,7 kilometer stil langs de snelweg.
je zou nog foto's van je auto plaatsen patser. En een tip: soep de sleutelhanger van Boli-Rent even wegquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een reddingsvoertuig achter je aan laten rijden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het geld heb om dat ding te kopen maak ik me daar vast niet druk om.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Man man man een collega heeft corona maar is hier deze week nog gewoon geweest. Ging ook op het werk bellen voor een coronatest.
Wat ik zo zag aan de startlijst waren het bijna alleen spanjaarden en fransen in die klasse.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker! Alleen daar hoor je dan weer vrijwel niks van. Je ziet nooit een klassement in beeld, geen idee wie er meedoen. Ik begreep gisteren pas dat het klassement daar op basis van strafpunten gaat en niet op tijd. Waar je hoeveel strafpunten voor krijgt is dan weer volkomen onbekend. Erg jammer.
Precies dat gaan ze volgend jaar doenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ik zo zag aan de startlijst waren het bijna alleen spanjaarden en fransen in die klasse.
De Rooy kan die oude daf met 2 cabines misschien nog eens uit het daf museum trekken
Gewoon een week shots van dat ding, daar is vast publiek voor.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ik zo zag aan de startlijst waren het bijna alleen spanjaarden en fransen in die klasse.
De Rooy kan die oude daf met 2 cabines misschien nog eens uit het daf museum trekken
Een vriend van mij heeft er 1. Maar die auto heeft de afgelopen van 25 jaar maar een paar dagen geredenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het geld heb om dat ding te kopen maak ik me daar vast niet druk om.
LEUK VOOR JEquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik heb m'n lunch al op.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Is dit geheimtaal?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De frambozen zijn bijna ontdooid.
Nice.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dat gaan ze volgend jaar doenEn de Bull uit 1985.
Ik ben zelf niet zo handig; dus zou niet zo snel zoiets aanschaffenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft er 1. Maar die auto heeft de afgelopen van 25 jaar maar een paar dagen gereden
Zwager was verliefd op die auto, vond het ook hemels rijden maar met pijn in zijn hart toch maar de deur uitgedaan omdat hij echt amper erin kon rijden of er was weer wat geks aan de hand.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo handig; dus zou niet zo snel zoiets aanschaffen
ik zou best zo een hobby project willen hebben, maar ik heb er de plaats niet voor (en waarschijnlijk ook de tijd of het geduld niet)quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo handig; dus zou niet zo snel zoiets aanschaffen
Over de helft?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:56 schreef Karzai het volgende:
Alweer over de helft, tevens at men 45000 jaar geleden al speklapjes.
De oudste rotstekening is een varken
Klein beetje genezen bent ik daar wel van, ja met een verwarmde garage en dan de meest prijzige in zijn type en klasse en dan nog een normale auto erbij, dan is het op zich nog wel leukquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best een klassieker willen. Maar alleen als ik genoeg geld heb om 'm bij elk rammeltje en piepje bij een expert naar binnen te rijden.
Toch voelt die 2de helft altijd langer dan de eerstequote:
Mijn buurman rijdt een Citroën BX 16V. Wordt ook steeds lastiger om aan onderdelen te komenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best een klassieker willen. Maar alleen als ik genoeg geld heb om 'm bij elk rammeltje en piepje bij een expert naar binnen te rijden.
zo'n BX zou ik ook niet direct een klassieker durven noemenquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn buurman rijdt een Citroën BX 16V. Wordt ook steeds lastiger om aan onderdelen te komen![]()
Zowieso zijn Citroëns gewoon terminaal falende tyfusbakken. Snap niet dat heel dat merk nog steeds bestaat.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:06 schreef gianni61 het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 16:05 en 18:05
Bezorger is onderweg
Je verwacht het niet
toch hipsterkoffie
Zo zijn niet zo robuust als een trein natuurlijk. Maar een DS blijft mooie auto hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn buurman rijdt een Citroën BX 16V. Wordt ook steeds lastiger om aan onderdelen te komen![]()
Zowieso zijn Citroëns gewoon terminaal falende tyfusbakken. Snap niet dat heel dat merk nog steeds bestaat.
Ja om te zien ja. Daar houdt het ook wel meteen mee op. Maar mijn lichaam bestaat uit meer dan ogenquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn niet zo robuust als een trein natuurlijk. Maar een DS blijft mooie auto hoor.
Nogal ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch voelt die 2de helft altijd langer dan de eerste
quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indy heeft teveel tijd voor onzinquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil Indy doodmaken![]()
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Indy heeft baarmoedertje tik nodig en een nuttige dagbesteding, haar haren permanent verwijderen, kan ze zich daarom druk maken.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indy heeft teveel tijd voor onzin
keertje goed uitwonen lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil Indy doodmaken![]()
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Een goede beurt heeft ze eigenlijk niet verdiend, doe jij dat maar dan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
keertje goed uitwonen lijkt me ook wel wat
Wat zou je dan willen rijden?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja om te zien ja. Daar houdt het ook wel meteen mee op. Maar mijn lichaam bestaat uit meer dan ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |