precies perfect dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar die moesten geloof ik dag en nacht door.
Ik vind het zo dom als mensen doen alsof ze slim zijn en down alsof ze weten wie dit of dat geschreven hebben.. Maar ja ik heb een duidelijke hekel aan Theo, van een ander zou ik het misschien wel slikken.. Ik ben ergggquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef MissyZ het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Denker
hahahaha klopt!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:13 schreef MissyZ het volgende:
Als Theo 10 woorden zegt, liegt die er 11.
(Amsterdamse uitdrukking)
En wie was de 'gelukkige'?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:16 schreef GayGuy het volgende:
Denk dat er nog wel wat gaat gebeuren met die stemmingmeter. Jowi werd al gevraagd tot wie hij zich in het huis aangetrokken voelt
Oh. Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef engine het volgende:
Das nie best dat haar van Jill vanmiddag
Thuis kookt ze ook flauw, want ze denkt dat de anderen dat het lekkerste vinden..ook al zet ze wel hete sambal op tafel..Ik denk dus dat Daan het zelf niet lekker vindt, dan is het al gauw te pittigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:18 schreef zodeju het volgende:
Het zit Theo nog steeds dwars dat Daan zijn eten te heet vond. Ze zegt ook, ik heb het toch opgegeten.. Ja maar je vond het te heeeet....met een stemmentje
Klopt ook, maar je kan beter voor zo'n hele groep er wat bij doen op tafel, dan dat sommige het niet lekker vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Thuis kookt zo ook flauw, want ze denkt dat de anderen dat het lekkerste vinden..ook al zet ze wel hete sambal op tafel..Ik denk dus dat Daan het zelf niet lekker vindt, dan is het al gauw te pittig
Ze krijgt er een bol gezicht vanquote:
Geen idee. Dat herhaalde hij nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
En wie was de 'gelukkige'?
Dit vraag ik overigens enkel uit nieuwsgierigheid.
Ik heb meer moeite met dat truitje... wat een vreselijk ding...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef engine het volgende:
Das nie best dat haar van Jill vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |