Echte melk? of uitgeperste noten?quote:
goed zo. ben trots op je.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Al een week geen energiedrink gedronken.Jaja ik kom nog wel van mijn verslaving af.
inderdaad. wordt binnenkort weer even m'n verenkont strijken en klaar maken voor gebruikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al je kontveren omhoog, zooo...
[ afbeelding ]
Zal je veren even komen smeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed zo. ben trots op je.
[..]
inderdaad. wordt binnenkort weer even m'n verenkont strijken en klaar maken voor gebruik
Heb je die foto van US met toestemming gepost?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al je kontveren omhoog, zooo...
[ afbeelding ]
Gekke vraag dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echte melk? of uitgeperste noten?
Maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je die foto van US met toestemming gepost?
Het is wel dorstlessend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dat ook bepaalde periodes. Volle melk vind ik ook nog het lekkerste dan
waarom? sommige mensen denken dat je van amandelen, haver of soja ook melk kunt maken.quote:
Vriendjequote:
Volle melk van de landwinkel waar zo'n centimeter of 5 aan room bovenop ligtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dat ook bepaalde periodes. Volle melk vind ik ook nog het lekkerste dan
Mijn darmen haten me al bij de gedachte.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vriendje
[..]
Volle melk van de landwinkel waar zo'n centimeter of 5 aan room bovenop ligt
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:41 schreef Dven het volgende:
Zou graag eens melk uit dud-r z'n belly atten.
lactose intolerant?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn darmen haten me al bij de gedachte.
Nou dit klinkt niet zo vriendelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt nooit meer aan Dven denken zonder zijn hoofd te zien die helemaal kapot was.
Het was wel een indrukwekkend topic.quote:
Ja nou die foto was zo bruut, dat vergeet je nooit meer. Oke en ik moet aan straathondjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |