Ja en nee. Niet Aaron Eckhart maar Thomas Jane.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:39 schreef Sabata het volgende:
Under Suspicion (die foto met Eckhart doet t m)
quote:
Steven Spielberg: Cook County Assessor's Office Clerk (back in 5 minutes)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:31 schreef Starflyer het volgende:
John Belushi
Dan Akroyd
Carrie Fisher
Aretha Franklin
Ray Charles
John Landis
Steven Spielberg
9/9quote:
Had een keer gelezen dat hij betrokken was bij de film (had hem zelf ook niet herkend). Dacht dat hij ook producer was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
Steven Spielberg: Cook County Assessor's Office Clerk (back in 5 minutes)![]()
(zelfs de foto moest ik 2x kijken voordat ik 'm herkende...)
quote:
Vier?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:03 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film en noem vier acteurs/actrices?
Nu komen we ergens, nog twee acteurs!quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:00 schreef Starflyer het volgende:
Gisteren was het Groundhog Day
Dus Bill Murray en Andie McDowell.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:03 schreef Sabata het volgende:
Harold Ramisen Charles Martin Smith
? Ja ik weet het zo heet die verzekeringsman niet maar ik roep maar wat
Die was goed inderdaad.quote:
quote:
quote:
Ik ken hem vooral als de vervelende vader van Lily in HIMYM.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:52 schreef Asap het volgende:
[..], wat een vervelende acteur vind ik dat
![]()
Had overigens niet door dat er nog een naam bij moest
Acteur klopt, film nietquote:
Poefbank +1quote:
quote:During pre-production, Elias Koteas traveled to Ohio to meet a man who could speak Syrian-Aramaic to help him with his dialogue. The man was happy to help, but wouldn't utter the curse words in the speech for religious reasons. Therefore, the producers had to find another Syrian-Aramaic speaker who was willing to speak the profane lines for Koteas.
Ik vond The Accountant aanzienlijk beter dan dat Justice League...quote:Op maandag 1 februari 2021 22:32 schreef Sabata het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet toch heel wat fout gegaan zijn als een Justice League film minder ophaalt in zijn eerste bios-run dan de film over accountant / autistische huurmoordenaar Christian Wolff
Tussenstand 2021
Sabata 9
Poefbank 9
Abdoe 6
Burnett 5
Asap 4
pipster 3
Salina 2
FireFox1 2
drakin 1
Sands 1
Sarabi 1
Berkery 1
Starflyer 1
Karstman 1
quote:
Valt nog mee dat het geen Duits is en dat dan Nederlands noemen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Burnett het volgende:
Die man schijnt hier Nederlands te praten..., ik versta d'er geen reet van...
quote:If adjusted for inflation, this would be the highest-grossing R-rated film of all time.
Stand 2021:quote:
Eerste twee zijn geraden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Sabata het volgende:
Invasion of the Body Snatchers![]()
The Thing ( from another world)![]()
The Birds?
Stand 2021:quote:
2/4quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:11 schreef Asap het volgende:
Dracula![]()
Frankenstein
The Mummy
The Wolfman![]()
Andere Dracula en Frankenstein films
quote:The film played for years in relative obscurity on late-night television until 1980, when critic Michael Medved dubbed it the worst film ever made. Almost instantly, a cult classic was created.
quote:This was the final Universal film to feature Frankenstein's Monster, Dracula and the Wolfman, until Van Helsing (2004).( en staat in de top3 van Quentin Tarantino's favoriete films uit zijn jeugd)
4/4quote:Op zondag 7 februari 2021 19:10 schreef Abdoe het volgende:
Plan 9 from Outer Space
Abbott and Costello meet Frankenstein?
quote:
5/4quote:Op maandag 8 februari 2021 09:45 schreef Starflyer het volgende:
Son of Frankenstein![]()
Bride of Frankenstein![]()
Had ik nooit geweten zonder die hint over Tarantino.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef Burnett het volgende:
[..]
4/4
Stand 2021:
Poefbank 10
Sabata 9
Burnett 8
Abdoe 7
Asap 4
pipster 4
FireFox1 3
Berkery 3
Salina 2
drakin 1
Sands 1
Sarabi 1
Starflyer 1
Karstman 1
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:10 schreef Starflyer het volgende:
Bonfire of the vanities?
Tom Hanks
Bruce Willis
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:04 schreef Sabata het volgende:
Volgens mij is die ouder.
Casualties of War?
Michael J Fox
Sean Penn
Zal maar even een start maken met de obvious guesses mbt de films:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:22 schreef Sabata het volgende:
In oorlogsfilms kom je af en toe een consultant van de marine of het leger tegen die voor de vorm ook een rol krijgt. Twee van die "consultants" werden echter beroemd en berucht na hun debuut in bijrollen in twee bekende Vietnam films uit de jaren 80. Beide zaten ze in het US Marine Corps en beide hebben inmiddels ook een sloot aan bijrollen in oorlogsfilms en series achter hun naam.
Over welke twee "acteurs" en wat is titel van de film waarin ze meededen?
Je leest het niet verkeerd asap, ik was een letter vergeten. de films zijn goed: platoon van Oliver Stone en Full Metal Jacket van Kubrickquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:37 schreef Asap het volgende:
Lees ik het ook nog verkeerd, 1 film en 2 acteurs...
Even de foto er bij: initialen R L Equote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef Sabata het volgende:
Ik kan op het werk even geen foto,s posten maar ik denk dat men wel weet welke legendarische figuur uit FMJ ik zoek. Hij moest eigenlijk een andere acteur inwerken, maar deed dat zo goed dat Kubrick hem voor de camera neerzette. Het leverde hem een Golden globe nominatie op.
En uitgerekend Platoon én Casulaties waren 'snorloze' rollenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Sabata het volgende:
De tweede is iets minder bekend, zijn bekendste rol speelde hij op tv in band of brothers als de besnorde kolonel Robert Sink. Hij heeft eigenlijk dezelfde tic als Sam Elliott, niet zo vaak acteert hij zonder die snor. Hij zat bv ook in de film van de vorige opgave (casualties of war)
"bullshit I can't hear you! Sound off like ye got a pair!" Rumour has dat Kubrick hem tijdens die scene met tennisballen bekogelde en hij niet één keer zijn tekst vergat (er was dan ook geen script, allemaal zelf verzonnen)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:56 schreef Poefbank het volgende:
Het was wel duidelijk dat nr 1 om Ronald Lee Ermey ging . We willen nummer 2 weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |