Mwa ik denk dat het wel snel de goede kant op kan gaan zodra de kwetsbaren worden gevaccineerd en het voorjaar eraan zit te komen.quote:
Kan niet wachten op de hittegolf waardoor iedereen erop uittrekt en Grapperhaus weer nep verontwaardigt gaat zitten doen.quote:
Die viert dan toch zijn eenjarig jubileum?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de hittegolf waardoor iedereen erop uittrekt en Grapperhaus weer nep verontwaardigt gaat zitten doen.
Wacht, die knul is natuurlijk dan al weg
Dat heb ik gedaan. Kans dat op opname is kleiner, maar dat wordt teniet gedaan door meer besmettingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:44 schreef Za het volgende:
[..]
Lees de publicaties van de Britse overheid, niet het lokale roddelkrantje. Dank u.
Deze vaccins helpen niet tegen het verspreiden, alleen tegen de ernst van de verschijnselen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat het wel snel de goede kant op kan gaan zodra de kwetsbaren worden gevaccineerd en het voorjaar eraan zit te komen.
Nauwelijks verrassend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:41 schreef JosMert het volgende:
Kockelman:
Vaccinaties voor iedereen pas in januari 2022 pas klaar volgens de jonge. Waaaat?!
Tja, toch is het zo..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet net of VK een of ander onderontwikkeld land is, bestudeer hun dashboard eens zou ik zeggen. Die explosie in groei is krankzinnig. In en rond Londen bijna 70% meer gevallen in een week tijd. Dat kun je niet afdoen met een verhaal over falende gezondheidszorg.
Onzin wat je zegt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat het wel snel de goede kant op kan gaan zodra de kwetsbaren worden gevaccineerd en het voorjaar eraan zit te komen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En dan is voor de eerste groep het vaccin uitgewerkt, en beginnen we weer van voor af aan. 😂
Willy met een rooie kop op de bank nu.quote:
Dat is nog niet aangetoond toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Deze vaccins helpen niet tegen het verspreiden, alleen tegen de ernst van de verschijnselen.
Herfst zeiden ze toch? waar heb je dit vandaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:41 schreef JosMert het volgende:
Kockelman:
Vaccinaties voor iedereen pas in januari 2022 pas klaar volgens de jonge. Waaaat?!
Kockelman net bij M.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Herfst zeiden ze toch? waar heb je dit vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |