Da’s een wens, of ergens op gebaseerd?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:52 schreef ddww het volgende:
lekker vanavond quarterpounders van de Mac dus...
Ze hebben het zo vaak geroepen, het is wachten op de mcdelivery drone.quote:
Ja, maar zo zie ik het niet. Ik zie het verschil in diegene die daar gaat zitten heeft niet de last als diegene die achterblijft....in de zin van ik moet iedereen onder ogen komen en antwoord geven terwijl ik er niks mee te maken wil hebben. En dan is het meer van doe het aub niet. En voor de ander dan de keus . De thuisblijver heeft dan geen keus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als theo wel wilt maar zijn vriendin niet dan drijft theo zijn zin door maar van de andere kant drijft de vriendin haar zin door, door het te verbieden te dreigen met het beeindigen van de relatie.
Dus hoezo meegaand??
Laat hem doorgaan, nog 1 fout en jill weet het straks van een anderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:59 schreef Ebinas het volgende:
En maar doorgaan en maar doorgaan.
Ze heeft nog niet genoeg.
Kut daar gaat ie, hij heeft een foute keuze gemaakt.
Nog geen naam genoemd
Daar is het nu wachten op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laat hem doorgaan, nog 1 fout en jill weet het straks van een ander![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is niet een sukkel, maar gewoon een eerlijke naieve sul.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:00 schreef Ebinas het volgende:
Hij heeft haar naam genoemd.
Het is echt een sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |