waar kan ik dat in openen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Filmpje
Iemand in DBK vraagt: Theo's drag-act, ging dat niet te ver?
Maakt toch allemaal niet uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:52 schreef aswesleep het volgende:
Met deze afwikkeling na de proef had het wel leuk geweest om nu pas te nomineren.
Mij.quote:
vaag, die audio had niet live te horen mogen zijn. Zal dat dan de echte DBK stem zijn zonder filters erover heen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Filmpje
Iemand in DBK vraagt: Theo's drag-act, ging dat niet te ver?
Het gaat volgens mij puur om zijn uiitspraken, die zijn ook niet zo fijntjes en dat hij er niet mee weg kan komen door te zeggen dat hij zo is.quote:
Graagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Danielle,zeg het even tegen Theo.
Offtopic.quote:
Het is big brother, als ze allemaal gezellig en vriendelijk gaan doen is er ook niets aanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij puur om zijn uiitspraken, die zijn ook niet zo fijntjes en dat hij er niet mee weg kan komen door te zeggen dat hij zo is.
Vind ik ook, je kunt ook rekening houden met anderen.
Theo is er speciaal voor gecast.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is big brother, als ze allemaal gezellig en vriendelijk gaan doen is er ook niets aan
Ttja alleen die travestie act, was nog grappig, maar die halve aanranding van Els, en al zijn opmerkingen zijn niet okequote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij puur om zijn uiitspraken, die zijn ook niet zo fijntjes en dat hij er niet mee weg kan komen door te zeggen dat hij zo is.
Vind ik ook, je kunt ook rekening houden met anderen.
Dat 'ie op mannen valt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:56 schreef TjjWester het volgende:
Ben benieuwd wanneer thomas het hoge woord eruit gooit.
[quote]quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef BBguy het volgende:
[..]
vaag, die audio had niet live te horen mogen zijn. Zal dat dan de echte DBK stem zijn zonder filters erover heen?
Op dinsdag 12 januari 2021 11:54 schreef BBguy het volgende:
Yep, en als hij erop aangesproken wordt zal de sfeer in het huis snel veranderen... kom maar opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Theo is er speciaal voor gecast.
hier in ff ook niet, maar vivaldi wel zie ik nuquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het in Chrome wel, in Firefox niet.
Challenge was niet eens op stream begrijp ik, dus tja...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:58 schreef chufi het volgende:
Maar wat is dit nou ... zo vroeg een challenge doen en dan de rest van de dag weer bankhangen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |