abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:38:28 #1
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_197376049
Zoals de titel al aangeeft.... Voor mijn vriendin ben ik haar eerste bed partner. Echter komt zij nooit tot een orgasme. Masturberen doet ze niet en ze geeft zelfs aan het gewoon vies te vinden. Dat ze geniet van de seks is iets wat zeker is. Alleen gun ik haar een orgasme en dat is iets wat mij na allerlei verschilde technieken en standjes gewoon niet lukt 😅 Ik heb dit bij mijn andere vriendinnetjes nooit gehad en weet me geen raad meer... Zijn er mede users die mij van nuttige tips kunnen voorzien?
BAM dit is 3KB
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 12 januari 2021 @ 23:41:14 #2
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197376085
Heb je het al eens oraal geprobeerd? Of met een speeltje?
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197376173
Blijven proberen vooral, en zij moet het op hetzelfde niveau wel net zo graag willen, soms hebben vrouwen die lang moeten zoeken naar hun sweetspot de mentaliteit gekregen van 'fuck it ik ga me er ook niet meer druk om maken, laat maar' en dan moet je er misschien wat meer tijd voor nemen.
-nee-
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:48:09 #4
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_197376221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je het al eens oraal geprobeerd? Of met een speeltje?
Oraal zeker al wel is geprobeerd. Dit weet haar ook zeker te plezieren gezien de body language. Soms wordt het zo intens dat ze mijn hand/hoofd wegduwt. Echter is het niet zo dat ze dat ik het dan herken als klaarkomen. Ze geeft zelf aan dat ze nog nooit is gekomen. Dit geloof ik ook wel omdat je het echt wel merkt als je gewoon hard klaarkomt. Speeltje is wel een prima tip trouwens.
BAM dit is 3KB
  woensdag 13 januari 2021 @ 00:15:23 #5
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_197376636
Als ze zelf niet eens weet hoe ze 'werkt' gaat dat wel erg lastig worden denk ik.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_197376668
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:38 schreef Loll het volgende:
Zoals de titel al aangeeft.... Voor mijn vriendin ben ik haar eerste bed partner. Echter komt zij nooit tot een orgasme. Masturberen doet ze niet en ze geeft zelfs aan het gewoon vies te vinden. Dat ze geniet van de seks is iets wat zeker is. Alleen gun ik haar een orgasme en dat is iets wat mij na allerlei verschilde technieken en standjes gewoon niet lukt 😅 Ik heb dit bij mijn andere vriendinnetjes nooit gehad en weet me geen raad meer... Zijn er mede users die mij van nuttige tips kunnen voorzien?
Hoe oud zijn jullie?
pi_197377069
Ze moet juist wel eens met dr zelf spelen en dr lichaam ontdekken. Als ze dat zelf al niet kan, hoe moet jij het dan kunnen?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_197377423
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:38 schreef Loll het volgende:
Zoals de titel al aangeeft.... Voor mijn vriendin ben ik haar eerste bed partner. Echter komt zij nooit tot een orgasme. Masturberen doet ze niet en ze geeft zelfs aan het gewoon vies te vinden. Dat ze geniet van de seks is iets wat zeker is. Alleen gun ik haar een orgasme en dat is iets wat mij na allerlei verschilde technieken en standjes gewoon niet lukt 😅 Ik heb dit bij mijn andere vriendinnetjes nooit gehad en weet me geen raad meer... Zijn er mede users die mij van nuttige tips kunnen voorzien?
vraagje ( en dit is serieus bedoeld; voor wie is dat lastig dat ze niet klaar komt; voor jou of voor haar. Naar mijn inziens er is zo veel meer aan sex dan klaarkomen. Een orgasme, met alle vonken en explosie, kan een ingewikkeld ding zijn. Het bereiken van een orgasme gebeurt vaker voor sommigen dan anderen. Het blijkt dat vrouwen minder, minder voorspelbaar en gevarieerder orgasme-ervaringen hebben dan mannen. Een orgasme kan een subjectieve ervaring zijn. Ieder vrouw kan op verschillende manieren een orgasme krijgen; Het direct stimuleren mijn clitoris kan erg pijnlijk zijn, maar ik ik vind het heelijk als ik gebeft wordt, of een vingen rondom mijn binneste schaamlippen; ik hou niet van een om vinger in mijn kut te krijgen maar ik een lul vind ik heerlijk,.......

ik denk zeker dat er over moet praten; vraag wat ze lekker vind. Vraag wat haar fantasie is. En gebruik nooit het woord sorry in de slaapkamer.
pi_197379140
Hoewel ik bij iemand die masturberen vies vind toch wel direct grote vraagtekens plaats.
Denk ik dat communicatie het beste middel is, ook tijdens de seks.

Je kunt ook zomaar wat dingen uitproberen maar zoals ik al zei, iemand die masturberen al vies vind zal al heel snel bepaalde basis handelingen "shocking" vinden.
  woensdag 13 januari 2021 @ 10:32:13 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197380412
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:38 schreef Loll het volgende:
.. en ze geeft zelfs aan het gewoon vies te vinden.
Wellicht is hier de basis voor de problematiek te vinden; het betrekken van het concept vies bij initimiteit, in welke vorm dan ook. Neem de tijd om daar met haar een stap in te nemen, zonder verdere seksuele " trajecten " er naast, zou ik zeggen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197380871
Ze kan ook een van die niet zeldzame vrouwen zijn die gewoonweg nauwelijks kunnen klaarkomen.

Dat is zo'n 5% dacht ik van alle vrouwen.
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:32:32 #12
53151 T42
Pinball Wizard
pi_197383620
Als ze zelf niet weet hoe het lekker is hoe moet jij het dan weten..
pi_197391866
Het komt voor bij vrouwen, heb ik gemerkt, dat ze pas een eind in de 30 leren klaarkomen.

Ik had er een die beweerde dat ze op haar 50 voor het eerst klaarkwam bij mij. Maar dat kunnen 'sweet little lies' geweest zijn.
  donderdag 14 januari 2021 @ 11:52:40 #14
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197401836
quote:
16s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:12 schreef Pimpeltje het volgende:
Het komt voor bij vrouwen, heb ik gemerkt, dat ze pas een eind in de 30 leren klaarkomen.

Ik had er een die beweerde dat ze op haar 50 voor het eerst klaarkwam bij mij. Maar dat kunnen 'sweet little lies' geweest zijn.
Verschillende vrouwen vertelden me dat zij hun eerste orgasme pas hadden gekregen nadat ze een kind hadden gebaard ....
Verder ... maak je er niet druk om, zeker als zij er ook geen punt van maakt. Gewoon lekker doorgaan met vrijen en seks.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197403814
Als je vrouw haar eigen vagijn niet kent, hoe moet jij dat dan weten TS?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197413021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:48 schreef Loll het volgende:

[..]

Oraal zeker al wel is geprobeerd. Dit weet haar ook zeker te plezieren gezien de body language. Soms wordt het zo intens dat ze mijn hand/hoofd wegduwt.
Is dit niet gewoon een controle-dingetje?
Ze zit hier erg dicht in de buurt maar moet dat drempeltje nog over. Dus ze zit nog teveel in haar hoofd.
Een eerste orgasme kan 'eng' zijn omdat onbekend en zij kan zich nog niet overgeven aan haar gevoel en zichzelf schamen ofzo.

Wie weet helpen volgende tipjes? Soms helpt het om dit in het totale donker te doen (of dat zijn bv iets over haar gezicht legt zodat ze niet moet denken aan het feit dat jij haar kan zien als ze klaarkomt). Of dat je bv luide muziek opzet (wel beetje leuke muziek). Gewoon zodat zij zich geen zorgen hoeft te maken over beeld en geluid.
Het is eens de moeite waard om te proberen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197419607
gewoon vastbinden en een magic wand er op zetten _O_
Het is wat.......
pi_197439732
Een tip van mijn kant; probeer het eens na een avondje lekker drinken... vaak zit er een blokkade... en die gaat pas weg als ze durft haar controle te verliezen (was ooit eens met een date van mij zo... wilde nooit...totdat we een avondje gingen stappen... en daarna was ze losssss)

Succes iig!
Just say hi!
  zondag 17 januari 2021 @ 13:20:15 #19
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197462927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:06 schreef Chandler het volgende:
Een tip van mijn kant; probeer het eens na een avondje lekker drinken... vaak zit er een blokkade... en die gaat pas weg als ze durft haar controle te verliezen (was ooit eens met een date van mij zo... wilde nooit...totdat we een avondje gingen stappen... en daarna was ze losssss)

Succes iig!
Of giet haar vol met ghb of dring haar een lijntje coke op
Beati pauperes spiritu
pi_197463337
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef Academicus het volgende:
Of giet haar vol met ghb of dring haar een lijntje coke op
eigenlijk het reageren niet waard, misschien is het een idee dat jij dit even inneemt, maar dan wel een grote hoeveelheid daarvan
Just say hi!
  zondag 17 januari 2021 @ 13:40:57 #21
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197463377
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:39 schreef Chandler het volgende:

[..]

eigenlijk het reageren niet waard, misschien is het een idee dat jij dit even inneemt, maar dan wel een grote hoeveelheid daarvan
Ik gebruik dat zelf niet, ik rook liever een jointje

Oja, en alcohol inzetten is moreel wél verantwoord :')
Beati pauperes spiritu
  zondag 17 januari 2021 @ 13:50:49 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197463573
Laten we de "adviezen" over alcohol, drogeren e.d. vanaf dit punt maar achterwege laten. Dank u.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197474597
Koop de Satisfyer pro voor haar!! Durf je dan 100% garantie tot klaar komen te geven.
pi_197479289
Iemand die masturberen al vies vind ga je nooit klaar laten komen ben ik bang.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 18 januari 2021 @ 13:47:42 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_197485410
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:58 schreef Sushilover het volgende:
Koop de Satisfyer pro voor haar!! Durf je dan 100% garantie tot klaar komen te geven.
Gaat ze niet gebruiken is vies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')