Dat openings shot is zooo goedquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:48 schreef Greys het volgende:
Kunnen we het even hebben over dat WAANZINNIG MOOIE OPENINGSSHOT van IJsland? Team NL maakt ook hier echt een nog groter hoogstandje van hoor. Allemachtig wat mooi dat openingsbeeld (zie rehearsal clip die Aoibhin postte hierboven).
Yup, het ziet er geweldig uit voor zover we al gezien hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:48 schreef Greys het volgende:
Kunnen we het even hebben over dat WAANZINNIG MOOIE OPENINGSSHOT van IJsland? Team NL maakt ook hier echt een nog groter hoogstandje van hoor. Allemachtig wat mooi dat openingsbeeld (zie rehearsal clip die Aoibhin postte hierboven).
Dat nodigt inderdaad zo uitquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik kan dat filmpje wel blijven kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:48 schreef Greys het volgende:
Team NL tilt het Songfestival echt naar the next level qua geluid, beelden, graphics, alles. Serieus.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje wel blijven kijkenzo mooi. Sowieso ziet veel er in die kleine filmpjes al geweldig uit.
Kan niet wachten om alles te zien. En de interval acts zullen dan ook wel geweldig in beeld worden gebracht.
Ik had erop gehoopt en wist dat Nederland het zou kunnen, maar om het nu ook te zien is echt geweldigquote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Team NL tilt het Songfestival echt naar the next level qua geluid, beelden, graphics, alles. Serieus.
Als Dadi of iemand anders van de groep in aanraking is gekomen met die persoon, moeten ze wel in quarantainequote:Op zondag 16 mei 2021 15:34 schreef Nexum het volgende:
Als Dadi niet positief is getest mag ie nog wel optreden toch donderdag?
Als ze die mensen gewoon testen en het komt negatief terug hoeven ze toch niet in quarantaine te blijven lijkt me?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als Dadi of iemand anders van de groep in aanraking is gekomen met die persoon, moeten ze wel in quarantaineDe vraag is of ze er dan donderdag uit mogen.
Geloof van wel vanwege incubatie tijdquote:Op zondag 16 mei 2021 15:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als ze die mensen gewoon testen en het komt negatief terug hoeven ze toch niet in quarantaine te blijven lijkt me?
Heeft te maken met de incubatietijd. Als iemand nauw contact heeft gehad met iemand die positief getest heeft voor corona en op dat moment nog besmettelijk is, blijft zo'n persoon in ieder geval 5 dagen vanaf dat contactmoment in quarantaine. Op die dag mag er getest worden en als die test negatief is, mag de quarantaine worden beëindigd. Maar die 5 dagen zijn sowieso standaard.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als ze die mensen gewoon testen en het komt negatief terug hoeven ze toch niet in quarantaine te blijven lijkt me?
Ja, dit heeft in mijn ogen allemaal met die City tours te makenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:34 schreef Em31 het volgende:
Terwijl ik het gevoel heb dat zij juist steeds veel in het hotel waren en sowieso best voorzichtig waren. Shit hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |