lekker racistischquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry,
je kunt 5 personen ongeacht gender een kleurtje geven.
Ik ga denk ik voor mikey, kluun en de derde moet ik nog even over nadenken aangezien daar verscheidene gegadigden voor zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat je 5 man een kleurtje kunt geven en 3 man verbergen.
Ik had graag SA hemden bruin
Van een subforum waar toch niemand post.quote:
Raszuiver wit, mooiste kleurquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker racistisch
ik zie geen kleur![]()
Je neemt het pas echt serieus als je je heel erg druk maakt om wat er op een internetforum gebeurtquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ergens wel sneu dat je mensen blokkeert
dan neem je het eea veel te serieus
ja, 3 is wel wat weinig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor mikey, kluun en de derde moet ik nog even over nadenken aangezien daar verscheidene gegadigden voor zijn
Wit is een achromatische kleur die wordt waargenomen bij een gelijkmatige vermenging van de frequenties van alle verschillende kleurtinten van het zichtbare spectrum.quote:
Oh, Jezus, ik zie hetquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van een subforum waar toch niemand post.
Dat is jouw mening en die respecteren we hier niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je neemt het pas echt serieus als je je heel erg druk maakt om wat er op een internetforum gebeurt
en hoe gaat het met Cachie?quote:
goed, bedankt voor het vragenquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:17 schreef Cachie het volgende:
[..]
Maar omstandigheden goed.
Lekker veilig antwoord.
Met jou vriend?
Is dit echt?quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
goed, bedankt voor het vragen
ja, niks te klagen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:17 schreef Cachie het volgende:
[..]
Maar omstandigheden goed.
Lekker veilig antwoord.
Met jou vriend?
Ik ook. Moet eigenlijk weer even leren, maar meh.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks te klagen eigenlijk.
Al verveel ik me vandaag een beetje, dus ik kwam nog maar eens in klb kijken.
weet ik veelquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:19 schreef Cachie het volgende:
[..]
Is dit echt?
Ik weet niet meer wat ik moet geloven met al die andere usernames hier
wanneer klaar met studiequote:Op woensdag 13 januari 2021 14:20 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik ook. Moet eigenlijk weer even leren, maar meh.
Juliquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wanneer klaar met studie
en heb je een vriend
ik vraag dit voor een vriend
Hm, zit wat in. Kun je mods ook blokken want dan wordt de keuze wat makkelijkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 3 is wel wat weinig.
Maar goed, mikey en kluun posten bijna alleen in hun eigen kuttopics, dus als je die niet opent bespaar je jezelf al een hoop ellende.
geen idee, daarom vroeg ik al:quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hm, zit wat in. Kun je mods ook blokken want dan wordt de keuze wat makkelijker
quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
Maar vallen haagse mods daar ook onder?
Nog steeds iets met vliegtuigen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |