SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft je fapmateriaal niet te delenquote:
Ex van me was ook zo'n lekker wijf, leek op de pianist.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft je fapmateriaal niet te delen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo sturen/brengen jullie elkaar allemaal dingen en wil niemand z'n adres aan mij geven voor kerstcadeautjes?Zo eng ben ik niet hoor
Koolhydratenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pasta carbonara. Had ik nog liggen. Weinig groente
ja weet ik. Naja eerst even op maken wat er nog is allemaal hoor.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo sturen/brengen jullie elkaar allemaal dingen en wil niemand z'n adres aan mij geven voor kerstcadeautjes?Zo eng ben ik niet hoor
Ja hier ook, heerlijke middag, compleet valse start en in toenemende mate bestijg ik de hemel hier, als ik niet zo bescheiden en timide zou zijn dan zou ik zeggen dat ik stervensgoed in mijn werk benquote:
Die gewoon heel saai aan zijn eettafel met verzekeringsdingen bezig isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Ah, weer een nieuw deel in de 'Grote avonturen van Budaddy' reeks
Overdag...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gewoon heel saai aan zijn eettafel met verzekeringsdingen bezig is
Beter dan drugs ditquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook, heerlijke middag, compleet valse start en in toenemende mate bestijg ik de hemel hier, als ik niet zo bescheiden en timide zou zijn dan zou ik zeggen dat ik stervensgoed in mijn werk ben
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook, heerlijke middag, compleet valse start en in toenemende mate bestijg ik de hemel hier, als ik niet zo bescheiden en timide zou zijn dan zou ik zeggen dat ik stervensgoed in mijn werk ben
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gewoon heel saai aan zijn eettafel met verzekeringsdingen bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |