quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je vroeger in Breda wel eens die uit de automaat gehaald waar het 2 voor een euro (of gulden) was, in het centrum bij de Houtmarktpassage, geloof dat die zelfs Kees Kroket heette
da's toch een fors verschilquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze reeks had in 2020 421849 posts, wij hadden er 220673. Maar goed, wij hebben dan ook minder koffie dus dat post al snel wat langzamer
"ik wou dat ik zo'n gat had"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die denkt, wat doet ie achterlijke nou weer.
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je vroeger in Breda wel eens die uit de automaat gehaald waar het 2 voor een euro (of gulden) was, in het centrum bij de Houtmarktpassage, geloof dat die zelfs Kees Kroket heette
Dat is niet de grote mededeling?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik nu nog niet zeggen
Meestal waren ze wel 'direct' eetbaar, beetje lauw dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was dat ook geen Ratelband Haphoek ooit?
Kroketten waren niet lekker
Zit die nog in Dordt (Ratelband)?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was dat ook geen Ratelband Haphoek ooit?
Kroketten waren niet lekker
Het jaar daarvoor zaten wij ook wel wat hoger geloof ik. Maar de cijfers liegen nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's toch een fors verschil
Terwijl er zat momenten zijn dat het daar nog actief is terwijl hier het licht al uit is
Dat was toch die toko waar Lurling iemand een klap had verkocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat erom wie en ik kan dat nog niet verklappenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet de grote mededeling?
Bij het busstation had je vroegah een hele goeie broodjeszaak / catering. 't Valken heette het. Broodje gehaktbal uit de jus daarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en dan is 25 % van de posts van @Aoibhinquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor zaten wij ook wel wat hoger geloof ik. Maar de cijfers liegen niet
Ik heb dat eens uitgezocht en dat klopt wel bijna jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan is 25 % van de posts van @:aoibhin
Ja, dat welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal waren ze wel 'direct' eetbaar, beetje lauw dus
Geen idee of die daar nog zit, is nogal drastisch veranderd dat station daarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij het busstation had je vroegah een hele goeie broodjeszaak / catering. 't Valken heette het. Broodje gehaktbal uit de jus daar![]()
Die is nu van een Chinees stelletje. Ziet er niet erg fris uit. Geen aanraderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit die nog in Dordt (Ratelband)?
Vroeger toch wel een delletje gescoord
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is nu van een Chinees stelletje. Ziet er niet erg fris uit. Geen aanrader
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat erom wie en ik kan dat nog niet verklappen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je wel bijgezet namens ESF SC
Klopt ja, ik ben er ook al heel lang niet meer geweest eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee of die daar nog zit, is nogal drastisch veranderd dat station daar
Vleerbal uit de jus of een halve pangolin met friet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is nu van een Chinees stelletje. Ziet er niet erg fris uit. Geen aanrader
Diegene weet het zelf nog niet denk ik....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Is het een FOK!ster?
zo te zien nog minimaal 30 jaar bij @UitStralingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
Tot welke leeftijd is het nog acceptabel om je vrouw/vriendin 'meisje' te noemen?
In de Vismarktstraat zat ook zo'n schimmige Egyptische snackbar, die hadden wel lekkere friet met een berg knoflookpoeder eroverquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat welMaar ik ging liever naar de Febo in dat smalle straatje bij de Grote Markt.
Kan dat echt niet meer dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
Tot welke leeftijd is het nog acceptabel om je vrouw/vriendin 'meisje' te noemen?
Even een vleervleugeltje trekken uit de automatiek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vleerbal uit de jus of een halve pangolin met friet.
dat is wel een dingetje daar geloof ik hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
Maar kan ik na deze felicitaties rekenen op de steun van de KSC als de VBL-SC weer eens een invasie uitvoert in ESF?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Diegene weet het zelf nog niet denk ik....
Ik spring gewoon plotseling met mijn broek op de enkels de bosjes uit in haar nekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Diegene weet het zelf nog niet denk ik....
Hmm, ben ik nooit geweest. Wel bij de Belgische Mac-imitatiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Vismarktstraat zat ook zo'n schimmige Egyptische snackbar, die hadden wel lekkere friet met een berg knoflookpoeder erover
Die noemt mij gewoon bij mijn naamquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan dat echt niet meer dan?
Hoe noemt jouw man je?
Ja vooral met het ESF zelf geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel een dingetje daar geloof ik he
Ik kwam er ook niet heel vaak meer, maar de verbouwing aan centrumkant (waar het busstation zat) was visueel grotendeels tijdens mijn revalidatie. Was nogal een verrassing toen ik daar vorig jaar weer eens kwam en niks meer kon vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ben er ook al heel lang niet meer geweest eigenlijk.
Trekt diegene vast wel over de streepquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik spring gewoon plotseling met mijn broek op de enkels de bosjes uit in haar nek
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vleerbal uit de jus of een halve pangolin met friet.
Ja, je herkent het niet echt meer terugquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet heel vaak meer, maar de verbouwing aan centrumkant (waar het busstation zat) was visueel grotendeels tijdens mijn revalidatie. Was nogal een verrassing toen ik daar vorig jaar weer eens kwam en niks meer kon vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |