quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
Maar kan ik na deze felicitaties rekenen op de steun van de KSC als de VBL-SC weer eens een invasie uitvoert in ESF?
Vroeger toen ik daar op het Baronie zat werd je altijd meegevraagd naar dat restaurant dat boven de Mac zat, kreeg je ongemarkeerde proefverpakkingen van sigaretten mee om te testenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ben ik nooit geweest. Wel bij de Belgische Mac-imitatie
Out me nou niet als spammert in een ander forumquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan is 25 % van de posts van @:aoibhin
Ik en mijn ros staan ter uwer beschikkingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
Maar kan ik na deze felicitaties rekenen op de steun van de KSC als de VBL-SC weer eens een invasie uitvoert in ESF?
13.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
Tot welke leeftijd is het nog acceptabel om je vrouw/vriendin 'meisje' te noemen?
jawel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je geen nee tegen zeggen toch?
Eigenlijk zouden we een soort NAVO moeten opzetten en elkaar dan helpen bij aanvallen door SC's die niet aangesloten zijn bij het verdrag.quote:
jij bent daar wat @bitterbal hier isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Out me nou niet als spammert in een ander forumHier had ik eventueel nog een reputatie kunnen hebben
Reputaties zijn hier wassen neuzen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Out me nou niet als spammert in een ander forumHier had ik eventueel nog een reputatie kunnen hebben
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een soort NAVO moeten opzetten en elkaar dan helpen bij aanvallen door SC's die niet aangesloten zijn bij het verdrag.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel.
liever gewoon gehaktbal uit de jus
Nee zijn er niet, alleen maar lelijke kerels, niks aanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Zitten daar nog een beetje leuke knappe meisjes in ESF?
Ik vraag dit voor een vriend.
Uitstraling heeft mijn koppositie nu over genomenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent daar wat @:bitterbal hier is![]()
Oude snoepertquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch even gegluurd, het is een actrice en ze was dronken tijdens de opname.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga morgen weer naar ‘de slimste mens’ kijken.
serieus?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling heeft mijn koppositie nu over genomen
Wat definieer je onder knap?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Gehaktbal uit de frituur?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik niet zo dol op.Liever eentje uit de frituur
Aardig van je.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Ahhquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een gehaktbal uit de frituurquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik niet zo dol op.Liever eentje uit de frituur
Dat is ook een keertje geweest hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling heeft mijn koppositie nu over genomen
Ik kan mij dat niet zo goed meer herinneren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
een vrouwelijk wezen is vaak op 18 jarige leeftijd ook niet meer dan een meisje
we zullen morgen het lijstje zien. Ik ga gewoon zo weer slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook een keertje geweest hoor
Was het leuk vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zolang ik niet ontslagen wordt wel ja
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
een vrouwelijk wezen is vaak op 18 jarige leeftijd ook niet meer dan een meisje
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zo’n zompige balleneter.
Maar dat is dan toch gewoon een soort frikandel in een andere vormquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zo’n zompige balleneter.
het lukt mij ook al 10 jaar redelijk frequent te Fokken en niet ontslagen te worden tegelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zolang ik niet ontslagen wordt wel ja
ja maar bankzaken is natuurlijk gewoon een serieuze zaakquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lukt mij ook al 10 jaar redelijk frequent te Fokken en niet ontslagen te worden tegelijk
Alle snacks zijn een frikandel in een andere vormquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch gewoon een soort frikandel in een andere vorm
En een zompige bal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |