Gewoon eerst de mensen op de arbeidsmarkt. Mensen die het daar niet mee eens zijn? Toon maar solidariteit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:00 schreef quirina het volgende:
Er moet kritisch bekeken worden welke groepen er voorrang krijgen op het vaccin.
O gut, wat hebben de boomers het zwaar gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja inderdaad, in de jaren '80 konden boomers een huis kopen tegen een schamele 10% rente. Hadden we dat nu ook maar.
Boomers kochten al eerder hun huis en rente was tussen de 6 en 7% in de jaren 80.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja inderdaad, in de jaren '80 konden boomers een huis kopen tegen een schamele 10% rente. Hadden we dat nu ook maar.
Ik vind dat ze daarin hun prioriteiten wel in positieve zin hebben bijgesteld / aangevuld.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:00 schreef quirina het volgende:
Er moet kritisch bekeken worden welke groepen er voorrang krijgen op het vaccin.
Maar de prijzen waren laag. Netto was je - meen ik - ongeveer een vergelijkbaar percentage van je inkomen kwijt aan woonlasten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsjah. Overal borden #houvol en #samen neerzetten was wel echt de meest kansloze actie van deze hele crisis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet zo klagen mensen, houd nog even vol en was goed uw handen. Oftewel rinse and repeat.
gelukkig kunnen we nu bitcoin kopenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Euro's?quote:
Als ze al die kutpropaganda gewoon achterwege hadden gelaten. Dan had ik mij al een stuk minder geërgerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Overal borden #houvol en #samen neerzetten was wel echt de meest kansloze actie van deze hele crisis.
Hij/zij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:02 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, wat een nare reactie
Gewoon bijna 14% hoor, begin jaren '80.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Boomers kochten al eerder hun huis en rente was tussen de 6 en 7% in de jaren 80.
Tering, zijn je argumenten nu al op? Jammer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
O gut, wat hebben de boomers het zwaar gehad.
Het is ook zo enorm druk op straat al met dit kutweerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef quirina het volgende:
Laat die avondklok want dat heeft toch geen zin en werkt alleen logeerfeestjes in de hand.
Duurde maar kort en was nog een restje jaren 70.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon bijna 14% hoor, begin jaren '80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |