SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Kak, z'n rug deed krakquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
Kak. Stoffeerder is door zn rug gegaan. Dus ze zijn nu wel de vloer de trap op aan het slepen. Maar morgen gaan ze ‘m leggen met een andere ploeg.
Nespresso doet dat beterquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
Mijn koffiebestelling is weer bijgesteld.
van: "ergens de komende 3 dagen" naar "ooit"
geeft veel vertrouwen om nog meer op internet te bestellen
Het probleem ligt niet bij mijn leuke koffiemeisje, maar bij postnlquote:
Limbabwe is misschien te ver weg voor ze.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
Mijn koffiebestelling is weer bijgesteld.
van: "ergens de komende 3 dagen" naar "ooit"
geeft veel vertrouwen om nog meer op internet te bestellen
zit wat in, het pakketje moet vanuit Heerenveen komen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Limbabwe is misschien te ver weg voor ze.
wow da's bijkans een wereldreisquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit wat in, het pakketje moet vanuit Heerenveen komen.
wat voor speciale koffie maken ze daar danquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit wat in, het pakketje moet vanuit Heerenveen komen.
Gelukkig heb ik voor komend weekend nog genoeg, maar het weekend daarna wordt een probleemquote:
1 persoons filtertjes die je op je mok kunt klikkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor speciale koffie maken ze daar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Het is om te compenseren dat ik doordeweeks senseo drinkquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:45 schreef dud0r het volgende:
jezus dat is wel hipster tot de macht 3 zeg
Kan ja,quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het probleem ligt niet bij mijn leuke koffiemeisje, maar bij postnl
nespresso kun je toch ook gewoon in de supermarkt kopen?
Tot mijn vrouw in het ziekenhuis is. Zoonlief mag niet eten, dus om de kwelling voor hem niet groter te maken dan hij al is, eet ik ook even nietquote:
dag starten zonder een behoorlijk ontbijt en koffie is inderdaad matigquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot mijn vrouw in het ziekenhuis is. Zoonlief mag niet eten, dus om de kwelling voor hem niet groter te maken dan hij al is, eet ik ook even niet.
Maar ze is er, dus ik kan nu stiekem toch ontbijten. Ik ben niet gemaakt om de dag te starten met een lege maag.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ben toch gezwicht voor dat politiebureau. Stelletje enablers
Met koffie is voor mij nog ergerquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag starten zonder een behoorlijk ontbijt en koffie is inderdaad matig
klopt, maar smorgens vroeg duurt dat te lang en op het werk hebben we gewoon een goed koffie apparaat staanquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:47 schreef dud0r het volgende:
maar die dingen kan je toch ook doordeweeks drinken. Je kan ze makkelijk meenemen naar werk.
dat is inderdaad niet echt lief nee.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met koffie is voor mij nog erger.
Maar ik kan moeilijk een paar boterhammen naar binnen werken tetwijl ik tussen de happen door tegen mijn huilende zoontje moet zeggen dat hij geen eten krijgt.
eerder opstaan danquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar smorgens vroeg duurt dat te lang en op het werk hebben we gewoon een goed koffie apparaat staan
Ah op die manier.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan ja,
Maar
Dan krijg je geen spaarpunten en gratis dingen enzo
nope.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is inderdaad niet echt lief nee.
[..]
eerder opstaan dan
quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ben toch gezwicht voor dat politiebureau. Stelletje enablers
gratis spullen altijd goed.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging mijn bestelling bekijken, ik had even gemist dat je die ijsbaan erbij krijgt.
Mj die cremalasg van 2 vingers dik lijkt me niksquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Ik vind dat nieuwe nespresso apparaat wel interessant, Alleen jammer dat je dan de komende 10 jaar aan hun cupjes vast zit en er nog geen namaak is.
JOIN USquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
Ik zou bijna ook lego gaan bestellen
ik hou sowieso niet van crema laagjes, daarom vind ik die brew22 filtertje ook geweldig.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mj die cremalasg van 2 vingers dik lijkt me niks
kunnen we die 2 minuten aan de voorkant van de dag er bij krijgen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenOp deze mooie, alweer 2:22 langere dag dan gisteren
![]()
Op IJsland komen geen steekmuggen voor.
Ja, nee. Nog niet. Aan die kant duurt het allemaal wat langer. Laatste zonop was 8:44 op 30 december. Vroegste zononder was 16:22 op 12 december dus aan de achterkant wordt al veel langer winst gemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen we die 2 minuten aan de voorkant van de dag er bij krijgen?
12 december?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nee. Nog niet. Aan die kant duurt het allemaal wat langer. Laatste zonop was 8:44 op 30 december. Vroegste zononder was 16:22 op 12 december dus aan de achterkant wordt al veel langer winst gemaakt.
Vandaag kwam de zon op om 8:38 (dus pas 6 minuten eerder dan op 30 december), terwijl hij ondergaat om 16:51, alweer bijna een half uur later dan op 12 december
Dit ja, in het donker fietsen is stom.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
ik wil ook meer licht aan de voorkant van de dag
in het donker beginnen met werken ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, in het donker fietsen is stom.
Ja, dat combineert hier.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
in het donker beginnen met werken ook
Ja. Door allerlei factoren is het zo dat de dag met de vroegste zonsondergang, de dag met de laatste zonsopkomst en de kortste dag, weken uit elkaar kunnen liggen. Denk aan de net niet cirkelvormige baan van de aarde om de zon. En ook de breking van het licht door de atmosfeer heeft er wel wat mee te maken (al zal dat niet veel zijn).quote:
En waar is de link met armoede en verminderde intelligentie?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Langzaamaan begint Covid-19 toch een ziekte te worden van armoede en van wat minder intelligente mensen.
Bij 25 Drentse verzorghuizen en woonzorgcentra zijn uitbraken van het coronavirus. De nood is inmiddels zo hoog dat vanaf donderdag Defensie helpt bij woonzorgcentrum Weidesteyn in Hoogeveen, maakte veiligheidsregio Drenthe bekend.
,,De druk op de zorg in Drenthe heeft een kritiek niveau bereikt. We zien in veel verpleeg- en verzorgingstehuizen en woonzorgcentra het aantal besmettingen onder zowel bewoners als personeel nog steeds snel oplopen", zegt Hans Kox van de GGD in de provincie.
Hij wijst erop dat het aantal besmettingen in Drenthe sinds de uitbraak van het coronavirus nog niet zo hoog is geweest.
Alleen arme, domme mensen komen in een bejaardenhuisquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar is de link met armoede en verminderde intelligentie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |