Hij had nog niet door dat de laatste ronde eraan kwam zo te zien.quote:
Die vraag was laatst ook al bij de slimste ofzo. Verwonderlijk dat bijna niemand dat weetquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze gaan niet echt veel meer om met pasgeld. Of ze kennen alleen maar briefjes, dat kan ook.
Vooral de dames ogen een beetje timide.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef noodgang het volgende:
Een beetje een begrafenisstemming bij de kandidaten
Nuenen ligt volgens mevrouw links onder Eindhoven. Fouter kan niet, het ligt er rechts bovenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral de dames ogen een beetje timide.
Ik schat een keer of 5...6...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:08 schreef jevl het volgende:
Hoe vaak past meneer twee in meneer één?
750e afleveringquote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik schakel niet in.
Ik vind vol inzetten als je op de eerste hand zit met één tegenstander en drie goed ook nooit zo'n heel handige keuze. Of je tegenstander is weg of ze blijven hangen met 3-4 goed en loop je het risico noodgedwongen nog eens te moeten spekken zoals nu.quote:
Matige spelers iddquote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef Monolith het volgende:
Dit niveau is wel een beetje bedroevend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |