ik dacht 30 is een mooie leeftijd om eindelijk te beginnen met niet als een klein kleutertje alles bij elkaar te liegen maar blijkbaar nietquote:
Geen idee. Ik kijk geen TV.quote:
Verstandig wel, Tv is nauwelijks nog interessant.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk geen TV.
Je zou denken dat het een act is hequote:Op donderdag 14 januari 2021 15:56 schreef Modus het volgende:
"Sindsdien praat ik niet meer op YT over andere mensen"
*heeft het al een half uur over Ad L.
Braddie is dan ook gewoon oprecht wat minder begaafd als hij zich zou laten testen. Kan hij wel boos worden als mensen het roepen maar de waarheid is hard.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:56 schreef Modus het volgende:
"Sindsdien praat ik niet meer op YT over andere mensen"
*heeft het al een half uur over Ad L.
Wilde ik eerst zeggen maar hij weet zich soms nog best aardig te uiten verbaal dus echt zwakbegaafd weet ik niet.quote:
Ja nog best wel hequote:Op donderdag 14 januari 2021 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde ik eerst zeggen maar hij weet zich soms nog best aardig te uiten verbaal dus echt zwakbegaafd weet ik niet.
Ach ja, zolang hij niks laat onderzoeken blijven we er maar bij dat hij gezond en intelligent is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde ik eerst zeggen maar hij weet zich soms nog best aardig te uiten verbaal dus echt zwakbegaafd weet ik niet.
Altijd als ik een ban heb stuur ik een mail naar yvonne met een dickpic van TARDIS en dan is het snel opgelost.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:32 schreef Solotovski het volgende:
Ben volgens mij nog steeds geblocked op dat tyfuskanaal van hem
Ik weet niet hoe vaak dit nog werkt want ze heeft hem nu wel van elke kant en in elke staat gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd als ik een ban heb stuur ik een mail naar yvonne met een dickpic van TARDIS en dan is het snel opgelost.
Mag ik hem ook zienquote:Op donderdag 14 januari 2021 16:37 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak dit nog werkt want ze heeft hem nu wel van elke kant en in elke staat gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |